Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Klatre på skulpturer?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Se resultatene: Er det lov å klatre på skulpturer?
Ja, selvsagt! 61 62,24%
Nei, selvsagt ikke! 9 9,18%
Bare for barn. 24 24,49%
Bare for voksne. 2 2,04%
Dustepoll. 2 2,04%
Deltakere: 98. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-13, 02:06   #61
FruLarsen
Småbyfrue
 
FruLarsen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
Innlegg: 90
FruLarsen er litt kul
Standard

Sv: Klatre på skulpturer?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jepp, jeg oppdrar åpenbart mine til hensynsløse tølpere, mens dine blir dannede små medborgere.

Det krever selvsagt ikke at de skal kunne klatre på statuer, heldigvis bor vi i et land rikt på trær og steiner og kanter og murer og lange strekk der det er helt trygt å beinfly om kapp, men jeg reagerer veldig på at de skal leke på lekeplasser og klatre i klatrevegger og that's it.


Nå har jeg bare et barn, og ja, hun er en dannet verdensborger, en reflektert ung dame på snart tolv år som ikke har fått gjøre akkurat som hun vil når hun vil det. Det betyr selvfølgelig ikke at hun kun har lekt på lekeplasser og klatret i klatrevegger. Men jeg irriterer meg ofte over andres barn, og har passet på at mitt barn ikke skal irritere og være til minst sjenanse for andre mennesker som ikke syns hun er den absolutt med bedårende skapning her på jord...

Jeg syns det er helt greit at du har din måte å være mor på, og at jeg har min måte! Jeg er på ingen måte en pedagogisk mønster-mor, men jeg har en datter som ser opp til meg, forteller meg hemmeligheter og som en sjelden gang slamrer med dører og "hater meg".. Det blir nok ikke mindre av det siste i årene som kommer, men jeg er forberedt på at hun fortsatt ikke kan få gjøre akkurat hva hun vil akkurat når det faller henne inn.
En ting foreldre må være flinke til er å si nei, og mene det!

__________________
Ja, jeg har bare et barn. Det er ikke bare bare det..
FruLarsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no