Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ville du reist til London neste uke?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Ville du reist til London neste uke?
Ja, såklart. Uten forbehold 67 57,26%
Ja, men ville unngått tube/tog og folkemengder 34 29,06%
Ja, men ikke downtown 1 0,85%
Nja, det ville jeg vært skeptisk til 5 4,27%
Nei, jeg ville ikke reist 10 8,55%
Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-17, 13:07   #21
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Samme her. Jobb ok, ta med barn etc. Nei.

Hadde du droppet en allerede bestilt tur?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-17, 13:38   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hadde du droppet en allerede bestilt tur?

Nei og vi drar.

Jeg har forresten venninne som jobber i UD i Geneve. De er i London nå, med barn.

En svigerinne og faren drar i dag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-17, 20:07   #23
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Jeg hadde dratt uten å tenke så mye på det.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-17, 20:17   #24
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Jeg hadde reist. Vi var der forrige helg med barna og denne helgen var min bror med familie der, de meldte at de ikke merket noe til terrorangrepet og følte seg trygge.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-17, 21:08   #25
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Jeg tror man vil slite med å avbestille allerede bestilte/betalte reiser og få refusjon så lenge UD ikke fraråder å reise. Å unngå store folkemengder i London kan være vanskelig, men å være litt årvåken er greit.

Vi var der i påsken og ja, jeg gikk igjennom noen scenarier i hodet før vi dro, men når vi var der føltes alt veldig trygt. Jeg gikk ikke rundt og var redd på noe som helst tidspunkt.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-17, 01:21   #26
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Terroristene ønsker å styre oss med frykt, jeg nekter.
Krigssoner blir noe annet, men å droppe London pga terrorfare?
Nei, da skulle det vært noe mer konkret enn forhøyet beredskap.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-17, 09:41   #27
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.650
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Jeg ville reist, og vi gjorde det i sommer. Tanken var der men vi slo det fort fra oss og levde som normalt de ti dagene vi var der. Tok mer buss enn normalt men det var fordi undergrunn var litt kaotisk med en 5åring. På rolige tidspunkter tok vi den. Er mer pokemon når man tar buss og.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-17, 14:25   #28
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Akkurat nå er det vel samme trusselvurdering for London som for Bergen, så jeg hadde nok dratt. Men jeg ville fulgt med, og hatt en plan, og sikkert ikke tatt undergrunnen.

(Det var ikke superfestlig å gå på en lang gangbro med 20 000 andre på vei til arrangement et par dager etter hendelsen i London før sommeren. Men da gjelder det bare å ha en plan, og det var f.eks. plass til å klatre over gjerdet og inn på jernbanesporet uten å bli truffet av tog. Med plan på plass, kan man fortsette mer eller mindre som normalt. Det er litt sånn som at man alltid sjekker hvor nærmeste nødutgang er når man bor på hotell, og at det faktisk går an å bruke den.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-17, 21:42   #29
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du reist til London neste uke?

Jeg hadde reist og datteren min var der i helgen med tanten sin. Jeg er rett og slett ikke så veldig redd for terror. Det bor mange millioner i London så jeg regner med at livet går sin gang på en måte. Det hadde vært uaktuelt å avlyse en planlagt tur.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no