Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vinterjakke til dame

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-18, 21:28   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Vinterjakke til dame

Jeg trenger en ny vinterjakke til hverdags.
Den må være lett og myk, lang, litt innsvingt, ha god hette, være vannavvisende og passe varm til en gjennomsnittlig vinterdag på sentrale Østlandet.
Og helst ikke koste mye over 2000.

Hittil har Kari Traa Vangen hatt passformen jeg har likt best, men likte ikke kjempegodt den to-i-en løsningen med avtagbar innerjakke.

Så en kjempefin en fra Swims, men 4800 er mye mer enn jeg er villig til å betale.

Noen som har tips til en jakke som kan passe?

Jeg har mange jakker som har noen av kvalitetene, men ingen jeg egentlig liker særlig godt. Hver morgen står jeg og roter i jakkesamlingen og huffer meg litt, og jeg innser jeg må gjøre noe med det.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-18, 22:47   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterjakke til dame

Jeg er kjempefornøyd med min halvlange Peak Performance dunjakke. Den er nesten kåpe på meg da siden jeg er 164. Fin, smal, med hette og innsvingt.
Ja, den er ikke vannavvisende da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-18, 20:11   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterjakke til dame

Takk for svar. Tror jeg må ha en som er vannavvisende, men jeg må rett og slett gå rundt i butikker og prøve tror jeg. Men føler jeg har vært mange steder allerede uten å finne noe som har falt i smak.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-18, 20:29   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterjakke til dame

Jeg var med en niese på jakkekjøp nå nettopp, og hun kjøpte en Svea Miss Lee parkas, og den er jeg ørlite misunnelig på. Jeg er bare ikke utendørs nok til å forsvare et sånt innkjøp, men jeg skal visst få arve den hvis hun vokser i fra den.

Jeg la akkurat merke til at den koster 2499,- på Sportmann nå. https://www.sportmann.no/produkt/sve...48?attr1_id=40

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-18, 21:46   #5
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vinterjakke til dame

De har Svea jakker på outlet’n i Vestby, hvis du er forbi der noen gang. De heter visst Oslo Fashion Outlet nå da, uten at det ligger nærmere Oslo enn det gjorde før.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no