Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Cecilie Skog på Dokument 2 i kveld

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-09, 11:44   #1
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Cecilie Skog på Dokument 2 i kveld

Cecilie Skog intervjues på Dokument 2, Tv 2 kl. 21.40 i kveld. Det er første gang hun snakker om turen på K2, hvor hun ble den første norske bestiger av dette fjellet samtidig som hun mistet mannen sin Rolf Bae i et skred 1.august i fjor.

Jeg har tenkt en del på henne. Jeg kjenner henne ikke, men jeg har fulgt henne i noen bøker tidligere, og hun virket så glad for å være på tur og så lykkelig sammen med mannen sin. Jeg synes det er fascinerende at man velger et liv som inneholder så mye flotte opplevelser, men samtidig så mange farer. Det med å bestige en topp som K2 har jeg aldri riktig skjønt. Totalt elleve klatrere mistet livet det døgnet Rolf Bae døde. Det egoistiske er å forvente bistand og redningsaksjoner hvis noe går galt, men mange slike ekstremsportutøvere sier at de står for egen risiko og forventer ingenting. Hun har ikke villet fortelle noe om turen og valgene de gjorde inntil nå.

Hva synes dere? Egoistisk eller fascinerende?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 11:45   #2
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cecilie Skog på Dokument 2 i kveld

http://www.dagbladet.no/2009/09/29/n...ntain/8351263/

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 12:01   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cecilie Skog på Dokument 2 i kveld

Jeg syns det er veldig naivt å si på forhånd at man ikke forventer hjelp eller bistand. Det kan man rett og slett ikke vite før man står oppe i en livsfarlig situasjon. I tillegg så vil folk i nærheten prøve å hjelpe, selv om man sier at man ikke forventer det.

Det har jo vært noe sherpaene har snakket om, at det ligger i deres kultur å prøve å hjelpe og de setter da samtidig seg selv i livsfare.

Jeg skjønner at folk har behov for å teste grenser og klatre på høye fjell, og Himalaya må være en fantastisk opplevelse. Men jeg tror mange også blir høye på egen evne, utholdenhet og trang til å gjøre noe uvanlig, og denne kan ta over evnen til å se "the bigger picture".

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 12:05   #4
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cecilie Skog på Dokument 2 i kveld

Både óg vil jeg si.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 12:29   #5
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cecilie Skog på Dokument 2 i kveld

Egoistisk. Jeg synes ikke det er det minste fasinerende.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 12:29   #6
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cecilie Skog på Dokument 2 i kveld

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns det er veldig naivt å si på forhånd at man ikke forventer hjelp eller bistand. Det kan man rett og slett ikke vite før man står oppe i en livsfarlig situasjon. I tillegg så vil folk i nærheten prøve å hjelpe, selv om man sier at man ikke forventer det.

Det har jo vært noe sherpaene har snakket om, at det ligger i deres kultur å prøve å hjelpe og de setter da samtidig seg selv i livsfare.

Jeg skjønner at folk har behov for å teste grenser og klatre på høye fjell, og Himalaya må være en fantastisk opplevelse. Men jeg tror mange også blir høye på egen evne, utholdenhet og trang til å gjøre noe uvanlig, og denne kan ta over evnen til å se "the bigger picture".

Nemlig.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 16:39   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cecilie Skog på Dokument 2 i kveld

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Egoistisk. Jeg synes ikke det er det minste fasinerende.

Jeg synes det er BÅDE egoistisk og fascinerende. Det går an å mene begge deler på en gang. Jeg fascineres veldig over de som lever slik som f.eks. Cecilie Skog. Jeg har også stor respekt for henne og forstår motivasjonen som driver dem. Men jeg kunne aldri valgt slik selv. Det er egoistisk, ja, og det tror jeg de som klatrer selv også er enige i.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 17:27   #8
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cecilie Skog på Dokument 2 i kveld

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg synes det er BÅDE egoistisk og fascinerende. Det går an å mene begge deler på en gang. Jeg fascineres veldig over de som lever slik som f.eks. Cecilie Skog. Jeg har også stor respekt for henne og forstår motivasjonen som driver dem. Men jeg kunne aldri valgt slik selv. Det er egoistisk, ja, og det tror jeg de som klatrer selv også er enige i.

Selvfølgelig går det an å mene begge deler på en gang, absolutt! Men jeg gjør nå en gang ikke det i dette tilfellet - disse "toppturene" synes jeg er gigantiske egotripper og ingenting annet.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 17:29   #9
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cecilie Skog på Dokument 2 i kveld

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns det er veldig naivt å si på forhånd at man ikke forventer hjelp eller bistand. Det kan man rett og slett ikke vite før man står oppe i en livsfarlig situasjon. I tillegg så vil folk i nærheten prøve å hjelpe, selv om man sier at man ikke forventer det.

Det har jo vært noe sherpaene har snakket om, at det ligger i deres kultur å prøve å hjelpe og de setter da samtidig seg selv i livsfare.

Jeg skjønner at folk har behov for å teste grenser og klatre på høye fjell, og Himalaya må være en fantastisk opplevelse. Men jeg tror mange også blir høye på egen evne, utholdenhet og trang til å gjøre noe uvanlig, og denne kan ta over evnen til å se "the bigger picture".

Glitter sier det strålende!
Og det er mange som dør etter overdreven tro på egne evner i mange situasjoner ...

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 19:04   #10
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Cecilie Skog på Dokument 2 i kveld

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg synes det er BÅDE egoistisk og fascinerende. Det går an å mene begge deler på en gang. Jeg fascineres veldig over de som lever slik som f.eks. Cecilie Skog. Jeg har også stor respekt for henne og forstår motivasjonen som driver dem. Men jeg kunne aldri valgt slik selv. Det er egoistisk, ja, og det tror jeg de som klatrer selv også er enige i.

Signerer fullt ut! Skal garantert se programmet i kveld, så ja, jeg er nok fascinert......men synes samtidig at det er egoistisk ja.... (tenker litt på toppturen til Jarle Trå.....skikkelig idioti og egoistisk å prøve bestigning UTEN oksygen.....)

K2, vel.....ser man på statistikken på hvor mange som har startet topptur og hvor mange av disse som har kommet ned i live, så ja....da synes ikke jeg en slik topptur er det minste fascinerende, men ren og skjær idioti og egoisme!!

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 19:51   #11
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cecilie Skog på Dokument 2 i kveld

Jeg synes ikke det er facinerende i det hele tatt.
Jeg synes det er en egostisk handling.
Men klart at folk hjelper når ulykken først er ute. De har vel ikke noe valg.
Og når de i tillegg ikke har med riktig utstyr, ja da er det bare idiotisk.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 20:14   #12
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cecilie Skog på Dokument 2 i kveld

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Jeg synes ikke det er facinerende i det hele tatt.
Jeg synes det er en egostisk handling.
Men klart at folk hjelper når ulykken først er ute. De har vel ikke noe valg.
Og når de i tillegg ikke har med riktig utstyr, ja da er det bare idiotisk.

Hadde ikke Skog og Bae riktig utstyr på K2? Eller er det Jarle Trå du sikter til?


Jeg synes absolutt at et slikt friluftsliv er et fascinerende livsvalg. Mye av det appelerer til meg, men overhodet ikke den delen som innebærer klatring på fjelltopper med så høy dødstatistikk. Kryssing av Korsika på langs derimot, som Bae har gjort, og en timeout med familien i et par måneder i villmarka på Nordkallotten høres herlig og utfordrende ut.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 20:25   #13
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cecilie Skog på Dokument 2 i kveld

Det har alltid eksistert mennesker som har hatt behov for å utfordre seg selv og det ekstreme og som derfor, i noen situasjoner, også setter andre menneskers liv i fare. Bare tenk på Amundsens utfordrer til sydpolen, Scott. Hele ekspedisjonen døde jo fordi han ikke hadde riktig utstyr. Det ligger i menneskets natur å utfordre, teste grenser, prøve å komme lenger enn det noen har klart tidligere. Og hadde det ikke vært for disse menneskene, med denne driven, denne utforskertrangen så hadde vi fortsatt hengt i et tre i Afrika. Samtidig syns jeg selvfølgelig det er trist for de sherpaene (og familien til disse) som omkommer fordi de bistår i slike ekstremekspedisjoner.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 20:34   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cecilie Skog på Dokument 2 i kveld

Jeg syns det er en viss forskjell på turer i forsknings-øyemed og rene personlige grensetestingsturer som de aller fleste av disse klatrerne driver med.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 20:38   #15
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cecilie Skog på Dokument 2 i kveld

Tja, jeg vet ikke helt jeg. Det var vel neppe primært forskningstrangen som drev Columbus eller Amundsen, det var vel heller utforskertrangen. All den tid verdensrommet fortsatt er ekstremt utilgjengelig for "folk flest" så vil jo de menneskene med dette utforskergenet (hvis man skal kalle det det) søke å oppfylle denne utforskertrangen, leten etter det spennende, nye ukjente på ett eller annet vis. Den dagen utforskning av verdensrommet blir en reell muligghet skal du se at det er disse menneskene som står først i køen for å finne ut hva som faktisk finnes der ute.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 20:47   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cecilie Skog på Dokument 2 i kveld

Jeg er desverre ikke like sikker som deg. Jeg kjenner folk med utforskertrang og jeg kjenner mennesker hvis hovedmotivasjon er å presse egne grenser. Jeg syns ikke det er det samme, langt i fra.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 21:30   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cecilie Skog på Dokument 2 i kveld

Jeg er enig med deg, Gaia. Jeg synes ikke nødvendigvis at det alltid er rett å gjøre slike stunt. Men vi kan jo liste opp et hundretalls polfarere og oppdagelsesreisende som i dag har heltestatus, til tross for til dels halsbrekkende stunt. Jeg applauderer ikke ekspedisjoner a la Jarle Trås, men jeg synes likevel at Skog/ Bae alltid har vært veldig opptatt av sikkerhet. Noen ganger går det likevel galt, og det er klart at risikoen er langt høyere for dem enn andre. Som Gaia sier, så ligger det i menneskets natur å teste grenser og utforske. Men folk vil alltid ha ulike meninger om hva som er galskap og ikke. Og det er ikke til å komme forbi at noe av dette er galskap.


Sist redigert av Hyacinth : 30-09-09 kl 22:29.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 22:26   #18
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cecilie Skog på Dokument 2 i kveld

Jarle Trås ekspedisjon var ren idioti, ja. Jeg er ikke like enig i at det gjelder Sko/Baes ekspedisjon, selv om utkommet var tragisk.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 22:41   #19
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Cecilie Skog på Dokument 2 i kveld

Jeg er enig i at Trås ekspedisjon var idioti, men jeg sitter igjen med et inntrykk av at Bae/Skogs ikke var det.
Dokumentaren er noe av det sterkeste jeg har sett. Tårene rant og rant. Synes det var sterkt da Skog sa at hun var glad for at Bae fikk leve det livet han ville og at han var en lykkelig gutt.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 22:45   #20
mamsen74
Aktiv
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
Innlegg: 168
mamsen74 er litt kul
Standard

Sv: Cecilie Skog på Dokument 2 i kveld

En sterk og flott dokumentar med et tragisk utfall. Her rant tårene også... Jeg håper virkelig TV2 opprettholder Dokument 2. De har hatt mange godt lagde dokumentarer.

mamsen74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no