Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Skrytetråden for interiørhjørnet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-11, 18:11   #1
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Endring på vår fine, men litt kjedelige ikea-stue.

Mannen har ryddet leiligheten etter sine besteforeldre, og kom over et par godbiter. Jeg var skeptisk, men de skapte liv. De to skapene er i eik, med skikkelige eikehyller/skuffer inni. Og med hatteske, full av gamle hatter på toppen ble det ganske kult synes jeg. (Mobilbilder, så sikkert ikke verdens beste...)





Planen var å male de hvite og bytte håndtak, men foreløpig blir de som de er.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 11:31   #2
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Mannen holder på med tavlemalinga nå.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 12:17   #3
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Her kommer endelig noen bilder. Dårlige mobilbilder, men vi pusser opp kontoret også, så dette er eneste jeg får til nå.

Gutta har i stor grad fått være med å bestemme selv. Tema de valgte var verdensrommet. Litt småpirk og pynting gjenstår.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 17092011424.jpg (171,3 KB, 115 visninger)
Filtype: jpg 17092011425.jpg (185,3 KB, 102 visninger)
Filtype: jpg 17092011419.jpg (196,2 KB, 123 visninger)
Filtype: jpg 17092011423.jpg (189,9 KB, 154 visninger)
Filtype: jpg 17092011420.jpg (202,5 KB, 196 visninger)
__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 15:15   #4
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Her kommer endelig noen bilder. Dårlige mobilbilder, men vi pusser opp kontoret også, så dette er eneste jeg får til nå.

Gutta har i stor grad fått være med å bestemme selv. Tema de valgte var verdensrommet. Litt småpirk og pynting gjenstår.

Så fint det ble Blåbær! Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt køyesengen?

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 16:06   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.394
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av Schous, her.

Så fint det ble Blåbær! Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt køyesengen?

Sikkert ikea: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90161772/

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 22:55   #6
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Jeg har fikset nytt rom til gutta. Skal rydde litt i morgen å ta bilde. Mangler litt pynt som snart kommer i posten, ja også maling på de siste listene. Jeg har som mål å faktisk få gjort meg heeelt ferdig med dette prosjeketet før jeg setter i gang med neste. Vi en nemlig mestre på å la siste rest stå igjen.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 22:58   #7
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.394
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Jeg kan skryte litt her av at jeg klarte å kjøpe skapstamme og skapdører i forskjellig høyde?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 23:09   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.913
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg kan skryte litt her av at jeg klarte å kjøpe skapstamme og skapdører i forskjellig høyde?

Klart du kan. For det kommer til å bli kjempefint med kurver og bokser og sånt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 13:42   #9
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Jeg har endelig fått fatt i en tallerkenhylle! Den var malt i en ubestemmelig farge og skal få bli fin i hvitt etterhvert. Jeg har også en smijernslysestake jeg vil få lakket/spraylakket hvit, i tillegg til rammen på et speil. Jakten på tallerkenhylle nr to fortsetter!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 21:07   #10
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Jeg har omsider fått handlet tavlemaling, så får vi se når vi har tid til å male. Det er iallfall et skritt i riktig retning.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 21:26   #11
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Jeg har malt og innredet storebrors rom i sommer. Skal se om jeg får tatt noen bilder snart.

Og så har jeg lekt elektriker etter at jeg fremdeles ikke hadde varmtvann etter å ha hatt rørlegger (som byttet varmtvannsbereder) og elektriker her i 6 timer. Nå har jeg varmtvann. Gruer meg til regningen dog...

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 15:06   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Knallfine, Krem!

Spent på hvordan det blir med tavlemalingen, Smash.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 16:01   #13
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Her var det mye fint!

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 16:15   #14
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Her går det unna. Som sagt over har gutta fått nytt rom. Min mann holder på å få nytt kontor, deretter får vi nytt soverom. Jeg har revet ned en vegg i gangen, snart kommer gulvsliper for å pusse alle gulv i hovedetasje + trapp. vi skal ha litt nye møbler i den nå store gangen, og siste rest av bøkfinermøblene skal fra stuen opp i lekestuen slik at alle møblene i stuen blir i eik. Blir endel turer på ikea fremover ....

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 21:55   #15
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Her går det unna. Som sagt over har gutta fått nytt rom. Min mann holder på å få nytt kontor, deretter får vi nytt soverom. Jeg har revet ned en vegg i gangen, snart kommer gulvsliper for å pusse alle gulv i hovedetasje + trapp. vi skal ha litt nye møbler i den nå store gangen, og siste rest av bøkfinermøblene skal fra stuen opp i lekestuen slik at alle møblene i stuen blir i eik. Blir endel turer på ikea fremover ....

Hvor ble det av bildet du skulle legge inn

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 22:01   #16
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Obs! I morgen, lover!

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 19:06   #17
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Så fint de har fått det, Blåbær.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 20:55   #18
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Jeg har malt nye soverommet og dekorert med blomst og hyller. Resten av innredningen må vente til gulvsliper har vert her neste uke.

Både fargen og blomsten ser finere ut i virkeligheten syns jeg, men men.

Nok ett strålende mobilbilde.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 19092011438.jpg (197,8 KB, 129 visninger)
__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.

Sist redigert av Blåbær : 19-09-11 kl 22:29.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 22:18   #19
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Blåbær; drømmerom for to gutter! og stilig blomst på det andre rommet!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 22:25   #20
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Takk takk Guttemammis!
Guttene elsker rommet sitt.

Jeg gleder meg til å få mitt asiatiskinspirerte soverom ferdig. Forandret litt på blomsten etter jeg såg den på bilde. Den ble litt for symmetrisk.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no