Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Samsung galaxy s4, vanntett variant eller ikke?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-13, 21:36   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Samsung galaxy s4, vanntett variant eller ikke?

Altså, min s2 holder på å avgå med døden. Kanskje er det bare batteriet som er rimelig kaputt, jeg har forøvrig bestilt nytt via ebay, men kjenner nå at jeg heller vi ha ny. Tenker da på s4, men ser den kommer i to varianter. Nå er det ingen fare for at jeg skal så mye til sjøs eller kommer til å miste den i pytter, men min nåværende hadde en dukkert i do så jeg skal aldri si aldri, Bestiller jeg så den vanntette eller den andre? Prisen er den samme.

Men, så ser jeg t det finnes enda fler. En som heter zoom også... Noen som har den?


Sist redigert av Luvi : 26-08-13 kl 21:46.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 21:46   #2
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung galaxy s4, vanntett variant eller ikke?

Jeg tenker at det kommer an på behovet. Jeg personlig ville valgt den ordinære, fordi jeg synes den er finest, og behovet for vanntett telefon er ikke til stede.

Hadde jeg hatt behov, så hadde det gått foran utseende.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 21:58   #3
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Samsung galaxy s4, vanntett variant eller ikke?

Jeg heller mot den ordinære selv nå av den enkle grunn at den har flere mp på kameraet.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 22:05   #4
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung galaxy s4, vanntett variant eller ikke?

Å, den har det også ja. Ja, da hadde saken vært avgjort for min del, da jeg bruker kamera mye.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 22:17   #5
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Samsung galaxy s4, vanntett variant eller ikke?

Ja, jeg fant ut det etter jeg la ut tråden så da ble det avgjort og ny tlf er på vei. Den med zoom droppet jeg, den blir for stor synes jeg. Har speilrefleks til skikkelige bilder, "vanlig" s4 duger til de andre.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no