Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Diskuterer du mye på FB?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-17, 19:26   #21
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.433
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskuterer du mye på FB?

Tror ikke jeg diskuterer så mye selv, men jeg følger med på mange diskusjoner. Masse politisk interesserte folk og mediefolk blant mine fb-venner, så det er mange interessante diskusjoner og metadiskusjoner i feeden min.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 20:02   #22
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskuterer du mye på FB?

Veldig sjelden.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 20:31   #23
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Diskuterer du mye på FB?

Sjelden, men det hender. Har et par på fb vennelista som jeg ikke akkurat er enig med politisk, så det hender jeg havner i politiske diskusjoner med dem. Har heldigvis ingen som deler 'brungrums', da hadde jeg nok latt meg rive med...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 20:39   #24
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskuterer du mye på FB?

Sjelden. Jeg kan like andres innlegg- mener sjelden med i diskusjoner. (Jeg fjerner en del fra freden min da...)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 21:36   #25
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskuterer du mye på FB?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg er ofte fristet, men føler meg litt bundet av andre roller jeg har. Føler meg ikke nødvendigvis som en privatperson på FB. Noen ganger renner det over, når det er åpenbar hetsing og rasisme involvert. I forbindelse med valget har jeg villet diskutere mye mer enn jeg har gjort, mest fordi jeg ikke kan være sinnapolitisk så offentlig.

:dulter:

Men jeg heier på andre (som nokon og Maverick ) og liker innlegg som er i tråd med mine meninger.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 21:41   #26
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskuterer du mye på FB?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

:dulter:

Men jeg heier på andre (som nokon og Maverick ) og liker innlegg som er i tråd med mine meninger.

Og eg blir glad for slike likes!

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 21:50   #27
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskuterer du mye på FB?

Jeg bruker FB 50/50 til diskusjon og kosemose.

Jeg setter stor pris på enhver FB-venn som diskuterer på egen side og i under mine poster. Jeg er veldig glad i lavterskel samfunnsdebatt og har heldigvis mange kolleger som også er glade i samfunnsdebatt på pauserommet.

Jeg har heldigvis ingen FB-venner som poster crazybananas saker.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 21:56   #28
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskuterer du mye på FB?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ikke mye. Men jeg har noen eldre venner som stadig deler vrøvl av typen Hege Storhaug. Det kan jeg ikke la passere. Og ei som mener Trump er innsatt av Gud og at Sylvi Listhaug er en engel. Ikke billedlig, nokså bokstavelig.

Himmel! Det var dryge greier!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja, det skjer støtt og stadig. Kommentarfelt til aviser, brungrumsete grupper, sånne "ABB hadde et poeng"-folk og lignende.

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Relativt mykje. Eg begynte med det, etter å ha sett ein dokumentar om ekkokammer og sosiale medier. Til å begynne med var det skummelt, men terskelen har blitt lågare. Eg tenker at det er eit debattklima nå i sosiale medier som gjer det utruleg viktig å faktisk ikkje la alt stå uimotsagt.

Hvor er det dere ser dette? Har dere venner som linker til det? Følger dere politikere (og andre mer "offentlige" sider på FB)?
Er dere med i spesielle grupper? (Tenker nå FB, ikke kommentarfelt til aviser - de har jeg fått med meg)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 22:42   #29
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskuterer du mye på FB?

Nei, jeg gidder ikke.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 23:41   #30
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskuterer du mye på FB?

Det hender jeg korrigerer rent sludder, men det er ikke så ofte jeg orker. Tok en nå. Jeg har perifere bekjente som poster, liker og kommmenterer mye rart, og jeg beholder dem for å unngå å leve i et ekkokammer.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 23:44   #31
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Diskuterer du mye på FB?

Nope.
Kommer det tullinger i feeden min forsvinner de ut

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-17, 00:55   #32
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskuterer du mye på FB?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Himmel! Det var dryge greier!

Hvor er det dere ser dette? Har dere venner som linker til det? Følger dere politikere (og andre mer "offentlige" sider på FB)?
Er dere med i spesielle grupper? (Tenker nå FB, ikke kommentarfelt til aviser - de har jeg fått med meg)

Eg følgjer faktisk Sylvi Listhaug og på dagar kor eg har overskudd til det, diskuterer eg der. I tillegg har eg bakgrunn frå eit konservativt-karismatisk kristent miljø, og har ganske mange venner som deler mykje vås. Særlig ting som går på homofili, dei farlige barnehagane og andre saker som heimeverande mødre på Vestlandet engasjerer seg i. Eg deler og ein del sjølv, nettopp fordi eg veit at eg har ei veldig blanda venneliste.

For min del blei eg litt bevisst då eg kommenterte hos ein tidlegare kollega frå ein butikkjobb i studietida. Ho hadde delt - og latterliggjort - det innlegget som sirkulerte for nokre år sidan, der ei mamma reagerte på at dei hadde Spidermann-/Havfrue-motiv på kappene hos frisøren. Eg kommenterte at det irriterer meg og at alt til barn skal vere så kjønna og fekk massiv motbør! Til slutt var det ein ukjend person som argumenterte med at "Alle her er ueinige med deg". Ei stund seinare hadde Tine ein kampanje om å takke mor litt ekstra for maten på kvinnedagen, som la ut 8. mars. Eg tok skjermdump av reklamen og skreiv noko om skivebom. Same tidlegare kollega dukka opp, med dei same argumenta som i havfrue-/Spidermann-debatten og blei sabla ned i mitt kommentarfelt. Dette var første gongen eg tenkte over dette med ekkokammer, men det har blitt tydelegare for meg. Og eg synest det er veldig viktig å unngå at "lik og del"-retorikken og "sjå så mange som liker det eg skriv" blir eit argument for at ein har rett.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-17, 08:35   #33
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskuterer du mye på FB?

Jeg diskuterer sjelden, men av og til. Jeg har en gammel klassekamerat som poster en masse alternativ-vås, jeg pleier å svare henne. Når et familiemedlem postet dokument.no saker, spør jeg omHun har sjekket kildene sine. Og jeg kommenterer noen ganger under nyhetssaker.

Og så er jeg full av beundring for feks Nokons engasjement, det er så bra!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-17, 08:57   #34
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.975
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskuterer du mye på FB?

Av og til orker jeg å kommentere på lenker fra document.no eller tilsvarende dritt som blir delt av fb-bekjente, fordi jeg føler jeg bør bidra.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-09-17, 08:58   #35
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Diskuterer du mye på FB?

Jeg gjorde, for noen år siden. Men nå gidder jeg ikke mer. For min del handler det om overskudd tror jeg og de siste årene har jeg rett og slett ikke hatt overskudd til det. Jeg har mistet enn FB-venn av det, men det var ikke akkurat store tapet.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-17, 14:46   #36
Frøken Frøken
Fersk fisk
 
Medlem siden: Aug 2015
Hvor: Akershus
Innlegg: 85
Frøken Frøken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Diskuterer du mye på FB?

Jeg diskuterer sjeldent offentlig på FB, men har endt opp med å kommentere og korrigere i tilfeller hvor jeg har blitt provosert nok. Enkelte argumenter og kommentarer finner jeg så hårreisende at jeg ikke klarer å la det stå uimotsagt. Jeg har folk med mange ulike bakgrunner på vennelista, og politisk, geografisk og sosial tilhørighet spriker i alle retninger.

I grupper og ulike fora jeg er med i, relatert til interesser og bransjen jeg jobber i, diskuterer jeg oftere. Der føler jeg at jeg er mer på trygg grunn, og at diskusjonene er mer saklige og nyttige for meg personlig.

Ekkokammer-teorien er interessant dog. Man bør kanskje engasjere seg mer offentlig også, for å unngå at diskusjoner blir ensrettet og (til tider hårreisende) argumenter blir stående uimotsagt.

__________________
-------------------------------------------
2004 & 2011
Frøken Frøken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-17, 15:35   #37
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskuterer du mye på FB?

Tja. Jeg slengte med iallefall mitt synspunkt på utviklingen vi har med større avstand mellom fattig og rik i Norge, og privatisering - i statusen min nå. Men diskusjon blir det ikke nødvendigvis.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-17, 15:57   #38
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskuterer du mye på FB?

Noen ganger, men ikke alltid. Jeg har noen familiemedlemmer som jeg anser for lost causes, forråsirresånn ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-17, 16:21   #39
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskuterer du mye på FB?

Tenker alle på å "diskutere på FB" som å krangle med folk som serverer brungrums og fake News? For meg har "diskusjon på FB" en utelukkende positiv klang.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-17, 18:10   #40
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskuterer du mye på FB?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Tja. Jeg slengte med iallefall mitt synspunkt på utviklingen vi har med større avstand mellom fattig og rik i Norge, og privatisering - i statusen min nå. Men diskusjon blir det ikke nødvendigvis.

Og folk må gjerne diskutere der Dere og.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no