Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Egen garderobe på gjesterom?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-24, 20:51   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egen garderobe på gjesterom?

Vi «bygger hus» (dvs totalrenoverer). Hele planløsningen endres.

Vi har ikke et kjempestort hus, så alle kvadratmetre må utnyttes godt. På hovedsoverommet skal vi ha en slags walk in-løsning, altså til klærne. Vi har redusert størrelsen kraftig til fordel for et litt større bad.

Nå ser vi at området med skap/klesoppbevaring blir mindre enn vi har sett for oss, og vi sliter med å få plass til både mine og mannens klær på en god måte. Vi kan bøte på plassmangel ved å sette inn en kommode, men så kom vi på en løsning jeg har lyst på innspill på:

Hvis jeg bruker all ledig plass på soverommet til mine klær, kan mannen ha alle sine klær på gjesterommet vegg i vegg. Han synes det er en god løsning og har selv foreslått det, men den gang avviste jeg forslaget fordi jeg mente at skapene på gjesterommet skulle være nettopp for gjester (og studenter på ferie).

Men i dag tenkte jeg følgende: Det er da veldig dårlig utnyttelse å ha en stor garderobe på gjesterommet som kun er til gjester og studenter på ferie? Det må da være bedre at mannen oppbevarer sine klær der, slik at vi begge får god plass?

Ulempen er selvsagt at rommet noen ganger er i bruk. Vi har uhyre sjelden gjester, men det er planen at det skal hende litt oftere framover. Og det ene barnet er utflyttet student og kommer hjem i ferier. Den andre studenten skal bosette seg i byen (er planen iallfall).

Vi skal også ha et tredje soverom. Men det skal etter planen brukes som loftstue. Vi har ikke planer om å ha noen garderobeskap der.

Er det noe som er negativt med denne løsningen? Er dette en flott løsning, tror dere, eller kommer det til å bli upraktisk?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-24, 20:52   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egen garderobe på gjesterom?

Ser at overskriften er uhyre klønete. Men håper dere forstår problemstillingen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-24, 21:11   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Egen garderobe på gjesterom?

Jeg tror kanskje jeg ville satset på å ha klær som er utenom sesong/brukes sjeldent på gjesterommet. Da slipper man å måtte inn på et gjesterom som er i bruk av gjester for å hente klær.

For min del har jeg ingen problemer med å ha klær i koffert/bag når jeg besøker noen og ikke pakke ut.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-24, 21:29   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egen garderobe på gjesterom?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg tror kanskje jeg ville satset på å ha klær som er utenom sesong/brukes sjeldent på gjesterommet. Da slipper man å måtte inn på et gjesterom som er i bruk av gjester for å hente klær.

For min del har jeg ingen problemer med å ha klær i koffert/bag når jeg besøker noen og ikke pakke ut.

Takk for innspill!

Jeg liker å ha alle mine klær tilgjengelige til enhver tid, og mannen bruker t-skjorte og dongeribukse (og kun det) året rundt…

Men jeg ser poenget ditt.

Enig i det om gjester, men jeg tenker litt på sønnen som er hjemme over lenger tid. Det blir på en måte rommet hans. Men på den andre siden kan han jo i teorien sove i loftstua. Skal ha sovesofa der. Og det er jo kun noen år han er student.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-24, 21:30   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Egen garderobe på gjesterom?

Jeg tror jeg ville prøvd å ha begges dagligklær på eget rom og tøy som brukes sjeldnere på gjesterommet. Pentøy, sesongklær, sengetøy (hvis det ikke bor et annet sted).

Vi har i flere perioder i livet hatt deler av vår garderobe på barnerom. Det beste da har vært å ha det som brukes mest inne hos oss selv.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-24, 21:31   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egen garderobe på gjesterom?

Gjør som du har tenkt. Gjesterommet vil være ubebodd store deler av året. Og som du sier, kanskje sønnen vil sove i loftstua.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-24, 21:34   #7
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Egen garderobe på gjesterom?

Jeg har forresten også i en leilighet hatt en kommode på badet med undertøy, og hvis jeg hadde hatt stort nok bad nå ville jeg hatt det igjen. Har dere vurdert det?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-24, 21:49   #8
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Egen garderobe på gjesterom?

Vi har det sånn. Vi har gitt minstemann det største rommet, og det rommet vi bruker har kun plass til mine klær. Mannes klær er i garderobeskap på gjesterommet. Fungerer helt fint for han og barn som hjemme på ferie. Når det er noen som sover på gjesterommet, så henter han klær til dagen etter på kvelden.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-24, 21:54   #9
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Egen garderobe på gjesterom?

Jeg ville nok satset på å ha klær som sjelden brukes på gjesterommet, samt plass nok til studentens klær i ferier. Gjester som kun er på helgebesøk trenger ikke skapplass tenker jeg.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-24, 22:09   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egen garderobe på gjesterom?

Takk for alle svar!

Vi har ikke plass til klær på badet.

Jeg snakket med studentsønnen nå, og han synes det er helt ok at farens klær er på gjesterommet. Han håpet han fikk litt plass til egne klær der, men mente det var teit av oss å ha et tomt klesskap 10 måneder i året.

Jeg må innrømme at jeg nok kjenner litt på at det første vi gjorde da ungene flyttet var å rive ned hele huset innvendig. Alt blir totalt annerledes. Jeg er redd de ikke skal føle at det er «hjemme» og at de bare er på besøk. Og derfor har jeg tenkt at iallfall sønnen må få eget rom, selv om det blir knøttlite. Men det er jo egentlig et gjesterom det blir, og sønnen har tatt alt han eier med seg til Bergen. Ingen av ungene har ting hjemme. Det var rett og slett ikke en mulighet da vi skulle renovere. Alt måtte ut.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-24, 22:28   #11
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egen garderobe på gjesterom?

Mine studenter på ferie bruker ikke garderobeskapet nevneverdig mye, i hvert fall. De bruker sofaen eller gulvet eller baggen.

(Det skal sies at de ikke har flyttet ut av skapene sine, da, så de er ganske fulle)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-24, 22:54   #12
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Egen garderobe på gjesterom?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg tror jeg ville prøvd å ha begges dagligklær på eget rom og tøy som brukes sjeldnere på gjesterommet. Pentøy, sesongklær, sengetøy (hvis det ikke bor et annet sted).

Enig. Vi har også hatt det sånn i perioder. For meg gir det mye mer mening å oppbevare det som brukes sjeldent inne på gjesterommet og det som brukes hyppigere på soverommet i stedet for å dele det opp i «ditt og mitt».

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-24, 23:04   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egen garderobe på gjesterom?

Ser den, men egentlig er alle klær i bruk, eller så bør det brukes

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-24, 23:19   #14
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Egen garderobe på gjesterom?

Synes det er en super løsning! Rommet kommer jo til å stå tomt i stor grad, og mannen din kommer helt sikkert til å komme inn i en god rutine når sønnen er på besøk. Og i vår familie så hadde det vært null problem at vi banket på og fikk hentet det det måtte være. Eldste har tvstuen til soverom her når hun er hjemom, med skap til klær, Minstens Lego og litt diverse annet i skjønn forening. Når hun er hjemme fra studier så er det hennes rom; ellers i året er det tvstue. Hun setter stor pris på å ha klesskap til rådighet. Vi har løst det med at hun har et skap som kanskje vil falle innunder betegnelsen linnen closet eller jeg vet ikke... Det er et pent skap som ikke er kleskap egentlig, men funker utmerket som et

Vi bor i Oslo, så som de fleste vi kjenner som bor her, så har vi et særdeles praktisk forhold til de m² man har til rådighet. Så jeg synes idéen din er god

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-24, 23:34   #15
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Egen garderobe på gjesterom?

Jeg ville gjort det som passer dere som bor der fast. Selv har jeg aldri skjønt at man skal bo på visse måter fordi en har overnattingsgjester innimellom.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-24, 01:33   #16
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egen garderobe på gjesterom?

Jeg ser ikke problemer med at han har klærne sine på gjesterommet. De få gangene noen sover der kan han hente ut klær kvelden før.

Jeg legger aldri klærne mine inn i skap når jeg overnatter, verken privat eller på hotell, uansett hvor tomme de er. Jeg har det i kofferten/bagen (eller ut over gulvet ). Så jeg hadde ikke hatt behov for skapplass hvis jeg skulle besøke dere. Antar det er slik med de fleste.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-24, 08:07   #17
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Egen garderobe på gjesterom?

"Det er ingen som henger klærne sine i et skap når de er på besøk, til nøds legger de noe i en kommode" sa en på jobben i en lignende diskusjon for en stund siden. Kan dere eventuelt rydde ut av et par hyller og tømme et par kleshengere når dere får gjester som blir lenger enn en natt?

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-24, 08:15   #18
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egen garderobe på gjesterom?

Vi bygger to ekstra gjesterom i huset til min far, til gutta og gjester, før vi flytter over, og kommer til å gjøre nettopp dette. Ekstra skapplass til sesongtøy og selskapsklær etc. som ikke trenger henge på vårt soverom. Så holder vi av noen skuffer og litt hengeplass hvis gjestene vil pakke ut.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-24, 08:57   #19
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Egen garderobe på gjesterom?

Selvfølgelig vil jeg gjort det sånn som det passer best for dere. Jeg ville aldri forventet at det var plass til mine klær i skapet hvis jeg overnattet på privat, utenom hvis dette var privat i form av Airbnb.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-24, 09:18   #20
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Egen garderobe på gjesterom?

Helt uproblematisk, særlig når det er egne barn som i hovedsak skal bruke rommet.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no