Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

[Haster] Pent antrekk

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-18, 13:37   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.972
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

[Haster] Pent antrekk

Skal på jubileumsfest i kveld for et idrettslag og antrekk er pent.
Er slimfit olabukse, støvletter og en tynn mønstrete bluse pent nok?
Har med kjole, men føler meg ikke vel i den da den er i trangeste laget.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-18, 13:41   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Haster] Pent antrekk

Om det står antrekk pent, så ville jeg ikke gått i olabukse. Men det er selvfølgelig kontekstavhengig, og du kjenner crowden best, så mulig det er gangbart.

Skjønner dilemmaet med den trange kjolen, det er ikke noe gøy.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-18, 14:11   #3
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Haster] Pent antrekk

Jeg vil tro det går bra, særlig når det er et idrettslag som arrangerer.

Viktigste er å føle seg vel. Det er nok ingen som er klespoliti der.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-18, 14:22   #4
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Haster] Pent antrekk

Jeg ville dog prøvd å stashe opp antrekket litt med ekstra bling, pynt. Med for eksempel øredobber, pen veske, armbånd, smykke etc.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-18, 14:22   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Haster] Pent antrekk

Det kommer jo litt an på hvordan det ser ut. Jeg var på en "pent antrekk"-fest (sist romjul) hvor opptil flere var kledt slik du beskriver. Slimfit jeans (gjerne mørk), blomstrete bluse i denne kategorien:


og pene støvletter, eller pensko. Med pent stylet hår, store/lange/glitrende øredobber og partysminke, så blir man jo fort festfin da.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-18, 14:55   #6
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.972
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Haster] Pent antrekk

Jeg aner ikke crowden. Dette er folk jeg ikke har sett på mange år.
Buksa er lys. Har smykker, sminke og kan sette opp håret.
Mørk grønn med småblomster og v hals med et par knapper.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-18, 15:00   #7
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.972
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Haster] Pent antrekk

Kjolen er en lilla cord fra Boden med store blomster.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-18, 15:00   #8
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Haster] Pent antrekk

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Jeg aner ikke crowden. Dette er folk jeg ikke har sett på mange år.
Buksa er lys. Har smykker, sminke og kan sette opp håret.
Mørk grønn med småblomster og v hals med et par knapper.

Går helt sikkert fint! Håper du koser deg.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-18, 16:42   #9
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Haster] Pent antrekk

Tenker det høres innafor ut, det er sikkert damer med kjoler der, men du høres nok pyntet ut.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-18, 18:54   #10
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Haster] Pent antrekk

Jeg hadde nok valgt å stille i kjole eller penere bukse, type skinnbukse med pyntet bluse til, men dresskode "pent antrekk" er jo egentlig ingen formell dresskode, så det meste går så lenge man har pyntet seg litt sammenlignet med slikt man har på seg til vanlig. Jeg vil tro at det blir veldig ulikt hva folk har på seg.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-18, 17:23   #11
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.972
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Haster] Pent antrekk

Det var mange kjoler og skjørt. Men hadde jeg valgt min kjole, så hadde den føltes feil. Burde hatt en annen kjole i så fall.
Veldig koselig da.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-18, 19:13   #12
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Haster] Pent antrekk

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Det var mange kjoler og skjørt. Men hadde jeg valgt min kjole, så hadde den føltes feil. Burde hatt en annen kjole i så fall.
Veldig koselig da.

Flott å høre at du koste deg!

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no