Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva bruker dere voksen-soverommet til?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-17, 13:36   #61
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Så vidunderlig!

Ja, det er det virkelig. Livet på landet har sine perks!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 19:56   #62
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?

Jeg valgte å ha kombinert sove- og arbeidsrom da jeg flyttet inn her, og slo ned en vegg så jeg har et langt rom med vindu på begge kortvegger, seng, masse skapplass, bokhyller til fagbøker og en pult. Også har jeg slynge. Men jeg bruker egentlig ikke pulten, fordi jeg bor på kjøkkenet mitt, så der har jeg primært høye stabler med rot.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 20:28   #63
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?

Det står en lenestol der inne, for tanken var at vi skulke kunne sitte der og lese, se film eller henge når Hiawata bruker stua med kompiser, men den er alltid full av tøy og det gigantiske sengeteppet vi aldri har på selve senga.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 20:30   #64
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg valgte å ha kombinert sove- og arbeidsrom da jeg flyttet inn her, og slo ned en vegg så jeg har et langt rom med vindu på begge kortvegger, seng, masse skapplass, bokhyller til fagbøker og en pult. Også har jeg slynge. Men jeg bruker egentlig ikke pulten, fordi jeg bor på kjøkkenet mitt, så der har jeg primært høye stabler med rot.

Det er liksom det her også, jeg blir sittende ved kjøkkenbordet. Har en "slagbenk" der, og ender med at på benken siden av meg er det en haug med ting, og på bordet foran der. Så bare lemper jeg pc over på den haugen når vi skal spise.

Men så blir jeg litt sånn dah - kan jeg liksom sitte på kjøkkenet hele tiden da?

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 20:37   #65
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Men så blir jeg litt sånn dah - kan jeg liksom sitte på kjøkkenet hele tiden da?

Jeg har en nesten fire meter lang sofa på kjøkkenet og en stressless. Jeg kan definitivt sitte på kjøkkenet hele tida...

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 20:49   #66
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg har en nesten fire meter lang sofa på kjøkkenet og en stressless. Jeg kan definitivt sitte på kjøkkenet hele tida...

Jeg kan bekrefte at det er fullt mulig å tilbringe mange timer på Acsas kjøkken.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 21:34   #67
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?

Jeg har ikke så stort kjøkken. Men får jeg besøk - så ender vi på kjøkkenbordet. Jeg skulle hatt mindre stue og større kjøkken.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 22:14   #68
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?

Du får flytte Serafin.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 22:37   #69
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg bruker det til lesing alene og for barna (har bokhyller fra gulv til tak på ene langveggen så det går raskt å plukke med seg en ny tittel), yoga og generell henging. Har mange vinduer og utgang til terrase med hengekøye, så på gode dager (les: ferie) er soverommet uten klart skille mellom ute og inne og jeg sklir frem og tilbake mellom bokhylle, seng, hengekøye og hage.

Det var planen med ørelappstolen og bokhyllen hos oss og. Men har ikke vært flink nok der. Vi har også mange vinduer, og terrassedør til hagen med morgensol.

Men det er jo ikke for sent, rommet er jo der.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 22:38   #70
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det står en lenestol der inne, for tanken var at vi skulke kunne sitte der og lese, se film eller henge når Hiawata bruker stua med kompiser, men den er alltid full av tøy og det gigantiske sengeteppet vi aldri har på selve senga.

Høres ut som vår ørelappstol.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 23:10   #71
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Sover, har sex - og av og til prøver jeg å gjemme meg for familien der, men det virker dårlig, de finner meg med en gang ...

Ja, og så lagrer vi litt ting der, midlertidig selvsagt, med en litt uviss tidshorisont ...

Haha! Akkurat sånn.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 23:55   #72
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Du får flytte Serafin.



"Hvorfor skal dere flytte da?"
"Nei du skjønner, stua er for STOR, jeg trenger en mindre stue. Og større kjøkken".

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no