Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Fører interiørbokstaver til gjeld?
Klart. Bokstavane er som høna og gjelda er som egget 15 22,73%
Klart. Gjelda er som høna og bokstavane er som egget 25 37,88%
Usikker. Er det påvist samanheng mellom høner og egg? 26 39,39%
Deltakere: 66. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-16, 11:25   #101
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Bare du ikke velger å publisere magnetvisdomsordene dine på kitchy bakgrunn på face så klarer du deg nok bra.

HVIS (og dette er helt avgjørende) visdomsordene IKKE er ment for å motivere eller inspirere - er det helt greit å offentliggjøre dem, med eller uten dus landskapsbakgrunn og krøllete pynteramme.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 11:30   #102
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Ikke engang ungene her har bokstaver. På døra si har 11-åringen plastret en diger plakat med alle de forskjellige humleartene som finnes i Norge. Jeg ante ikke at det fantes så mange, og trudde humle var humle, så jeg blir ofte stående og studere den.

Men tvillingene har hengende hvert sitt shabby chic-hjerte i tre, malt i hhv lyseblått og rosa, i hampesnøre på en spiker utenpå døra til rommet sitt, og det vil jeg påstå er i grenseland, selv om det ikke er bokstaver. De fikk dem i gave da de var nyfødt (av ei 19 år gammel jente), til å ha hengende på sengene sine. Det er vel det nærmeste vi kommer pyntebokstavstilen i vårt hus.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 29-09-16 kl 08:55.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 11:31   #103
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.996
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Min favorittprodusent av motivasjonsord: Bernard Black.

https://www.buzzfeed.com/lukebailey/...673#.wpBJqZbAD

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 11:31   #104
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Jeg knuser alle. Jeg har en svær installasjon i en lyssjakt mitt i huset som sier HOME, og er lysbesatt. Den var dyr nok til å få hvem som helst i luksusfellen også.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 11:39   #105
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg knuser alle. Jeg har en svær installasjon i en lyssjakt mitt i huset som sier HOME, og er lysbesatt. Den var dyr nok til å få hvem som helst i luksusfellen også.

Du går med andre ord ALL IN

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 11:52   #106
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Den er 10 år gammel, da, så den er i det minste nedbetalt. Og før trenden.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 12:23   #107
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.342
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Heller deltaker i Luksusfellen i i Paradise hotell. De i luksusfellen er det tross alt håp for.

Tsk, tsk, man kan bli prinsesse hos søta bror om man har vært i Paradise.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 12:24   #108
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Jeg satt jo å leste denne med god, ironisk distanse.
Også snudde jeg meg! Og der var det!



Men nå er det vel slik at alle har sett bilder av mitt kjøkken. Så at det er ironisk er det vel neppe noen tvil om. Det er malt på peilet i døren, og huset er fra sist på 1700. Så litt undskylt er jeg vel.

I gangen henger dette, og det blir bare morsommere av at vi har fire relativt spinnville gutter og to gamle, utslitte miniatyrhunder.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 12:29   #109
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg satt jo å leste denne med god, ironisk distanse.
Også snudde jeg meg! Og der var det!



Men nå er det vel slik at alle har sett bilder av mitt kjøkken. Så at det er ironisk er det vel neppe noen tvil om. Det er malt på peilet i døren, og huset er fra sist på 1700. Så litt undskylt er jeg vel.

Men fra 1700-tallet er vel ikke det veggordet, akkurat? Jeg ville trodd det ble malt på søttitallet, kanskje?

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 12:31   #110
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men fra 1700-tallet er vel ikke det veggordet, akkurat? Jeg ville trodd det ble malt på søttitallet, kanskje?

Save

Mye nyere enn det. MEn vi har orginale veggord også. Hvem som bodde her, og hvem som kostet hva av hustets maling osv. Egentlig ganske stilig.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 12:40   #111
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Jeg skulle inn og erklære meg deilig bokstavfri da jeg kom på at jeg har to små bilder på kjøkkenet. Et av Lionel Richie og et med teksten "Hello, is it tea you're looking for".

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 12:43   #112
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Mye nyere enn det. MEn vi har orginale veggord også. Hvem som bodde her, og hvem som kostet hva av hustets maling osv. Egentlig ganske stilig.

Ja, det er kult!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 12:46   #113
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, det er kult!

... og definitivt før trenden.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 12:55   #114
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

... og definitivt før trenden.

det hjelper hvertfall mot lyxfellan å ha skrevet opp hvem som har bekostet hva av maling.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 12:57   #115
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Jeg tror også fargekoordinerte pynteputer er en markør. Sånn sett tror jeg gjerne vi vil se mange av deltakerne i disse oppussingsprogrammene igjen i Luksusfellen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 13:06   #116
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.



Her var det mannen, som i et udefinerbart øyeblikk, dro hjem ordene home, family og love. Jeg har ikke noe imot bokstavpynt, men syns ikke den stilen passer hos meg så den ene bokstaven i "love" ble brukt til å holde opp soveromsvinduet ved storm. Ironisk nok falt den ned i trappenedgangen til leieboerne våre og ble med ett et potensielt drapsvåpen. De resterende LOE ble kastet selv om jeg nok kunne ha pyntet med dem i bokhylla. "Family" puttet jeg ned i kjellertrappa, og der fikk de stå til jeg hadde dultet borti dem med støvsugeren nok ganger til at de ble ødelagt (faktisk ikke med vilje, men jeg var nok ikke overforsiktig, som jeg er med kunsten til barna som står samme sted). "Home" ble plassert i vinduet bak sofaen så jeg slapp å se de, men naboene måtte jo forholde seg til disse. Det stod imidlertid like ofte "hemo" eller "emo" der siden mannen min har en greie med at han elsker å rote i bokstavpynten til folk så jeg håper det eventuelt gjorde opp for skaden.

Herregud, jeg ser det for meg!


Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Vi fikk 2 stk HOME i gave da vi flyttet i nytt hus. Ungdommen har dandert, så nå har vi HOMO på hylla og MEHE i vinduet.
Og gjeld.

Jeg må ut og kjøpe bokstaver!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg må innrømme at jeg ikke har sett på så veldig mange episoder av Luksusfellen, men det er da Pepsi Max de drikker og ikke Cola Zero/Light? Hvorfor?

Når du sier det - de av mine kolleger som drikker Pepsi Max fremfor den som smaker best, er også de som fyller mest og som går tom for penger en uke før lønning.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 13:08   #117
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.273
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Mye nyere enn det. MEn vi har orginale veggord også. Hvem som bodde her, og hvem som kostet hva av hustets maling osv. Egentlig ganske stilig.

Åh, kan vi få se? Please?

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 13:10   #118
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Klarer ikke helt å se moroa i å ha "HOMO" på peishylla, om det ikke da er i forbindelse med Pride eller et eller annet bevisst bak det, så klart.

:surpomp:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 13:16   #119
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg tror også fargekoordinerte pynteputer er en markør. Sånn sett tror jeg gjerne vi vil se mange av deltakerne i disse oppussingsprogrammene igjen i Luksusfellen.

Jeg tror ikke det er umulig at folk som er med på luksusfellen er de samme som "pusser opp" ved å kjøpe dill dall på Nille og andre interiørbutikker flere ganger i året. Det blir jo fort tusenlapper når man bytter ut pynteputer, lysestaker, duker, gardiner, pledd og annet pyntedill flere ganger i året. Og det gir lite verdiøkning i bolig.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 13:19   #120
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Klarer ikke helt å se moroa i å ha "HOMO" på peishylla, om det ikke da er i forbindelse med Pride eller et eller annet bevisst bak det, så klart.

:surpomp:

Hvis du kjøper HOME og LOVE, så kan det bli til HOMO og LEVE. Jeg har en homofil venn som har det i bokhylla si, og da synes jeg faktisk det er helt greit. Selvironi er lov.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no