Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Liverpool/Manchester - noe jeg bør få med meg?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-19, 14:16   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Liverpool/Manchester - noe jeg bør få med meg?

Jeg skal på fotballtur i slutten av mnd av alle ting. Min mor er united fan og begynner å bli dårlig til bens. Hun ytret her i jula at dersom hun skulle tilbake til old Trafford så er nå tidspunktet. Hun sa at dersom noen ville være med så skulle hun betale. Vel, det førte til at jeg, mine to brødre og mor drar . Det blir kamp på old trafford den ene kvelden og Anfield den andre (min bror et liverpool-fan). Har ikke mye tid til sightseeing, men har en dag i hver by. Noe jeg bør få med meg? Min mor gleder seg som en unge. Ekstra stas for nordmøringer akkurat nå i Manchester.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-01-19, 14:26   #2
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liverpool/Manchester - noe jeg bør få med meg?

Vi har hatt guidet omvisning på Old Trafford, det er en opplevelse for United fan. Det ligger også et museum på Ole Trafford med hele historien til laget. Også et minnesmerke for flyulykken i 1958, brukte vel ca 2-3 timer totalt. Krysser forøvrig fingrene for laget i dag og at man kan oppleve nordmøringen i mange år fremover i Manchester.
Veldig enkelt å ta seg fra sentrum til Old Trafford med bane.
Det ligger et enormt kjøpesenter ved Old Trafford, de hadde noen ok restauranter.
Å dra til stadion i god tid før kamp er også gøy, mye liv og røre rundt på kampdager.

Selve Manchester er ikke all that skal jeg være ærlig. Liverpool er en veldig hyggelig by da.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-19, 15:16   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liverpool/Manchester - noe jeg bør få med meg?

Jeg var i Manchester i høst, og syntes det var en ålreit by. Vi spiste god mat og titta rundt. Vi besøkte også ManchesterMuseum, men det tror jeg skulle holde midlertidig stengt i over et år. (Knerten ble veldig fascinert av mumiene som var utstilt der.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no