Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Loppetråd - høsten 2012

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-12, 15:43   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.832
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Loppetråd - høsten 2012

Vi hadde loppis i helgen - og jeg fant noen utrolig kule ting!
Jeg kjøpte et gammelt arkivskap i tre til notene mine, et sybord som skal males og brukes som nattbord på rommet til pøbelprinsessen, et fantastisk speil som skal henge på soverommet i sommerhuset, to nydelige broderte overlaken i lin - som skal brukes som duker til spisebordet - en barberkost med ekte grevslingbust, og masse annet fint. Bilde følger litt senere i dag.

Jeg angrer egentlig veldig på at jeg ikke kjøpte en orange Luxo skrivebordslampe i perfekt stand. Orange er egentlig ikke vår interiørfarge.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 15:46   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppetråd - høsten 2012

Åh, så flott! Jeg har veldig lyst til å gå på loppemarked nå, men må vurdere oppussingsbudsjettet. Hm.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 16:30   #3
kakklanes
Diabetesspl
 
Medlem siden: Sep 2012
Hvor: Ca. midt på
Innlegg: 63
kakklanes har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Loppetråd - høsten 2012

Var innom brukthandelen her i bygda i dag, bare for å se, og endte med en t-lysestake for 15 kr. som jeg ble veldig fornøyd med!

kakklanes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 14:39   #4
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loppetråd - høsten 2012

Jeg har vært på loppemarked i dag. Var egentlig på utkikk etter vedkurv, men det hadde de ikke. Fant imidlertid skøyter og rompeakebrett til jenta, samt kaffekrus til meg selv til den nette sum av 55,-.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 16:56   #5
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Loppetråd - høsten 2012

Jeg kjøpte en pose bøker i dag. Kanskje mest fornøyd med å ha funnet et eksemplar av "Da klokka klang", med Fi-Fi og Fo-Fo.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 18:02   #6
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Loppetråd - høsten 2012

Jeg var på byttesentralen og kom hjem med en reima parkdress, en ticket to heaven parkdress og en kritt tavle med bein til hele 350kr. Meget fornøyd.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 18:04   #7
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppetråd - høsten 2012

Var forrige helg og kom hjem med 6 barnebøker og guttungen kjøpte to gamle manuelle hårklippemaskiner

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 21:25   #8
TripptrappTREsko
Bondesjakk(matt!?)
 
TripptrappTREsko sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 71
TripptrappTREsko har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Loppetråd - høsten 2012

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Jeg kjøpte en pose bøker i dag. Kanskje mest fornøyd med å ha funnet et eksemplar av "Da klokka klang", med Fi-Fi og Fo-Fo.

Fi-Fi og Fo-Fo - starten på min lesekarriere. Har heldigvis den gamle boka mi stående i bokhylla

TripptrappTREsko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 21:05   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.382
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppetråd - høsten 2012

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Jeg kjøpte en pose bøker i dag. Kanskje mest fornøyd med å ha funnet et eksemplar av "Da klokka klang", med Fi-Fi og Fo-Fo.

Den er det gøy å ha. Jeg har enda min gamle fra 1. klasse.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 21:08   #10
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loppetråd - høsten 2012

Jeg kjøpte to sett med carvingski og et par hockeyskøyter på lørdag.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 23:09   #11
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppetråd - høsten 2012


Jeg har fått meg noen skikkelige skatter i helgen.

- En nesten helt ubrukt NoaNoa kåpe.
- En helt ubrukt saccosekk til "tante"-hunden min.

I tillegg fikk mannen seg en veldig pent brukt Bjørn Dæhlie ski-vest og jeg fikk en liten pose med fine flanellskjorter som skal vaskes og kuttes opp.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Kåpe.jpg (23,6 KB, 59 visninger)
__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 14-10-12 kl 23:20.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 23:16   #12
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Loppetråd - høsten 2012

Kjempefin kåpe, Fløyel!

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 23:16   #13
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Loppetråd - høsten 2012

Var på loppis i går og kom hjem med 3 lave kommoder og et fantastisk hjørneskap fra 60 tallet i perfekt stand. Det skal bli det nye barskapet vårt. Det er så flott. Og prisen for gildet? 700 kr tilsammen!

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 23:49   #14
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppetråd - høsten 2012

Sikkert gøy med noe nytt men her skal ingenting inn i huset, jeg prøver desperat å bli kvitt ting som blir liggende på loftet.
Ble akkurat kvitt en spinningsykkel som bare støvet ned.
Og nytt ryddesjau i dag siden det har vært regnværsdag. Finn er en god venn.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 08:06   #15
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppetråd - høsten 2012

Jeg prøver også å unngå å dra så mye nytt inn i huset.

Men jeg ramla innom den lokale loppisen i går.

Kom ut med Stompabøkene (1-20) i perfekt stand (men de er kanskje ikke morsomme lenger - mulig de havner tilbake igjen på loppis neste år, vi får se)

Og en spiralloff-form og et kjevle med riller.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 12:41   #16
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Loppetråd - høsten 2012

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Sikkert gøy med noe nytt men her skal ingenting inn i huset, jeg prøver desperat å bli kvitt ting som blir liggende på loftet.
Ble akkurat kvitt en spinningsykkel som bare støvet ned.
Og nytt ryddesjau i dag siden det har vært regnværsdag. Finn er en god venn.

Workin' on it her også.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 09:18   #17
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Loppetråd - høsten 2012

Loppefunn igår:





Loppemarked funn idag! Stoffeske fra home&cottage, 20kr!! Jeg har både pute, bag og fillerye fra før
Termokopper 15 kr. Gode som nye etter runde i oppvaskmaskin!

Pluss fire barnebøker: Karsten og Petra kjører brannbil, kaptein sabeltann, en Thomas tog bok om å lære klokka og Rim&Regler med nydelige illustrasjoner.

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 11:27   #18
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loppetråd - høsten 2012

Jøss, så nå kan man altså få ting fra Home & Cottage på loppemarked.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 11:39   #19
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Loppetråd - høsten 2012

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jøss, så nå kan man altså få ting fra Home & Cottage på loppemarked.

Loppis er slett ikke slik det var. Nå bytter jo folk ut husene sine til fordel for nytt

Forrige helg kjøpte jeg nydelig janus ulldress i str 90 og komplett devold merinoull-sett i str 110 til barna. Ser nesten ubrukt ut. Betalte 10,- for hvert av plaggene!

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 11:58   #20
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loppetråd - høsten 2012

Det er ganske fascinerende å se hva overflodssamfunnet gjør med oss. Det er veldig positivt at vi bytter med hverandre (som vi jo i realiteten gjør når vi betaler 10-20 kr pr ting), samtidig er det helt utrolig at vi gir bort flotte nye ting. Her tenker jeg ikke på brukt barnetøy som barna har vokst ut av, men interiør og andre ting vi kunne brukt lenger.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no