Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vannkoker som ikke bråker

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-18, 09:11   #1
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Vannkoker som ikke bråker

Må ha ny vannkoker. Vår gamle støyer noe veldig så ønsker en som ikke bråker når den er i bruk.
Finner ikke tester der det er målt dB så spør her etter tips.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-10-18, 09:43   #2
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.453
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vannkoker som ikke bråker

Vil ikke kokende vann bråke uansett hvilken vannkoker du har?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-18, 09:46   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannkoker som ikke bråker

Det tenkte jeg også. Vi sluttet med vannkoker da vi fikk induksjon, men kaffekjelen vi bruker i stedet lager jo også en god del lyd, rett og slett fordi vann som varmes opp ikke er lydløst.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-18, 10:17   #4
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vannkoker som ikke bråker

Sant. Vannkokere i seg selv er jo lydløse, for de har ingen bevegelige deler eller noe som kan bråke, men vann i bevegelse er ikke akkurat lydløst.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-18, 10:52   #5
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vannkoker som ikke bråker

Jeg syns det er stor forskjell på de. Venner av oss har noen som bråker mindre, men akkurat de modellene er ikke i salg lenger. Hvordan materiale og utforming kokeren har tror jeg har mye å si, men klarer ikke finne en sammenheng på hva jeg skal se etter i butikken.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-10-18, 11:27   #6
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.458
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vannkoker som ikke bråker

Jeg har en Philips vannkoker som jeg synes er ganske lydløs. Min er jo noen år gammel nå, og når vannet koker, bråker det jo litt. Jeg driver som regel med noe annet mens jeg venter, sånn at jeg står ikke og hører på hvor høy lyden er. Min gir fra seg et pip når den er ferdig, da.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-18, 13:44   #7
Bonzai
Superaktiv
 
Bonzai sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 304
Bonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Vannkoker som ikke bråker

Vi har quooker, den lager ikke mye lyd.

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-18, 15:47   #8
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vannkoker som ikke bråker

Opprinnelig lagt inn av Bonzai, her.

Vi har quooker, den lager ikke mye lyd.

Vi vurderte det, men valgte det bort når vi pusset opp kjøkkenet.
Har i dag funnet frem tekjelen og har brukt den på koketoppen. Den lager ikke lyd i forhold til vannkokeren. Så tror det har noe å si på hvor tykke veggene er.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no