Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Anbefal en gresk øy

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-09, 12:32   #41
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal en gresk øy

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg anbefaler leilighet. Leilighet, leilighet! Kokemulighet og en dør mellom barnerommet og voksenrommet om kvelden er alfa og omega for en god familieferie, vil jeg si.

Og siden jeg alltid er Elins motvekt i slike tråder: Vi liker å bestille leiligheter selv, jeg synes det ofte er lettere å få vite fra utleieren nøyaktig hva man får enn det er fra turoperatører, som jeg synes har en tendens til å være litt sånn du-får-det-du-får. Men jeg er kresen også, da, og veldig på jakt etter store terrasser med sjøutsikt og slikt. Og jeg liker å bo på litt rolige steder.

Jeg foretrekker også å bestille selv - lenken jeg la inn i det første innlegget mitt i tråden er til et veldig hyggelig lite leilighetshotell (8 enheter) - og eieren ordner bil til langt rimeligere priser enn de store selskapene.

Hvis du skal bestille chartertur, ville jeg valgt Lilleput siden de stort sett arrangerer turer til rolige steder og små hoteller.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 12:37   #42
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal en gresk øy

Vi har forøvrig prøvd å leie dette steder på Lesvos, men det var fullt i perioden vi ville ha det: http://www.lesvosaccommodation.com/M...BeachHouse.htm
Det ser veldig fint ut, men er kanskje litt nærme stranden for en treåring?

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 12:40   #43
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal en gresk øy

Vi hadde det helt fantastisk her i Vathy på Sifnos. Rett på stranda, og så var det en kjempehyggelig og veldig bra taverna på samme strand.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 12:40   #44
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal en gresk øy

Det så fantastisk nydelig ut, Tangina.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:20   #45
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Stort smil

Sv: Anbefal en gresk øy

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg anbefaler leilighet. Leilighet, leilighet! Kokemulighet og en dør mellom barnerommet og voksenrommet om kvelden er alfa og omega for en god familieferie, vil jeg si.

Og siden jeg alltid er Elins motvekt i slike tråder: Vi liker å bestille leiligheter selv, jeg synes det ofte er lettere å få vite fra utleieren nøyaktig hva man får enn det er fra turoperatører, som jeg synes har en tendens til å være litt sånn du-får-det-du-får. Men jeg er kresen også, da, og veldig på jakt etter store terrasser med sjøutsikt og slikt. Og jeg liker å bo på litt rolige steder.

Tror ikke vi er så motvekt som du tror Jeg reiser gjerne på "din måte" og har gjort det masse, masse, masse, men alle er ikke like reisevante, og jeg mener bestemt at man som helt nybegynner på dette med greske øyer, så trenger man ikke ta seg vann over hodet uten å ha drevet litt research, og reist litt først. Jeg VET hvilke sites jeg skal finne de beste hotellene med de beste utsiktene, de beste restaurantene osv.osv og etter mer enn 20 år bransjen har jeg kontakter herfra til overalt og i Hellas og Spania spesiellt, noe som gjør det å komponere spennende ferier ganske enkelt egentlig. f

(...også synes jeg Sunwing er glimrende som base etter at jeg fikk barn og jeg synes det med alderen er blitt deilig å være mye i ro i ferien, kanskje som følge av et svært reiselivt liv og yrkesliv...)

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:23   #46
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal en gresk øy

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Hvis du skal bestille chartertur, ville jeg valgt Lilleput siden de stort sett arrangerer turer til rolige steder og små hoteller.

Legg også til mindre oppfølging av reiseselskapet ,og lavere hotell-standard enn de andre turoperatørene. Lilleput er turoperatøren for de litt viderekomne, og de som ikke ønsker å legge allverden av kroner i hotellstandard.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 14:01   #47
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal en gresk øy

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Legg også til mindre oppfølging av reiseselskapet ,og lavere hotell-standard enn de andre turoperatørene. Lilleput er turoperatøren for de litt viderekomne, og de som ikke ønsker å legge allverden av kroner i hotellstandard.

Jepp, helt ok hoteller, helt uten følelsen av å gå i kø. Men at det er for viderekommende er jeg ikke enig i - det er da ikke så vanskelig å være på ferie uten veldig tilstedeværende reiseledere heller.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 19:25   #48
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal en gresk øy

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jepp, helt ok hoteller, helt uten følelsen av å gå i kø. Men at det er for viderekommende er jeg ikke enig i - det er da ikke så vanskelig å være på ferie uten veldig tilstedeværende reiseledere heller.

Jeg er enig med deg, men selv Lilleput markedsfører seg som et selskap litt utenom de vanlige store. Før hadde de mottoet "Ferie utenfor allfarvei" Den måtte de slutte med etter at halve Norge har vært på Chios og Mytilini, og nå har de vel mottoet "Dette er ingen vanlig pakketur!"

Forøvrig kan man ta en kikk på forumet Hellasforum. Her kan man få svar på de fleste spørsmål man måtte ha om Hellas og greske øyer.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 20:02   #49
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal en gresk øy

Hmm, jeg blir bare mer forvirra av dette jeg. Men stemmer det at hvis vi skulle reise med Sunwing så er det kun Rhodos og Kreta? (utreise 22. mai) Så hvis vi vil til en av de andre øyene så må vi bestille leilighet og flybilett "på egenhånd"?

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 21:18   #50
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal en gresk øy

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Hmm, jeg blir bare mer forvirra av dette jeg. Men stemmer det at hvis vi skulle reise med Sunwing så er det kun Rhodos og Kreta? (utreise 22. mai) Så hvis vi vil til en av de andre øyene så må vi bestille leilighet og flybilett "på egenhånd"?

Neida, turoperatøren har flere andre typer alternativ enn Sunwing. Men Sunwing finner du kun på Rhodos og Kreta av greske øyer ja.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 21:55   #51
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal en gresk øy

Sunwing, er det Ving, det? Og hva er Blue Village og alt det der? Hvordan vet jeg hva som er hva? Kan noen (Elin) gi meg en charter-instruksjon? :domm:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 22:29   #52
Veronika81
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 120
Veronika81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Anbefal en gresk øy

Har feriert litt i Hellas men i år hadde vi den beste ferien!
Så vil varmt anbefale Parga en liten by på fastlandet, men det føles som du er på en øy.

Veronika81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 23:07   #53
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal en gresk øy

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Sunwing, er det Ving, det? Og hva er Blue Village og alt det der? Hvordan vet jeg hva som er hva? Kan noen (Elin) gi meg en charter-instruksjon? :domm:

Ja, det der lurte jeg på også. Jeg skjønte ikke helt forskjellen på Sunwing og Ving.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 23:11   #54
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal en gresk øy

Er ikke Sunwing navnet på hoteller som Ving driver?

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 23:30   #55
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal en gresk øy

Chios i september kan absolutt anbefales.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 00:14   #56
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal en gresk øy

Opprinnelig lagt inn av Veronika81, her.

Har feriert litt i Hellas men i år hadde vi den beste ferien!
Så vil varmt anbefale Parga en liten by på fastlandet, men det føles som du er på en øy.

Parga er nyyydelig! Spesielt hyggelig at strandpromenaden og et par gater bakenfor er bilfrie - det gjør det ekstra idyllisk. Ikke spesielt fine sandstrender, men flott rullestensstrand.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 00:22   #57
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal en gresk øy

Etter å ha bladd gjennom tråden her - igjen - er jeg nesten fysisk syk. Jeg må ha ferie snart

  Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 00:33   #58
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal en gresk øy

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Sunwing, er det Ving, det? Og hva er Blue Village og alt det der? Hvordan vet jeg hva som er hva? Kan noen (Elin) gi meg en charter-instruksjon? :domm:

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Ja, det der lurte jeg på også. Jeg skjønte ikke helt forskjellen på Sunwing og Ving.

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Er ikke Sunwing navnet på hoteller som Ving driver?

Sunwing er familianlegg som selges gjennom Ving.

Blue Village er tilsvarende familieanlegg som selges gjennom Star Tour.

Apollo Club er familieanlegg som selge gjennom Apollo.

Felles for disse anleggene er at de er tilpasset spesielt for familier med barn. Det er mange aktiviteter, barneklubber, ofte leiligheter.

Charterreise til Syden består av en pakke som inkluderer flyreise og opphold på et av bostedene presentert i programmet til turoperatørene. Disse store charteroperatørene har til og med sine "egne flyselskap" Ving bruker ofte Thomas Cook Airlines, Star Tour bruker TUI Nordic og Apollo eier Novair. Men også andre,som f.eks. SAS, leies inn av turopertørene og flyr charterflyvninger for charteroperatørene.

Man bestiller lettest på nettet. Her kan man lese om de forskjellige bostedene og reisemålene. Man setter altså på en måte sammen sin egen reise ut i fra de datoer, avreiseflyplass, reiselengde, antall reisende, reisemål og bosted man ønsker. I tillegg kan man bestille tilleggsytelser som f.eks. leiebil og utflukter. Reiseleder-service på reisemålet er det også.

Ble det litt klarere?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."

Sist redigert av Elin : 08-10-09 kl 00:41.
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 00:37   #59
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal en gresk øy

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Legg også til mindre oppfølging av reiseselskapet ,og lavere hotell-standard enn de andre turoperatørene. Lilleput er turoperatøren for de litt viderekomne, og de som ikke ønsker å legge allverden av kroner i hotellstandard.

Oppfølging har jeg aldri hatt behov for, selv ikke på min første sydentur alene, som 18 åring.

Det Lilleput hotellet jeg bodde på hadde minst like bra standard som andre charterhoteller jeg har bodd på. Så jeg tror ikke man kan generalisere med dårligere standard.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 10:53   #60
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal en gresk øy

Jepp. Takk.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no