Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvilken duk skal jeg velge?
Arne Jakobsen 102 68,92%
Square 22 14,86%
Snowflakes 17 11,49%
Ingen av dem/Annet/Dustepoll 7 4,73%
Deltakere: 148. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-10, 14:28   #201
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Men ja.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 14:30   #202
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge



Nå har jeg bare sett Teomannen på bilde, men jaggu altså. Han bringer Julia Andrews'en frem i deg Teo. (Det går vel inn under en av de egenskapene hans dere kanskje ikke kommer til å utbringe skåler for i jula.)

  Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 14:35   #203
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.



Nå har jeg bare sett Teomannen på bilde, men jaggu altså. Han bringer Julia Andrews'en frem i deg Teo. (Det går vel inn under en av de egenskapene hans dere kanskje ikke kommer til å utbringe skåler for i jula.)

Dette blir bare mer og mer surrealistisk. Og det verste er at jeg sitter her med en bisarr lyst til å se Sound of Music nå.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 14:37   #204
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Dette blir bare mer og mer surrealistisk. Og det verste er at jeg sitter her med en bisarr lyst til å se Sound of Music nå.

Gotcha!

  Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 14:52   #205
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Særlig Teomannen er som tatt ut av Sound of Music. Militær holdning og det hele. ( )

Han har i hvertfall militærstøvler, har han ikke?

Hva i all verden er en teflonduk? Er det dukenes kjørebukse?

Jeg har bare coastere jeg. Og voksduk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 14:54   #206
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

En teflonduk er faktisk dukenes kjørebukse altså.

Det er en sånn duk som skal se ut som en damaskduk-ish. Og hvis man søler på den så kan man bare tørke av med et papir så er den like fin.

  Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 15:28   #207
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Jeg var så kritisk til AJ-duken at jeg er i frd med å invitere meg selv på besøk for å innrømme at jeg har tatt feil. Hvis jeg har tatt feil, da.

Hvis jeg får se Teomannen som kaptein Von Trapp er det en ren bonus. Jeg skal selv komme som Gretchen med nystivede fletter.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 15:45   #208
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Jeg regner med at dere avslutter middagen med denne?

http://vimeo.com/4143597

(Vi trenger en vimeo-knapp)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 15:48   #209
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg var så kritisk til AJ-duken at jeg er i frd med å invitere meg selv på besøk for å innrømme at jeg har tatt feil. Hvis jeg har tatt feil, da.

Du tok feil – og er selvsagt alltid invitert. Du ville jo vite å sette pris på serviettstivingen også.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg regner med at dere avslutter middagen med denne?

http://vimeo.com/4143597

(Vi trenger en vimeo-knapp)

Alltid.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 16:23   #210
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Jeg vet å sette pris på stive servietter, ja.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no