Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ansiktsrens, helst alt-i-ett også for øyne

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-17, 10:34   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ansiktsrens, helst alt-i-ett også for øyne

Jeg brukte tidligere alltid en pumpeflaske med renseskum fra Vichy som var rosa i fargen men den har gått ut.
Nå har jeg brukt samme type og merke, med grønn farge. Men den tar ikke maskaraen så jeg er misfornøyd med den. Jeg har brukt sminkeservietter/våtservietter for å få vekk øyesminken.

Jeg liker ikke rensekrem for synes at jeg blir så fettete i huden etterpå og synes ikke at jeg får vasket vekk denne kremen skikkelig. Dessuten svir det ofte i øynene.

Hva bruker dere til ansiktsrens? Bruker dere forskjellige typer rens for øyne og ansikt? Hva isåfall bruker dere?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-17, 10:51   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ansiktsrens, helst alt-i-ett også for øyne

https://www.vita.no/garnier-micellar...FcngGAodgiUJPg

Bruker bare denne. Beste jeg har prøvd.
Tar alt av sminke, skal ikke skylles av, og er god for huden min ihvertfall.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-17, 11:05   #3
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ansiktsrens, helst alt-i-ett også for øyne

Oi, tusen takk. Hadde aldri tenkt å sett på noe sånt. Tusen takk for tips, den høres jo super ut.
Ikke noe ekkelt klissete lag på huden etterpå altså? Og svir den ikke i øynene?
Uansett ser jeg at den er så rimelig så skal prøve.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-17, 12:34   #4
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ansiktsrens, helst alt-i-ett også for øyne

Kan anbefale Purifying Cleansing gel fra Exuviance. Har den stående i dusjen så jeg husker på å bruke den, svir ikke i øynene og lukter skikkelig godt!

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-17, 12:53   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ansiktsrens, helst alt-i-ett også for øyne

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Oi, tusen takk. Hadde aldri tenkt å sett på noe sånt. Tusen takk for tips, den høres jo super ut.
Ikke noe ekkelt klissete lag på huden etterpå altså? Og svir den ikke i øynene?
Uansett ser jeg at den er så rimelig så skal prøve.

Svir ikke, ikke kliss, og funker supert på både øyesminke og huden.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-17, 12:58   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ansiktsrens, helst alt-i-ett også for øyne

Æsj, både Vichy sin og den du anbefalte, Kirsebær, står på fy-liste.
https://www.forbrukerradet.no/presse...rsk-kosmetikk/

Trodde produktene fra apotek var rimelig trygge altså.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-17, 13:01   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ansiktsrens, helst alt-i-ett også for øyne

Åh... jeg har vært helt uvitende om det.
Må se meg om etter noe annet da, sikkert.

Synd, for den er helt super.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-17, 15:02   #8
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ansiktsrens, helst alt-i-ett også for øyne

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Æsj, både Vichy sin og den du anbefalte, Kirsebær, står på fy-liste.
https://www.forbrukerradet.no/presse...rsk-kosmetikk/

Trodde produktene fra apotek var rimelig trygge altså.

Kan det vere at produsentane har retta opp dette? Saka er frå februar 2016.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no