Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hva er flauest?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Se resultatene: Hva er flauest, Grandiosa eller Se og Hør?
Definitivt, Grandiosa. Jeg vil ikke at noen skal tro at vi ikke kan lage ordentlig mat. 9 3,57%
Defintivt Se og hør. Tenk om noen tror at jeg er hjernedød? 146 57,94%
Begge deler. Jeg vil jo fremstå som både smart og sunn. 29 11,51%
Ingen av delene. Jeg bare er slik. 68 26,98%
Deltakere: 252. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-10, 22:29   #101
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Hva er flauest?

Ingen av delene

Grandis kjøpes svært sjelden, og Se og Hør aldri, MEN jeg kjøper Her og Nå hver uke
Handler alltid grandis når de har tilbud på obs!, sånn 5 for 100, fordi det er greit å ha i fryseren just in case

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 00:05   #102
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er flauest?

Så jeg burde følt meg dum da jeg kjøpte 10 grandis for en måned siden? Nei, det skal mer til for å gjøre meg flau. Se-og-hør derimot... nei, jeg ville ikke vært flau da heller tror jeg. Men jeg ser ingen grunn til at jeg skulle kjøpe det bladet noen gang.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 09:19   #103
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er flauest?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg har forresten aldri lagt merke til hva andre kjøper på butikken, det gir jeg ærlig talt blaffen i. Ser man virkelig interessert i andres handlekurver? Og kategoriserer og analyserer man videre andre mennesker på bakgrunn av påleggspreferanser???

Det har jeg aldri gjort jeg heller, men jeg har faktisk flere ganger opplevd at folk har kommentert min handlekurv. Altså helt ukjente mennesker. Da har det alltid vært en eller annen person med kurven full av toro og grandis som kommenterer alle grønnsakene.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 10:29   #104
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er flauest?

Se&Hør leser man da ferdig mens man venter i kø for å komme frem til kassa? Eller hos legen/tannlegen/frisøren/svigermor? (I følge den lokale kjøpmannen så er det helt greit at folk titter gjennom bladene mens de venter i kø, for da blir de ikke så muggne mens de venter. ) Jeg gidder virkelig ikke legge penger i Se&Hør, men det er helt greit tidsfordriv i ventesituasjoner.

Jeg foretrekker andre frossenpizzaer enn Grandis hvis vi først skal kjøpe frossenpizza, men er virkelig ikke flau over å kjøpe det.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no