Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Brainstorming festaktiviteter

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-17, 17:18   #1
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Brainstorming festaktiviteter

Jeg skal på tur med en gjeng som LIKER at det er aktiviteter/underholdning/leker/altmulig på fest. Plutselig ble det slik at jeg fikk ansvaret for å ordne noe i den gaten.

Vi blir mellom 20 og 30 personer, og jeg tror vi får et relativt lukket lokale til middag, på et hotell/restaurant.

Jeg har vært med å arrangere mange rare fester, og hjernen settes i full sving sammen med andre, men nå sitter jeg alene med det, og kommer ikke på NOE. Jeg trenger å få sveivet i gang kreativiteten.

Jeg ønsker meg mange forslag her!!


(Og det er unødvendig å si fra at dere ikke liker slikt, og heller hadde blitt hjemme.)

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 17:21   #2
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brainstorming festaktiviteter

Quiz er gøy. En annen greie som kan være hyggelig er å klistre en papptalletken på ryggen til alle også går man rundt å skriver en positiv ting om personen.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 17:22   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brainstorming festaktiviteter

Hva slags anledning er det, og sånn ca hvilken aldresgruppe er det på folket?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 17:23   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brainstorming festaktiviteter

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Hva slags anledning er det, og sånn ca hvilken aldresgruppe er det på folket?

Det er folk fra 25 til 75 år, det er en gjeng som kjenner hverandre fra før, møtes en gang i uka, og drar på tur 1 gang i året. Det er mye moro. Vi er ikke på tur først og fremst for festens del, men noen ganger kjennes det litt sånn likevel.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no