Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva ser du på Netflix nå?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-19, 14:22   #621
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

14-going-on-15-åringen min har også lyst, men jeg har faktisk anbefalt ham å vente litt. Det er så mye klein nakenhet i de første sesongene at jeg ikke orker å se det sammen med ham, i hvert fall.

Haha, jeg har sett Outlander med min nå 16-åring - ikke så kleint nå men da han var 14-15...

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 24-02-19, 19:33   #622
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

14-going-on-15-åringen min har også lyst, men jeg har faktisk anbefalt ham å vente litt. Det er så mye klein nakenhet i de første sesongene at jeg ikke orker å se det sammen med ham, i hvert fall.

Det er ikke klein nakenhet som er problemet synes jeg, men såpass mye avvikende, sadistisk seksuell atferd at vi faktisk har sagt til 16-åringen at hun bør vente. Helt uaktuelt for 14-åringen selv om han er fantasy fan. Alt til sin tid. Ingen hast.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 24-02-19, 19:37   #623
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Haha, jeg har sett Outlander med min nå 16-åring - ikke så kleint nå men da han var 14-15...

Jeg anbefalte 16-åringen å vente med den også jeg. Fengselsscenen bl.a. bør man ha litt ballast for å takle. Man kan jo selvsagt skip'e scener og episoder som er langt over, for både i GoT og Outlander så er det veldig mye annet som er flott og fantastisk å se. Jeg elsker begge seriene så utrolig, så gleder meg veldig til barna skal se de.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 24-02-19, 19:49   #624
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg anbefalte 16-åringen å vente med den også jeg. Fengselsscenen bl.a. bør man ha litt ballast for å takle. Man kan jo selvsagt skip'e scener og episoder som er langt over, for både i GoT og Outlander så er det veldig mye annet som er flott og fantastisk å se. Jeg elsker begge seriene så utrolig, så gleder meg veldig til barna skal se de.

Vi snakket oss igjennom fengselscenene, det gikk greit. Han er en åpen fyr. Vi har snakket om det etterpå også, hvorfor Jamie reagerer som han gjør i situasjoner som minner ham om fengselet.

Ja, fantastiske serier!!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 24-02-19, 20:45   #625
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg anbefalte 16-åringen å vente med den også jeg. Fengselsscenen bl.a. bør man ha litt ballast for å takle. Man kan jo selvsagt skip'e scener og episoder som er langt over, for både i GoT og Outlander så er det veldig mye annet som er flott og fantastisk å se. Jeg elsker begge seriene så utrolig, så gleder meg veldig til barna skal se de.

Enig med deg i forhold til dette og vurdering av hva som er egnet for egne barn. I det øyeblikk det er scener og temaer som man enten må spole over eller snakke seg gjennom, så tror jeg at jeg lander på at de ikke er modne nok. Uavhengig av alder. Barn og ungdom kan godt vente med både film, serier og spill, de må ikke ha sett eller gjort alt innen en viss alder. Kjipt hvis det ikke står noe igjen på Bucketlista innen de har nådd videregående.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 25-02-19, 21:11   #626
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

14-åringen får ikke se Outlander enda i hvertfall, ikke GOT heller. Jeg synes det er mye scener som er altfor drøye.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 25-02-19, 22:03   #627
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Ja, jeg spolte forbi de forferdelige scenene med Reek selv denne gangen. Urk.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 25-02-19, 22:27   #628
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg er nettopp ferdig med GoT for første gang og har alt klart til siste sesong!

Nå ser jeg de episodene av Designated survivor sesong 2 jeg hoppet av i høst.
Jeg brukte en dag på alle episodene av Sex education nettopp også. Anbefales.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 26-02-19, 00:57   #629
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Det aller beste med Sex education, var at jocken brukte Sløtface til å prøve å sjekke opp den kule pønkejenta.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 06-03-19, 10:34   #630
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Vi har pute, både jeg og eldste, for de kleineste scenene. De scenene som er fæle klarer vi å reflektere greit rundt, han er veldig moden sånn.

Men det tar tid å komme gjennom, da, for han har en helt annen stamina enn meg på serie-binging.



Her noen sett Russian Doll? Den fikk hard medfart av Seriepodden, men jeg likte den ganske godt, jeg!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 06-03-19, 13:01   #631
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg har sett den, og digget den rått!

Påvirket av Luke Perrys bortgang har jeg startet Beverly Hills 90210 fra start. Flirer litt og mimrer.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 06-03-19, 13:08   #632
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg likte Russian doll! Var litt absurd den ene episoden på slutten med blodet etc, men ellers var den kul!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 06-03-19, 13:31   #633
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Med mellomste ser jeg Call the midwife, forresten! Det er en veldig fin serie, og så gir den veldig fine grunnlag for samtaler. Siste vi så var om ulovlige aborter og mangel på tilgang på prevensjon.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 08-03-19, 17:43   #634
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg så første episode av Sick Note, og hjelpes, det var fæle greier! Jeg trodde det var en seriøs serie, og så ble jeg så skuffet.

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 08-03-19, 19:06   #635
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Vi har sett episode 1 av bodyguard. Virker lovende!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 08-03-19, 20:52   #636
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg begynte nylig på Girl boss, og i begynnelsen syntes jeg bare Sophia var skrekkelig barnslig og irriterende, men det har gått seg til.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 09-03-19, 15:23   #637
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

La treve med sånn greie over første een i treve, Frank eller belgisk krim. Ekkel, men blei litt hekta.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 13-03-19, 23:40   #638
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

After Life! Bare seks episoder, men det er seks mørkt morsomme, tøffe, fine og rørende episoder.

Drømmedama er ikke aktiv  
Gammel 14-03-19, 09:43   #639
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Grimm! Den er både underholdende og morsom. Jeg liker fantasy da, så dette er helt midt i blinken å strikke til.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 14-03-19, 10:03   #640
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Har sett After Life, nå ser jeg Dag i reprise, men har fått med mannen. Jeg har lenge ønsket at han skulle se den for å få noen felles referanser til alt det spinnville som skjer i serien, men han har ikke hatt lyst. Nå satt jeg den bare på, så får jeg heller se den om igjen. Det skal jeg tåle.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no