Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-07, 20:55   #61
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det har da ingenting med merker å gjøre, men med å kjøpe hva man opplever som best. Jeg har heller aldri fått klage på klær i bhg, men likevel har jeg gjennom år med EGEN erfaring gjort meg opp en mening om hva jeg opplever som bedre produkter enn andre. Og ja, tidvis er det dyre merker, som reimatec. Ecco goretex som vintersko er f.eks uaktuelt, da min egen erfaring tilsier at de blir både våte og kalde. Ergo er dyrt merkeprodukt som er prøvd og forkastet. Men klager, nei det har jeg ikke sett.

Nei, med klær til 6000 kr så håper jeg du ikke får mange klager.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 20:55   #62
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.931
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Nå i høst har jeg måttet skifte ut det meste av høst/vinterutstyret til LilleVenn, så det har gått med en del penger ja....Når det er sagt, så har hun hatt mye av det i to vintersesonger, så da blir ikke totalen per år så ille allikevel. Av yttertøy til å ha i barnehagen kjøper jeg noe som jeg vet holder henne tørr og varm og som er lett å bevege seg i. Jeg kan gjerne ha noe enklere, som gjerne ikke er 100% vanntett til hjemmebruk.

Har hatt Bamse regntøy fra Lindex to ganger, og vært godt fornøyd med det. Ellers har jeg hatt Helly Hansen og Reflex. Helly Hansen er vel det som virker mest slitesterkt, samtidig som det er mykt.

Etter mye prøving og feiling har jeg holdt meg til Reima votter og Kivat luer. I år dristet jeg meg til å prøve Troll votter, de virket til å være enda enklere å få på

Av ullundertøy liker jeg best nøstebarn og Joha. Nøstebarn sine ull/silke undertrøyer er kjempegode når det ikke er altfor kaldt. Joha sitt ulltøy med bomulssinnside er kjempemykt og varmt. LilleVenn går gjerne bare med dette hjemme og inne i barnehagen.

Har prøvd ullundertøyet fra Cubus også, men synes ikke det var like mykt og holdt seg like godt i vask som Joha sitt. Ikke var prisforskjellen særlig stor heller.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 20:56   #63
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Nei, med klær til 6000 kr så håper jeg du ikke får mange klager.

Det har da ingenting med klærne NÅ å gjøre hva folk har sagt FØR.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 20:56   #64
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

En klage er da uansett ikke så farlig? Da vet man hva som ikke fungerer, kjøper noe annet og voilà, bedre lykke neste gang.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 20:59   #65
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det har da ingenting med klærne NÅ å gjøre hva folk har sagt FØR.

Jeg snakker da ikke om før.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 20:59   #66
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.194
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Det som gjør at jeg velger Reima er at den tørker over natten. Har ikke hatt noen annen dress som gjør det.. også det at jeg får kjøpt Reima ganske greit rabattert da. Vet jo at det finnes lignende dresser som Reima (feks NameIt), men de må jeg betale fullpris på, ergo Reima.

Vi har KapAhl-dress og den tørker over natta. Men for å være på den sikre siden vrenger jeg den alltid når jeg henger den opp slik at den tørker på innsiden over natten. Er den da litt fuktig på utsiden tørker det før de går ut i barnehagen.

Hos oss går storebror på skolen, mellomste i naturbarnehage og minsten i vanlig barnehage og ja, det går nok rundt 7000 på vintertøy til alle 3. Kanskje mindre siden ulltøy er fint for oldemor å kjøpe i julegaver.

Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 21:00   #67
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Jeg snakker da ikke om før.

Jeg gjorde det, så da ser jeg ikke poenget med at du svarte som du gjorde.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 21:06   #68
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg gjorde det, så da ser jeg ikke poenget med at du svarte som du gjorde.

Jeg snakket om hva som kunne komme. "...håper jeg du ikke FÅR mange klager".
Jeg formulerte meg klønete, eller du misforstod.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 21:08   #69
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Jeg er igrunn ganske flink til å handle på tilbud på våren jeg, men det er ikke blitt til det i år, for "noen" har vokst så masse at han nå bruker parkdress som er 1 år større enn han er.

På beina hadde han dyre støvler i fjor, i år har jeg kjøpt Sorrel. Halve prisen av Gore-tex og ser at de er gode på bena til barna i barnehagen hvertfall.

Men liker å ha gode votter. Lue kjøper jeg også vanlig lue, han er varm av seg, og kjøper ull og fleece-ull på sparkjøp. I år ble det også halvpris på slutten av sommeren, kjøpte det røde som skulle bort.

Vinterdressen får vente litt til.


Sist redigert av turi : 09-10-07 kl 21:09. Årsak: Leifer..
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 21:17   #70
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Jeg snakket om hva som kunne komme. "...håper jeg du ikke FÅR mange klager".
Jeg formulerte meg klønete, eller du misforstod.

Nr. en, selvsagt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 21:17   #71
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Man må jo handle på salg på våren! Ikke bare er det salg, men når høsten kommer har man glemt at man brukte de pengene. Sjempelurt .

Jeg har en gutt som har brukt samme reimadress 2 sesonger. Jeg er nesten redd for at han ikke utfolder seg nok, eller så har vi vært fantastisk heldige med dressen.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 21:19   #72
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Man må jo handle på salg på våren! Ikke bare er det salg, men når høsten kommer har man glemt at man brukte de pengene. Sjempelurt .

Jeg har en gutt som har brukt samme reimadress 2 sesonger. Jeg er nesten redd for at han ikke utfolder seg nok, eller så har vi vært fantastisk heldige med dressen.

Reimadressen som jeg kjøpte til Emma ble brukt to sesonger av henne og en av Jørgen. Altså tre sesonger til 1000 kr. Til og med jeg klarer å regne ut av pr år så er det ikke så ille.

Forøvrig har det ikke vært noe å oppdrive på salg her som jeg har sett.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 21:27   #73
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.426
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Man må jo handle på salg på våren! Ikke bare er det salg, men når høsten kommer har man glemt at man brukte de pengene. Sjempelurt .

Kan man handle vintertøy på våren? Da er jo butikken full av fint sommertøy

Jeg er dårlig til å planlegge dette, så det blir fullpris på høsten i stedet.. Jeg har kjøpt et par brukte Trolldresser til Junior og det er ganske økonomisk. Ellers så går det fort mye penger når han trenger flere sett med ulltøy, goretex sko, nye luer og votter, cherrox + + Jeg har kjøpt mye ulltøy i str 4 år, sik at det kanskje kan brukes 2 sesonger, men slik han vokser om dagen så er jeg ikke sikker.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 21:29   #74
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Hvor bestiller du Kamik??

Jeg har bestilt fra www.sierratradingpost.com

Portoen er dyr og moms kommer i tillegg, men jeg har bestilt sko i store mengder til hele familien (både sandaler og vintersko) og da har det lønnet seg veldig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 21:35   #75
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Sånn sett er det greit å få en til av samme kjønn ser jeg.
Vi får ihvertfall brukt alt tøyet en gang til.

Ja veldig greit. Men storesøster her brukar dressar og ull etter storebror. Mørk blått ull går veldig fint og dressane har vore blå og raude . Men det storesøster får nytt (snart like stor som storebror) er mest raudt eller rosa ja

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 21:40   #76
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Og eg har aldri kjøpt ein dress til fullpris. Enten kjøpt fint brukt eller på salg. Reima Tec dressen storebror har no fant eg til 500 kr. Var ei på butikken som selg Reima her som skulle renske opp litt og satte ned rubbel og bit .

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 21:40   #77
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Kan man handle vintertøy på våren? Da er jo butikken full av fint sommertøy

.

Jeg handlet en Trolldress, Troll-luer og Troll-votter i 32 varmegrader i fjor sommer. Det føltes litt absurd, men klærne har kommet godt med.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 21:52   #78
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.514
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Sånn sett er det greit å få en til av samme kjønn ser jeg.
Vi får ihvertfall brukt alt tøyet en gang til.

Bare det ikke blir 17 år mellom dine også.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 21:59   #79
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg regnet på det. Jeg nærmer meg faretruende 6000 kr i tøy og sko til Iben. Dvs yttertøy og undertøy/sokker.

Handlet tre par sokker, to stilongser, to trøyer, en lue og et par votter i Reima. 1291 kr. Jeg syns det er helt vilt. Jeg er ikke forundret over at noen barn ikke er godt nok kledd gjennom vinteren. Lever man f.eks. på sosialstønad e.l. så er det ikke alltid man har råd til noe utenom. Helt vilt.

Mitt regnestykke for et barn denne høsten:
- pustende regnsett fra Didrikson - kr 600,-
- en vinddress fra HM - kr 300 (salg på Coop i vår - mener det var prisen)
- to sett ull fra Janus - "Linus i Svingen"-variant - kr 400
- sokker Trysilull - kr 30 per par (litt usikker...) - 5 x 30 = 150
- bukser, gensere, sokker og truser i større størrelse (inkl nye skoleklær) - kr 1500 (salg i juli)
- vinterdress - arv fra storesøster (kostet ny kr 800 på salg)
- alt av fleece - arvet fra venninne
- hansker (bruker ikke annet...) av type Hestra - 2 x 150 (salg) = kr 300
- Ecco gore-tex - arv fra storesøster (kostet ny kr 700 for noen år siden)

Det blir litt over kr 3000, men inkluderer altså alt av uteklær for vinteren + inneklær. Jeg har ikke tatt med arvede klær, men det trekker litt opp.

I tillegg må vi kjøpe et par cherrox - de kommer på mellom 3 og 400, avhengig av type. Pappan ønsker å kjøpe Crocs-støvler og bruke til vinteren, da med spesielt tykke sokker inni (som jeg antar jeg må strikke/tove). Crocks er litt dyrere, men de er veldig lette og materialet har god isolasjonevne - samt at det er lett å ta ut sokken/foret for å tørke. Vi får se hva det blir til - foreløpig kan han bruke fjorårets cherrox.

Hvis jeg runder av godt oppover, synes jeg ikke kr 4000 for en vintersesong er mye penger. Det meste av dette kan brukes av samme unge også neste sesong, og deretter av minstemann...


Sist redigert av TBM : 10-10-07 kl 07:49.
  Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 22:26   #80
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Himmel.... 6000 kroner bruker vi ikke på oss 5 til sammen en gang på 2-3 år..

Vi har alltid vært gode, varme og tørre på vinteren.
Vi kjøper ikke det dyreste, ser ikke poenget i det.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no