Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-22, 15:53   #341
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.823
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Jeg er så glad at jeg har laget egen tråd!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 01-07-22, 16:13   #342
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Jeg har klart å sitte i ro for å lese bok! Det skjer så og så aldri. Føles bra.

Anne C er aktiv nå  
Gammel 01-07-22, 18:11   #343
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.996
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Alle ansiktene til fremmede som ser betatt på en valp som kjører tog for første gang. Det er litt som at det ikke går an å være sur når en baby ler til deg.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 01-07-22, 18:42   #344
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.028
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Vi er et stykke hjemmefra og jeg ble litt gretten da jeg sjekka været for dagene som kommer og det var meldt 14 grader og en del regn. Greit å oppdage at jeg hadde Ålesund liggende inne. Kunne legge på ti grader og mye sol da jeg oppdaterte søkested. Da ble jeg glad.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 01-07-22, 21:18   #345
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

At så mange ville følgje mormor si siste ferd.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 01-07-22, 21:46   #346
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Hjertensfryd;


Jeg er bare glad om dagen!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 01-07-22, 22:14   #347
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Strålende dag her altså. Først fikk jeg vært fysisk på jobb (smittefri), prata med kollegaer jeg ikke husket hva heter (vet det nå) og betalt for en øl fra onsdag (noe feila i betalingen). Så var det å møte Helten, spise på Mantra (oi, det stedet har endra seg kraftig fra de het noe helt annet og lå et annet sted, samme familie). Klær fikk jeg også i dag, ting som var på handlelista. Juhu. Vandring på Sørenga i sommervarmen var ikke på noen måte vondt. Nå nyter jeg verandaterasselivet.
Jeg håper alle får en fin inngang til helgen.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 01-07-22, 22:36   #348
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Jeg er bare så glad og takknemlig for ferien med 64 barn, ungdom og voksne, som gikk på skinner fra a-å. Koseligere ferie kan jeg ikke huske å ha hatt noen sinne.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv  
Gammel 01-07-22, 23:08   #349
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.436
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

At ungdommen som aldri går på fest gikk på fest!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 01-07-22, 23:09   #350
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Barnslig som jeg er kjøpte jeg en sånn gigaflaske såpebobler med på stranda i dag. Jeg blåste, og kosa meg og fikk strandnabogjenget med på leken.
Det var mange barn i ulike størrelser og med ulike hudfarger der, så jeg tenkte at det nok var best å forære de gigaflaska for å leke med fremfor at en gammel dame skulle styre leken.
Det viste seg å være et organisert tilbud for barn fra familier som ikke har like mye å rutte med som folk flest.

Da jeg dro derfra søkte jeg opp organisasjonen på Vipps og sendte et bidrag.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 01-07-22, 23:47   #351
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.996
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Barnslig som jeg er kjøpte jeg en sånn gigaflaske såpebobler med på stranda i dag. Jeg blåste, og kosa meg og fikk strandnabogjenget med på leken.
Det var mange barn i ulike størrelser og med ulike hudfarger der, så jeg tenkte at det nok var best å forære de gigaflaska for å leke med fremfor at en gammel dame skulle styre leken.
Det viste seg å være et organisert tilbud for barn fra familier som ikke har like mye å rutte med som folk flest.

Da jeg dro derfra søkte jeg opp organisasjonen på Vipps og sendte et bidrag.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 02-07-22, 01:03   #352
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Barnslig som jeg er kjøpte jeg en sånn gigaflaske såpebobler med på stranda i dag. Jeg blåste, og kosa meg og fikk strandnabogjenget med på leken.
Det var mange barn i ulike størrelser og med ulike hudfarger der, så jeg tenkte at det nok var best å forære de gigaflaska for å leke med fremfor at en gammel dame skulle styre leken.
Det viste seg å være et organisert tilbud for barn fra familier som ikke har like mye å rutte med som folk flest.

Da jeg dro derfra søkte jeg opp organisasjonen på Vipps og sendte et bidrag.

DU gjør meg glad Nextlife! Du er et genuint godt menneske.

Schnuppa er ikke aktiv  
Gammel 02-07-22, 10:49   #353
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Noen og tjue tusen usedvanlig søte Harry Styles-publikummere i går kveld. Jeg pleier ikke så ofte bli sjarmert av publikum men i går ble jeg egentlig ganske blid en stakket stund av å tusle innom gulvet og kikke på (og høre på... ) alle de glade menneskene.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 02-07-22, 11:57   #354
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Nextlife: Herlig innlegg til å bli glad av.

Maverick: Vi så en haug av unge publikumere i går, de var så fine og glade.

Gårsdagens tur i Oslos nye bydel på Sørenga. Det har skjedd noen endringer og utvidelser siden sist vi var ordentlig innom. Et område jeg koser meg på.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 02-07-22, 12:33   #355
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.436
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Noen og tjue tusen usedvanlig søte Harry Styles-publikummere i går kveld. Jeg pleier ikke så ofte bli sjarmert av publikum men i går ble jeg egentlig ganske blid en stakket stund av å tusle innom gulvet og kikke på (og høre på... ) alle de glade menneskene.

Min tanteunge (-"unge", hun er 21 ) var en av dem

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 02-07-22, 13:00   #356
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Noen og tjue tusen usedvanlig søte Harry Styles-publikummere i går kveld. Jeg pleier ikke så ofte bli sjarmert av publikum men i går ble jeg egentlig ganske blid en stakket stund av å tusle innom gulvet og kikke på (og høre på... ) alle de glade menneskene.

Jeg fikk snap av allsang før det i det hele tatt hadde begynt - og var helt solgt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 02-07-22, 13:02   #357
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

I dag er jeg blid fordi eldste har fått førerkort!

Og så er jeg blid fordi yngste har fått et så fint første møte med arbeidslivet denne sommeren.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 02-07-22, 15:21   #358
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Jeg blir glad av denne tråden.

Liten stolpejakt ( fikk tatt 3 stolper).
Alene hjemme!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 02-07-22, 23:13   #359
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Hadde glemt hvor gøy det er med rotter. Kjøpte en til i går, en søt siamesergutt. Rotter trenger selskap, og jentene ville ha hver sin. Den ene er så tam at han får løpe fritt omkring på rommet til P, han er kosete, og lager ikke lyd. Det dumme med rotter er at de lever ikke mer enn 1-2 år, men det har jo sine fordeler og.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 03-07-22, 13:51   #360
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13



Bygda mi!! Byen min! Kommunen min!!!
I går gikk pridetoget gjennom sentrum med farger og musikk. Det første noen sinne. Det regnet katter og bikkjer. Og toget var lengre enn 17.mai toget
Folk gikk mann av huse for å støtte opp!! Det var altså så nydelig og så viktig. Ungdom som vokste opp her for ti år siden (dvs mine barn) hadde INGEN åpne homofile å se opp til eller i det hele tatt vite om. Nå har vi en kommune som mønstrer tusen folk i tog for retten til å elske og et inkluderende fellesskap. Altså

Bilde ærlig og redelig stjålet fra lokalavisa.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg F51E2594-7DA1-4724-B3FD-9B7AD0400C7A.jpg (16,4 KB, 195 visninger)
__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no