Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

100 places that can change your child's life

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-13, 19:47   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

100 places that can change your child's life

Jeg har kjøpt en reisebok som heter "100 places that can change your child´s life: from your backyard to the ends of the earth" som er ganske fin. Jeg har bare lest Amerikakapitlene foreløpig, men for en amerikofil som meg er det mange gode tips.

Gitt ut av National Geographic og skrevet av ulikereisejournalister tar den for seg steder i verden de syns barn burde få oppleve.

Sitat:

Each chapter of 100 Places That Can Change Your Child’s Life plumbs the heart of a special place—from the Acropolis to Machu Picchu to the Grand Canyon—all from the perspective of insiders who see destinations through a child’s eyes. You’ll meet actor and travel writer Andrew McCarthy, who tours the suqs of Marrakech with his seven-year-old son; photographer Annie Griffiths, who shares the miraculous migration to Mexico of the monarch butterflies; Tom Ritchie, who has guided countless children and parents to Antarctica for more than 30 years; the waterman who knows where to see the ponies of Assateague in the true wild; and countless others who are cultural treasures, great storytellers, and keepers of a sense of place.

Packed with ideas to supplement the travel experience—foods, music, films, and carefully curated lists of kid-friendly activities and places to eat and stay—this inspiring book is the perfect trip planner to excite children about culture and the unique magic the world has to offer.

Jeg har begynt å bruke den i reiseplanleggingen fremover, og håper vi får mulighet til å besøke en liten brøkdel av stedene boka nevner.

Hvilke steder i verden vil du vise barnet ditt og hvorfor?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 19:54   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.984
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 places that can change your childs life

Vi har helt klare planer om å dra på safari i Afrika. Knerten må bare bli mindre kresen først (han er virkelig ekstremt kresen, og vi kan ikke stå midt i Afrika med en unge som ikke får i seg næring). Ungene mine er nå snart 6 og 8,5 år. Vi synes de er store nok til det meste.

Ungene mine er veldig interessert i dyr. Det er egentlig det eneste snuppa leser om på frivillig basis. Å få se ville dyr i deres naturlige habitat ville vært helt fantastisk.

Ellers er planen at neste sommer skal tilbringes i California. Jeg håper og tror at jeg skal dit på konferanse, og da skal familien komme bort når den er ferdig. Men da blir det mer turistløype med Disneyland, Sea World og sånt samt sannsynligvis en tur til Las Vegas.

Vi setter av et forholdsvis betydelig beløp hver eneste måned til reising, så tar oss råd til ganske ålreite ferier.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 20:01   #3
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 places that can change your child's life

Neste år blir det mest sansynlig California + Las Vegas. Videre vil jeg gjerne vise dem alpene, både om sommeren og om vinteren, så vi planlegger å kjøre til Italia en sommeren og dra på skiferie til Østerrike om vinteren.
Andre planer:
- Hawaii (!!!)
- Safari i Afrika, Tanzania, Zanzibar
- Orkenøyene, Skottland, Færøyene
- Brazil, Peru
- Cruise i Karibien

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 20:18   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 places that can change your child's life

Jeg vil gjerne vite hvorfor, ikke bare en liste over reisemål. Hvilken grunn har dere til å ville vise akkurat disse stedene til barna deres?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 20:21   #5
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 100 places that can change your child's life

- Jeg vil ta ungene med til Florida for å oppleve Disney World. Vi er Disney-gale alle fire, så det er noe jeg ønsker for dem. (Jeg har vært der før.)
- Safari i Afrika! En stoooor drøm her i huset. Vi er over gjennomsnittet interessert i dyr og spes. afrikanske villdyr.
- Ta dem med til Australia. (En reell tanke da noen venner flytter dit om ikke så lenge.) Oppleve kultur og fordi det tross alt er på andre siden av jordkloden.
- En eller annen plass i nærheten av Amazonas. Ingen annen grunn annet enn at jeg er så veldig fascinert av Amazonas.
- Nord i Norge. Fordi jeg vil oppleve midnattsolen og besøke steder familien kommer ifra.

__________________
Tvillinggutter 2010

Sist redigert av Taien : 29-06-13 kl 20:39. Årsak: legger til mer
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 20:23   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.984
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 places that can change your child's life

Hvorfor?

Afrika og safari er fordi vi vil se ville dyr der de faktisk bor. Ikke noen bedre grunn enn det.

California bare fordi det godt lar seg kombinere med jobben min, og at det er så lett å reise med barn i USA.

Jeg tror nok at jeg har mindre gode grunner for reisene mine enn du har.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 20:28   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 places that can change your child's life

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg tror nok at jeg har mindre gode grunner for reisene mine enn du har.

Næsj, våre reiser er jo i all hovedsak fordi vi syns det er gøy. Men når vi først er der vil jeg gi dem opplevelser de ikke glemmer så fort, historie, referanser og kultur. Vi var jo i Disney World i fjor. Jeg er fascinert av fenomenet, historien og den popkulturelle biten, Hiawata syns det bare er gøy.

Jeg tenkte i grunn bare tråden ville bli litt morsommere og inspirerende om man fortalte hvorfor man ville dra steder i stedet for å bare ramse dem opp. Trenger ikke være høyverdige kulturelle grunner til å ville dra et sted.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 29-06-13 kl 20:34.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 20:56   #8
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 places that can change your child's life

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Neste år blir det mest sansynlig California + Las Vegas. Videre vil jeg gjerne vise dem alpene, både om sommeren og om vinteren, så vi planlegger å kjøre til Italia en sommeren og dra på skiferie til Østerrike om vinteren.
Andre planer:
- Hawaii (!!!)
- Safari i Afrika, Tanzania, Zanzibar
- Orkenøyene, Skottland, Færøyene
- Brazil, Peru
- Cruise i Karibien

Jeg har aldri vært nevnte steder (bortsett fra Alpene), og vil vise ungene stedene fordi det er steder vi har snakket om at vi alle gjerne vil se. Hawaii og Karibien pga filmer vi har sett og drømmen om krystallblått hav, Afrika, Skottland fordi vi vil oppleve naturen og fordi dette er land vi har lest om.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 21:07   #9
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 places that can change your child's life

Jeg vil ta ungene til Irland og Nord-Irland, og se f.eks. Giants Causeway. Fordi jeg aldri kom meg dit selv da jeg bodde i Irland pga. reiserestriksjoner (munn-og klovsyken).
Og ellers for å vise dem byen jeg bodde i og det fantastiske eldgamle universitetet jeg gikk på.

Ellers gleder jeg meg til de blir større så vi kan dra på skiferie til alpene (fordi jeg elsker å stå på ski og alpene er helt fantastisk!).

Jeg har aldri vært utenfor Europa, faktisk, så det er mange steder jeg etterhvert sikkert kan tenke meg. Men jeg har ikke noe liste over steder jeg har veldig lyst til å dra, bortsett fra Irland.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 21:13   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 places that can change your child's life

Hawaii står på min liste også. Både på grunn av Elvis, Lilo & Stitch, tikikultur, vulkaner, vegetasjon, surfing og strandliv.

Vi burde være flinkere til å bruke Europa utenom de store byene egentlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 21:15   #11
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 100 places that can change your child's life

Jeg vil ta dem med til India, fordi jeg selv elsket landet da jeg var der. Det er imidlertid mange år til, tror vi snakker laaangt uti tenårene.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 22:44   #12
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 100 places that can change your child's life

Hawaii er veldig dyrt er det ikke?

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 22:50   #13
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 100 places that can change your child's life

Eg har fleire plassar eg draumer om å få tatt meg sjølv og ungane til, ein eller annan gong.
Machu Picchu, kongenes dal, den kinesiske mur, Auswitch, fleire plassar i Hellas og det tempelet som ligger gøymt inni fjellet i ørkenen. Det står heilt stilt kva det heiter akkurat no.
Plassane som eg vil ta ungane med til er for å vise og oppleve historie, sjå kva mennesket har fått til. På godt og vondt.
Andre land og plassar står og på lista mi, som eg ikkje kjem på no. Nokon berre fordi eg har lyst.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 22:57   #14
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: 100 places that can change your child's life

Jeez, hvorfor sitter jeg her egentlig? :reisefot:

__________________
2006 og 2009

Sist redigert av Zulu : 27-07-15 kl 15:09.
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 23:01   #15
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 100 places that can change your child's life

Petra i Jordan var det eg tenkte på.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 23:03   #16
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 100 places that can change your child's life

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

....og det tempelet som ligger gøymt inni fjellet i ørkenen. Det står heilt stilt kva det heiter akkurat no.

Petra?

Eg vil ta ungane til Egypt og sjå pyramidane og Kongenes dal. Og segle på Nilen. Eg gjorde det for 10 år sidan, men vil at dei også må sjå dette. Så vil eg vise dei ørken!
Og så vil eg ha dei med til Roma, Paris og London, fordi det er fantastiske byar. Reise rundt i England vil eg også. Og så ei sydhavsøy. Bora Bora eller noko fantastisk. For å oppleve strand, palmer, ro. Og til sist Japan, på grunn av at dei elskar japansk tegnefilm, på grunn av teknologien og duppeditt-faktoren, og fordi landet fascinerer.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 23:11   #17
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 100 places that can change your child's life

Takk for fint tips
Jeg bodde flere år i Afrika da jeg var barn. Jeg vil vise barna mine en annen verden der lykke og takknemlighet måles i andre enheter enn her hjemme!
Eldste vår er født og har bodde første tiden av sitt liv i USA. Vi skal ta henne tilbake dit og vise frem noen av stedene vi bodde da.
Jeg har også lyst til å ta dem med til andre siden av verden - spesielt New Zealand

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 23:11   #18
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 100 places that can change your child's life

Jeg ønsker å dra dit mitt barn selv gir utrykk for å ville reise så derfor blir det nå Paris og Eifeltårnet som hun alltid har mast om, selv om jeg virkelig ikke liker Paris. Hun vil også se pyramidene i Egypt og den kinesiske muren så Egypt vurderer jeg til neste år.

Men hva jeg vil hun skal oppleve? Det må bli Afrika, dog ikke ville dyr og safari.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 23:19   #19
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 100 places that can change your child's life

Jeg vil ta barna på rundreise i Norge. Vise dem andre store byer og deres historie. Nidarosdomen og Bryggen i Bergen. Jeg vil vise dem at folk i Norge bor ulikt, lever ulikt , men at vi bor i det samme landet og har mye av den samme kulturen. Jeg vil vise dem midnattsol og svaberg.

Jeg vil ta dem til California for å besøke kjente. Oppleve Disneyland og se en annen kultur.

Og så vil jeg tilbake til Island. Historien og landskapet.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 23:22   #20
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 100 places that can change your child's life

Ja, nå ble jeg minnet på rundreise i Norge. Det er absolutt noe jeg ønsker å gjøre med ungen min. Hun har vært mange steder i utlandet men nesten ingen steder i Norge, og det synes jeg er sikkelig skikkelig kjipt.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no