Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Boktips til flyreise?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-17, 19:14   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boktips til flyreise?

Jeg har mange bøker på Kindlen min, men ingen jeg vil lese akkurat nå. Jeg trenger en bok som fenger meg med en gang jeg begynner å lese den. Jeg skal reise i mange timer fra Oslo til Huntsville på onsdag, og trenger tips. (Jeg har både lydbøker og filmer klare.)

Hva er ditt heteste tips akkurat nå?
(Jeg liker best krim, men har ikke lest Jo Nesbø siden snømannen)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 19:22   #2
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Boktips til flyreise?

Har du lest To søstre? Lenge siden jeg har vært så fengslet av en bok helt fra start!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 21:04   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boktips til flyreise?

Om du liker Peter James's Roy Grace serie, kan den siste, 'Need you dead' anbefales.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 21:24   #4
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boktips til flyreise?

Peter Robinsons Inspector Banks serie er veldig bra, og mange bøker å lese.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 21:49   #5
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.048
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Boktips til flyreise?

Om du ikke har lest den: Jeg lar deg gå av Claire Mackintosh.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 22:26   #6
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Boktips til flyreise?

Malin Persson Giolito: Størst av alt

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-17, 09:31   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boktips til flyreise?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

(Jeg liker best krim, men har ikke lest Jo Nesbø siden snømannen)

:hehe:

Da burde vi to egentlig tipse hverandre om krimbøker vi liker. Jeg liker krim, men snømannen skremte meg så mye at jeg den dag i dag synes snømenn er litt creepy. Jeg liker krim som er spennende, men behøver alt å være så himla bestialsk?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-06-17, 10:26   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boktips til flyreise?

Jeg har kjøpt meg:
To søstre av Åsne Seierstad
Storesøster av Gunnar Staalesen
Mennesketyvene av Robert Wilson

Og så kjøpte jeg den første boka om Roy Grace av Peter James.

(Disse fire er på Kindlen.)

På lydbok hører jeg på Hidden Figures av Margot Lee Shetterly. I tillegg har jeg mange lydbøker av Clive Cussler som er min favoritt.

Jeg har nok å velge i, men jeg har ikke funnet det jeg har lyst til å lese av det jeg har enda. Av erfaring ender jeg opp med lysbøker og film på fly, men jeg skal reise lenge og langt denne gangen, og da kan det hende at jeg må variere litt mer.

Takk for tips, fortsett gjerne. Jeg henger meg veldig opp i en forfatter, det er fint å høre om nye og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-17, 23:45   #9
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Boktips til flyreise?

Jeg likte I Am Pilgrim av Terry Hayes, fengende, spennende og ikke minst tykk til en lang flytur. Anbefaler også I Know This Much Is True av Wally Lamb. Det er ikke en krimbok, men en av mine desidert favorittbøker. Handler om et identisk tvillingpar hvor den ene schizofren og den andre ikke. Veldig godt skrevet og stiller en del spørsmål rundt schizofreni angående arv og miljø. Ikke oversatt til norsk, men kan kjøpes i USA.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-17, 18:56   #10
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boktips til flyreise?

Bøkene av Arlidge om etterforsker Helen Grace og bøkene til Jonas Bjørk, Det henger en engel i skogen og Uglen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no