Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #7

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-19, 21:17   #321
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.390
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Lang tur i marka i dag, sammen med tanteungen min som har flyttet hit til byen for å studere.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 25-08-19, 21:21   #322
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

At jeg kom på å bake en eplekake med epler fra hagen etter middag. De to yngste syntes det var kjekt å hjelpe til, og alle likte å spise kake. Deretter gikk vi ned til de eldre naboene våre der begge sliter med helsa med to varme biter kake, og vi gav bort en annen bit til den andre naboen som ble enke i fjor og nå må flytte til en leilighet med datteren - hun drev og tømte det siste.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv  
Gammel 26-08-19, 08:43   #323
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

God bedring, Nextlife! Det høres vondt ut!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 26-08-19, 14:37   #324
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Fantastisk vær og mulighet for å ta fri et par timer. Sitter på verandaen i bikini nå.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 26-08-19, 14:51   #325
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Jeg er utrolig glad for at knerten går på en skole som er villig til å tilrettelegge for ham på den måten de gjør. Helt uten at jeg trenger å mase noe som helst.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 26-08-19, 15:05   #326
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Jeg har lært fire nye tegn av prosjektet mitt lær tegnspråk!

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 26-08-19, 17:35   #327
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.846
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Min mor har vært innlagt på sykehus en uke og nå i ettermiddag fikk hun vite at hun har fått kortidspkass på et sykehjem i kommunen.
Det er en lettelse. Håper det gir åpning for sykehjemsplass. Hun er dessverre blitt svært trengende.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 26-08-19, 17:41   #328
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

At 03- barnet har hatt en super start på vgs. Han er nesten euforisk.
Og at 00-"barnet" høres ut til å finne seg fort til rette på folkehøgskule.
Og roadtrip og miniferie med mannen gjennom vakre landet vårt i anledning overlevering til nevnte folkehøgskule. I nydelig vær fire dager til ende. Vi skulle bare hatt mer tid til å stoppe rundt omkring.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv  
Gammel 26-08-19, 20:14   #329
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Så skummelt, og så bra! God bedring videre med den delen av kroppen som ikke er så lett å dekke til med skall.

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Så bra at det viktigste med deg kom uskadd fra ulykken din. Og at hjelmen din ikke brukes på flere sykkelturer. God bedring med alle de andre skadene.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

God bedring, Nextlife! Det høres vondt ut!

Tusen takk.

Det var så ufattelig vondt, jeg har hatt brudd før, født barn og div.annet smertefullt, men dette var ut av en helt annen verden. (Jeg fikk altså en metallstang inn i kneet i krasjen, i tillegg til andre skader og brudd )

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 26-08-19, 20:25   #330
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Tusen takk.

Det var så ufattelig vondt, jeg har hatt brudd før, født barn og div.annet smertefullt, men dette var ut av en helt annen verden. (Jeg fikk altså en metallstang inn i kneet i krasjen, i tillegg til andre skader og brudd )

Fysjamei, det høres virkelig ikke godt ut. Jeg brakk begge armene i en velt for noen år siden, all sympati fra meg til deg.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 26-08-19, 20:32   #331
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Fysjamei, det høres virkelig ikke godt ut. Jeg brakk begge armene i en velt for noen år siden, all sympati fra meg til deg.

Hjelp, det må ha vært ganske håpløst.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 26-08-19, 20:53   #332
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.998
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Riktig god bedring, Nextlife
Hjelm er viktig altså. Her har guttungen selv fått erfare det og han er på femte hjelmen. Men heldigvis uten andre skader enn en litt mørbanka kropp.

Ferdig middag når jeg kom hjem i dag.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 27-08-19, 13:35   #333
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Hjelp, det må ha vært ganske håpløst.

Det var litt ugreit en periode der ja. Håper at du leges uten mén.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 27-08-19, 13:47   #334
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.998
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Skyss innvilget for minsten ut uka. Tok bare noen timer fra jeg leverte søknaden på skolen.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 27-08-19, 14:38   #335
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Solen skinner.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 27-08-19, 14:42   #336
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Solen skinner.

Viser. 28g her på stokka.. nesten litt for varmt men bedre enn regn!

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 27-08-19, 17:58   #337
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.916
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Jeg klarte på egenhånd å finne ut hvordan jeg som adiministrator av en salgsportal kan reserverer jaktdager for en opplæringsgruppe.

Barnebarnet og jeg har gått sammen fra barnehagen via den gamle skoleveien min og plasket i vanndam underveis.

Jeg har jobbet en time i hagen uten hørselvern og uten å gå ned for telling.

Og fått latterkule av dagens gjenopplivede klassikertråd.

Flott dag med andre ord.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 27-08-19, 18:34   #338
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.014
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Håndverkeren som skal vaske og male huset vårt ble plutselig stille og fraværende like etter at kontrakt ble lagt frem. I dag dukket han opp på døra her. Han hadde bare vært syk stakkar og i morgen setter han i gang her.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 27-08-19, 19:09   #339
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

God bedring Nextlife!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv  
Gammel 28-08-19, 06:59   #340
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

God bedring Nextlife!

Takk!

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no