Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Et knallbra plastfolie-tips

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-10, 08:33   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et knallbra plastfolie-tips

Dere ødelegger den fine plastfolietråden min, her prøver jeg liksom å gjøre noens liv bedre.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 10:29   #42
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et knallbra plastfolie-tips

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Dere ødelegger den fine plastfolietråden min, her prøver jeg liksom å gjøre noens liv bedre.

Men har du nå sett filmen Bad boy Bubby? Hvis ikke, gå og se den og se om du virkelig ønsker at folk skal bli flinkere til å få plastfolie til å feste seg der de vil. OK? Ikke alles liv blir bedre.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 11:10   #43
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et knallbra plastfolie-tips

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det heter ikke "forumer". :spikker:

Nice try, but no.

Iht UiO, som redigerer Bokmålsordboka:

"n2 er en kode for bøyningen -et, -er, -ene. Altså har FORUM valgfri bøyning i flertall: forumer, forumene el. fora, foraene. Det er ingen feil eller inkonsekvens, men i samsvar med offisiell norsk rettskrivning."

Uspesifisert forum i betydningen 'arena' passer best med fora(er) som flertallsbøyning, men i denne sammenhengen passer det best med forumer.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.

Sist redigert av Mauser : 20-08-10 kl 11:59.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 11:14   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et knallbra plastfolie-tips

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Men har du nå sett filmen Bad boy Bubby? Hvis ikke, gå og se den og se om du virkelig ønsker at folk skal bli flinkere til å få plastfolie til å feste seg der de vil. OK? Ikke alles liv blir bedre.

Nå ble jeg nysgjerrig. :laste ned:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 11:25   #45
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.770
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et knallbra plastfolie-tips

brukes mer enn signerer her. Jeg liker ikke heller egentlig.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 11:27   #46
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et knallbra plastfolie-tips

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nå ble jeg nysgjerrig. :laste ned:

Det er en kongefilm. Og om ikke livet blir bedre for alle, så blir det i hvert fall kortere for enkelte.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 11:52   #47
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.381
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et knallbra plastfolie-tips

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Signerer er et dusteutrykk som a) ikke bringer NOE nytt inn i tråden, og b) ikke betyr 'jeg er enig'. Det betyr 'skriver under (på)' og ikke noe annet enn det.

Kult! Kan du ta den hver gang noen signerer? Og gjerne angrip de som "abonnerer" og. Det tilfører heller INTET til tråden, og er helt meningsløst å si, kan man ikke bare starte et abonnement på tråden i stedet da?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 23:19   #48
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et knallbra plastfolie-tips

De verste typer "signerer" har jeg sett er i type sørgelige tråder. Folk som har mistet nære familiemedlemmer og sånt. En eller annen skriver noe personlig, direkte og ektefølt, også kommer folk og signerer. Merkelige greier.

Nå skal jeg ikke herpe plastfolietråden din mer Iset.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 07:16   #49
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et knallbra plastfolie-tips

Herp i vei, jeg tror de fleste har fått med seg dette fantastiske tipset nå.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 14:32   #50
marie82
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 5
marie82 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Et knallbra plastfolie-tips

Dette hørtes ut som et supert tips . : løpenedogleggedenifryseren:

marie82 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 15:16   #51
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Et knallbra plastfolie-tips

Lurer på hvem som tenkte på å putte rullen i fryseren første gang, og hvorfor man i alle dager fant det på?
Dog et tips verdt å prøve!

Tortillatrikset funker også, men jeg synes det er fort gjort at det går hull på tortillaen. Mine barn får alltid "håndtak" nederst, surrer en liten bit folie nederst på wrap'en så holder den seg fint sammen.

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 15:22   #52
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et knallbra plastfolie-tips

Opprinnelig lagt inn av Arona, her.

Lurer på hvem som tenkte på å putte rullen i fryseren første gang, og hvorfor man i alle dager fant det på?

Noen som fant kjøttdeigen i skuffen/skapet dagen etter kanskje?
En historielærer jeg hadde kom en dag på skolen med juicen i vesken sin, prøvene han hadde rettet lå igjen i kjøleskapet hjemme.

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no