Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Fører interiørbokstaver til gjeld?
Klart. Bokstavane er som høna og gjelda er som egget 15 22,73%
Klart. Gjelda er som høna og bokstavane er som egget 25 37,88%
Usikker. Er det påvist samanheng mellom høner og egg? 26 39,39%
Deltakere: 66. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-16, 09:03   #81
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Har nok gjeld, men ingen bokstaver.
Har fått et skilt med visdomsord i innflyttergave, og det henger i yttergangen.
Jeg elsker å se på luksusfellen, for jeg føler at livet mitt blir så ekstra vellykket etterpå, og jeg har notert meg for lenge siden at de aller fleste der har bokstaver i hjemmet sitt.
Synd jeg ikke tenkte på å gjøre seriøs forskning ut av det.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 09:08   #82
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Men hva med Cola Light/Zero? Har valget mellom Pepsi og Cola noe å si for Luksusfellen-deltakelse/gjeldsslaveri? Jeg tror det.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg må innrømme at jeg ikke har sett på så veldig mange episoder av Luksusfellen, men det er da Pepsi Max de drikker og ikke Cola Zero/Light? Hvorfor?

Eg foretrekk Pepsi Max! Eg drikk det riktignok ikkje dagleg, bare når eg ein sjelden gong elles ville vald brus.

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Nå ler jeg faktisk så tårene triller her jeg sitter.

Og jeg som hadde tenkt å stensilere opp KAFFE! (med masse piler) over kaffemaskinen min. Nå skjønner jeg at neste steg er luksusfellen.

For øvrig ingen puter med skrift, løse bokstaver, veggord eller dørmatter med skrift hjemme hos meg. Jeg har en del kjøleskapsmagneter, med visord som "Coffee! Do stupid things faster, with more energy!" og lignende, da. Men jeg antar at det er innafor?

Eg håper ikkje kjøleskapsmagnet er utanfor! :iik: Det har vore min faste souvenir, når eg er ute og reiser. Eg har for eksempel Strindberg-magnet frå Stockholm og Kafka-magnet frå Praha.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 09:10   #83
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Kjøleskapmagneter er garantert IKKE en Luksusfellemarkør

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 09:12   #84
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg håper ikkje kjøleskapsmagnet er utanfor! :iik: Det har vore min faste souvenir, når eg er ute og reiser. Eg har for eksempel Strindberg-magnet frå Stockholm og Kafka-magnet frå Praha.

Det var vel skrift/visdomsord på kjøleskapsmagneter hun mente. Ikke kjøleskapsmagneter generelt.

Jeg regner med at du er utenfor faresonen selv om det står ting skrevet på magnetene dine Gaia.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 09:14   #85
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ho-ho, dette var en morsom tråd! Det ergrer meg at jeg ikke kom på dette selv.

Du får lage en lignende artikkel på antall biler kontra størrelsen på kredittkortgjelda (for det _er_ mange biler i episodene, ja?), evt. pepsi max som nevnt her.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 09:27   #86
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.642
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Vi har bokstaver, men det er sånne "barnslige" i mange farger, på ungenes soverom. er det luksusfellen neste på oss også nå?

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 10:16   #87
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Det var vel skrift/visdomsord på kjøleskapsmagneter hun mente. Ikke kjøleskapsmagneter generelt.

Jeg regner med at du er utenfor faresonen selv om det står ting skrevet på magnetene dine Gaia.

Det er visdomsordene jeg er mest bekymret for, ja. Ikke magneter generelt. Jeg har dessuten noen rester av "kjøleskapspoesi" hengende. Med selvkomponerte visdomsord. De velklingende "Hvorfor være den ingen er?" og "Kaffe betyr illusjon av lys morgen." (I tilfelle noen lurer; ja, jeg er en kaffekjerring av rang). Så da er jeg kanskje i faresonen.

Og barna har navnene sine på dørene- De forsvinner heldigvis når vi bytter dører om noen uker, da.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 10:33   #88
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.996
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.


Men etter å ha lest om LOE vurderer jeg nå HYBELKANIN.

Jeg har hybelkanin som veggord.

Geriljabroderte veggord her, og sånn midt på treet når det kommer til gjeld.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 10:35   #89
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Jeg har hovmodig tenkt at jeg har da ingen bokstaver, men jeg har skilt. Er det like foruroligende?

Jeg har dette på kjøkkenet:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 10:50   #90
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Det er visdomsordene jeg er mest bekymret for, ja. Ikke magneter generelt. Jeg har dessuten noen rester av "kjøleskapspoesi" hengende. Med selvkomponerte visdomsord. De velklingende "Hvorfor være den ingen er?" og "Kaffe betyr illusjon av lys morgen." (I tilfelle noen lurer; ja, jeg er en kaffekjerring av rang). Så da er jeg kanskje i faresonen.

Og barna har navnene sine på dørene- De forsvinner heldigvis når vi bytter dører om noen uker, da.

Drikker du Pepsi Max?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 10:51   #91
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Smil

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har hovmodig tenkt at jeg har da ingen bokstaver, men jeg har skilt. Er det like foruroligende?

Jeg har dette på kjøkkenet:

Så lenge skiltene IKKE er ment inspirerende eller motiverende, tror jeg du er innafor

www.tv2.no/a/7743088/

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 10:52   #92
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har hovmodig tenkt at jeg har da ingen bokstaver, men jeg har skilt. Er det like foruroligende?

Jeg har dette på kjøkkenet:

Enda mer foruroligende. Det var derfor jeg la igjen mine i England.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 10:53   #93
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Så lenge skiltene IKKE er ment inspirerende eller motiverende, tror jeg du er innafor


__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 11:06   #94
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Men etter å ha lest om LOE vurderer jeg nå HYBELKANIN.

Insinuerer assosiasjonene dine at det er støvete i bokhyllene mine? Jeg siktet jo til forfatteren

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Vi fikk 2 stk HOME i gave da vi flyttet i nytt hus. Ungdommen har dandert, så nå har vi HOMO på hylla og MEHE i vinduet.
Og gjeld.
Heller deltaker i Luksusfellen i i Paradise hotell. De i luksusfellen er det tross alt håp for.

Jeg tror mannen min hadde følt seg veldig hjemme hos dere. (Alternativt: Jeg tror mannen min fortsatt er en ungdom.)

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 11:08   #95
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.


Eg har eit skilt "Motherhood is not for sissies", fått i gåve frå Observatøren. Det lika eg.

Her skulle jeg til å si at det ikke finnes bokstaver og veggord her i huset, men litt gjeld er det nok. Og så har jo jeg også dette skiltet. Fått av Observatøren. Og når jeg tenker etter har jeg tre små teleys som til sammen staver jul.

Forresten; jeg har en stor pappeske til dekorasjon her akkurat nå. Den staver faktisk Zalando. :haaaaallgeir!:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 11:12   #96
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Drikker du Pepsi Max?

Innimellom. Men jeg foretrekker Cola Zero, da.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 11:14   #97
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Oi, pokker. Jeg kom på at de to eldste ungene har Petter Kanin-nipsfigurer som staver navnene deres. Importert fra UK. Kanskje mannen min har rett i at vi må roe ned forbruket. (Om det hjelper noe, så har jeg ikke brukt penger på denslags til yngstemann.)

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 11:20   #98
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Innimellom. Men jeg foretrekker Cola Zero, da.

Bare du ikke velger å publisere magnetvisdomsordene dine på kitchy bakgrunn på face så klarer du deg nok bra.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 11:21   #99
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Bare du ikke velger å publisere magnetvisdomsordene dine på kitchy bakgrunn på face så klarer du deg nok bra.

Det var en god idé!




Not.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 11:21   #100
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Oi, pokker. Jeg kom på at de to eldste ungene har Petter Kanin-nipsfigurer som staver navnene deres. .)


Der minnet du meg på at mine to eldste har små tretog som staver navnene deres. Da er det kanskje ute med oss likevel? Og vi har ett skilt og et par kjøleskapsmagneter, men ingen store interiørbokstaver, ingen veggord. Jeg drikker Cola Zero og mannen Pepsi Max (vet ikke hva det sier om familieøkonomien vår ).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no