Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bukser til smale ungjenter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-18, 13:28   #41
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser til smale ungjenter

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

. Tviler ikke. Det er butikker og merker jeg prøver å unngå så lenge 170 cm barn passer.

Det hjelper ikke å holde seg til bukser jeg synes ser bedre ut, så lenge ungen ikke vil gå med dem. Jeg har hatt så mange kamper når det gjelder klær med den jenta her opp igjennom (da hun var yngre særlig, fordi alt var "ekkelt", hun fant noe ubehagelig med det aller meste, særlig nye klær, så hun ville aldri ha noe nytt) så jeg er glad hun bare finner noe hun vil ha, og legger meg i liten grad borti hvordan det ser ut. Og det er jo egentlig ikke stort annerledes enn å gå i tights. Men heldigvis begynner det å komme litt flere alternativ til de som ikke ønsker åletrange bukser, eller som ikke kommer inn i dem. For det har jammen vært en lang periode hvor det har vært nesten umulig, selv til helt små jenter. Det viktigste er at alle finner noe de kan gå med.

Også har vi heldigvis joggebuksene som alternativ da, som jenta mi gladelig går med hvis hun ikke har trange jeans. Sterkt idrettsmiljø her vi bor, så alt av treningsklær og sportsmerker er tydeligvis innafor, også til vanlig.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 28-10-18 kl 13:34.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-18, 14:35   #42
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Bukser til smale ungjenter

Bik Bok er greia her.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-18, 14:42   #43
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bukser til smale ungjenter

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

11-åringen min bruker Molly-bukser i XS fra Gina Tricot. Hun har lange bein og er smal. Buksene i samme lengde fra f.eks WOW blir for vide.

Har en veldig høy (180+) og tynn som sverger til Molly fra GT.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no