Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

12 ulike kroppstyper hos kvinner

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-09, 02:55   #221
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av m^2

Men jeg skjønner altså ikke egentlig forskjellen på timeglass og cello, jeg?

Celloen skal ha litt smalere (og sikkert lengere) legger, litt "større" midje og generelt sett ha en grovere kroppsbygning.

__________________
Batman januar 2004.
Bulldosern mai 2009

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 18:36   #222
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Ah. Jeg er nok en Cornet. Jeg lurte meg selv litt fordi jeg ikke har spesielt brede skuldre, i cm, altså, og dessuten har jeg definert midje. Men det er jo det relative som teller, og jeg har bredere skuldre enn hofter. Og grevlingben. Yeaj.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 18:41   #223
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

. Og grevlingben. Yeaj.

Hva er grevlingben?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 19:07   #224
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

  1. The Hourglass has a big bust, small waist, big hips, and generous thighs.
  2. The Cello has a big bust, short waist, big hips, big behind, big thighs, and slim lower legs.


Hmm. Lurer på om jeg heller er en Cello jeg.
Jeg har i alle fall slanke legger og veldig kort liv....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 22:20   #225
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Åh, jeg fant boken også (The Body Shape Bible), og den koster bare 139 kr.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 22:53   #226
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hmm. Lurer på om jeg heller er en Cello jeg.
Jeg har i alle fall slanke legger og veldig kort liv....

Jeg tror også jeg er en cello, for jeg har ikke smalt liv...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 23:09   #227
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Åh, jeg fant boken også (The Body Shape Bible), og den koster bare 139 kr.

Tror jammen jeg må ha den og en av de andre der også, etter eksamen når jeg kan lese andre bøker igjen.

  Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 05:38   #228
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Kjekk lenke! Takk!

Jeg tror jeg er en vase. Kjente meg igjen både mht størrelsen på armene og puppene. Jeg går inn og ut, men er langt fra noe timeglass. Men på den andre siden har jeg ikke falt rumpe. Hmmm...

Må studeres nærmere.

Igjen, takk!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 00:39   #229
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Tror kanskje en 13. type må finnes, skuldre og hofter like brede, bred rygg, bare antydning til midje, små pupper, nok rumpe, lubne ben og armer. Klarer liksom ikke å passe inn i noen av de 12, kanskje brick, men det var liksom ikke helt riktig det heller. Mangler midje og tynne armer på å være en skittle tror jeg. Ikke lett dette.....

sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 12:05   #230
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Hm. Jeg har alltid omtalt meg selv som pære, men sannelig tror jeg ikke at det er skittle jeg er. Eller? Hva er man hvis man både har stor rumpe OG solide lår?

Etter en runde med målebåndet i anledning pågående nedskaleringsprosjekt er konklusjonen at den store rumpa er en slags optisk illusjon (for den ser virkelig stor ut for meg). Bryst og hofter har faktisk samme mål (midje 25 cm mindre enn det, sånn sett er jeg timeglass).

Det bredeste punktet på min kropp er øverst på lårene, omkretsen er nesten ti cm mer enn over hoftene.

Altså er jeg en udiskutabel skittle (bortsett fra at jeg har ankler under fotballeggene).

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 12:08   #231
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Etter en runde med målebåndet i anledning pågående nedskaleringsprosjekt er konklusjonen at den store rumpa er en slags optisk illusjon (for den ser virkelig stor ut for meg). Bryst og hofter har faktisk samme mål (midje 25 cm mindre enn det, sånn sett er jeg timeglass).

Det bredeste punktet på min kropp er øverst på lårene, omkretsen er nesten ti cm mer enn over hoftene.

Imponerende timeglass-mål, Karima! Men hvor tar du hoftemålet, da? Jeg har tatt det der jeg er bredest, jeg - helt øverst på lårene her også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 12:12   #232
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Jeg er en vase.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 12:18   #233
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Imponerende timeglass-mål, Karima! Men hvor tar du hoftemålet, da? Jeg har tatt det der jeg er bredest, jeg - helt øverst på lårene her også.

Det bredeste punktet ligger faktisk et stykke under der beina deler seg. Så vi snakker heftig ridebukse. Jeg har definert hofte som det bredeste punktet på det udelte stykket (nedre trusestrikk på hipstertrusene jeg har på meg i øyeblikket). Hvis det var en forklaring det gikk an å skjønne noe av.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 18:50   #234
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Jeg tror også jeg er en cello, for jeg har ikke smalt liv...

Jeg har ganske smalt liv.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 22:08   #235
Supernala
Superkul
 
Supernala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 253
Supernala er litt kul
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Jeg er visst en typisk Goblet!
Godt å endelig få et navn på figuren min

__________________
_____________
Stolt mamma


I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 11:14   #236
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 11:18   #237
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Har vi en 13. kroppstype der, Nessie?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 11:21   #238
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 11:22   #239
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 11:24   #240
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner




Hva i alle dager. Jeg gikk da inn på shoppingtråden?!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no