Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hva er flauest?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Se resultatene: Hva er flauest, Grandiosa eller Se og Hør?
Definitivt, Grandiosa. Jeg vil ikke at noen skal tro at vi ikke kan lage ordentlig mat. 9 3,57%
Defintivt Se og hør. Tenk om noen tror at jeg er hjernedød? 146 57,94%
Begge deler. Jeg vil jo fremstå som både smart og sunn. 29 11,51%
Ingen av delene. Jeg bare er slik. 68 26,98%
Deltakere: 252. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-10, 11:41   #21
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er flauest?

Pizza Grandiosa er helt ok for meg å kjøpe, men Se&hør tar jeg ikke i med ildtang. Ikke VG heller. Jeg vet likevel ikke om jeg hadde blitt flau over å ha det i handekurven. Skal litt mer til for å gjøre meg flau.Det er det som er fint med å bli godt voksen; jeg bryr meg mindre og mindre om hva andre tenker og mener om meg. Jeg kommer rett og slett ikke på at noen kanskje ser noe eller sier noe heller.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 11:44   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.491
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er flauest?

Se og Hør.

Ikke at jeg kjøper Grandis heller, men har ingen flauhetsproblemer med å kjøpe Big One eller andre frossenpizza, og et går jo i helt lik kategori (bortsett fra at det er bedre...)

Tja, ikke flaut å kjøpe se og hør heller kanskje, men det hadde jeg bare virkelig ikke giddet bruke penger på.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 11:45   #23
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er flauest?

Jeg hadde ikke blitt flau over noen av delene. Hva man kjøper må være opp til en selv.
Se og Hør har jeg aldri kjøpt og Grandiosa kjøper vi noen få ganger i året hvis det er på tilbud. Ungene liker det og vi syns det fungerer greit dagen derpå.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 11:48   #24
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er flauest?

Jeg må si Se & Hør, ikke fordi det er så fryktelig flaut, men det kjøper jeg iallefall aldri. Jeg har derimot en grandiselskende sønn.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 11:51   #25
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.676
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er flauest?

Ingen av delene. Skal mye til før jeg blir flau av handlekurven. Både Se og Hør og Her og Nå er perfekte for tv-oversikt når vi er på hytta og ikke har tilgang til nett eller gidder å kjøpe avis hver dag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 11:55   #26
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er flauest?

Jeg har aldri kjøpt et Se & Hør eller lignende blad i hele mitt liv, og har ingen planer om å begynne med det.
Ungene synes Grandis er godt, så det hender de får en pappizza som kosemat fredag eller lørdag dersom jeg og mannen planlegger noe de ikke liker.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 11:59   #27
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er flauest?

Se og hør, helt klart. Det har jeg forøvrig aldri kjøpt.
Grandiosa kjøper vi både titt og ofte - har ferdigpizzaglade tenåringer med mye besøk

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 12:13   #28
Signo
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 5
Signo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva er flauest?

Vil ikke si at det er flaut - men grandis blir med hjem innimellom, aldri Se og Hør - rett og slett fordi det ikke interesserer meg og jeg har så mange andre blader å lese...

__________________
Hilsen Signo!
Signo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 12:15   #29
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er flauest?

Det hender jeg kjøper grandis, og det er jeg litt flau over, men ikke kjempeflau. Se og Hør, derimot. Da hadde jeg vært dødsflau. Det verste er at sjuåringen leser Se og Hør og Her og Nå hos avlasterne, så hver gang vi er på butikken, så forkynner han høylytt at han skal sjekke tv-programmet i disse bladene. Folk tror sikkert at han har det hjemmefra. Grøss.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 12:25   #30
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er flauest?

Jeg kjøper Se og Hør hver påske (dvs jeg prøver å overlate til mannen å kjøpe det) for å oppdatere meg på årets sladder, men mest for å løse kryssord og påskenøtter. Syns det er forferdelig pinlig, men det er nok bare jeg selv som reagerer. Grandis kjøper jeg av og til uten å skjemmes for mye, helst i form av pizzasnurrer.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 12:39   #31
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er flauest?

Har aldri kjøpt Se & Hør, og jeg husker ikke sist jeg jøpte Grandiosa. Mange år siden ihvertfall.
Definitivt flauest å kjøpe Se & Hør.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 12:49   #32
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Hva er flauest?

Jeg kan kjøpe begge deler uten å rødme det grann, men jeg gjør det sjeldent.

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 12:52   #33
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er flauest?

Jeg har aldri kjøpt et Se og Hør og kommer heller ikke til å gjøre det, og ja, det ville jeg vært flau over. Grandiosa spiser jeg ikke selv, men det hender det en sjelden gang at jeg kjøper (f.eks. til barnevakt på hektisk dag). Det syns jeg ikke er flaut.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 12:54   #34
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er flauest?

Syns ikke det er flaut i det hele tatt.

For det første driter jeg i hva folk måtte mene om akkurat det. Og for det andre vet jeg jo med meg selv at jeg verken er hjernedød eller altfor usunn. (Litt usunn da )

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 12:55   #35
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er flauest?

Jeg jeg ville syns var flaut var om jeg handlet så ofte på mcDonalds at folkene der hadde blitt kjent med meg og visst hva jeg skulle bestille osv.
Da er man der for ofte tenker jeg. Om man ikke kjenner personalet fra før selvfølgelig.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 13:00   #36
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er flauest?

Blir ikke flau av å handle noe av det, men nå skal det sies at jeg aldri handler se og hør. Grandiosa kan jeg finne på å kjøpe, vil ikke si det har noen betydning for hvordan man ellers er i matveien.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 13:21   #37
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er flauest?

Jeg blir flau bare jeg kjøper en toropose eller et Norsk Ukeblad til påsken, så jeg måtte rett og slett krysse av for begge

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 13:22   #38
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er flauest?

Jeg ville ikke blitt så flau over noen av delene, men jeg har aldri handlet et Se og Hør, og de gangene jeg kjøper en grandis så føler jeg ikke noe mer rundt det enn de gangene jeg ikke kjøper det.

Men hvis jeg skulle sagt hva jeg selv minst vil assosieres med så er det Se og Hør.

__________________
~Maybe it's time to heal~

Sist redigert av Kirsebær : 13-08-10 kl 13:47.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 13:24   #39
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er flauest?

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Jeg blir flau bare jeg kjøper en toropose eller et Norsk Ukeblad til påsken, så jeg måtte rett og slett krysse av for begge

Stakkars deg.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 13:54   #40
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er flauest?

Undrer meg over hvor mange som hardnakka hevder at de ikke kjøper se og hør.
Det er som Melodi Grand Prix, "alle" ser det, men ingen tør å si det.

Jeg kjøper Se og Hør av og til, Grandiosa en sjelden gang - og er ikke i det minste flau. Ja, jeg ser Melodi Grand Prix også.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no