Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bleke hår som er farget mørkt?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-17, 16:13   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bleke hår som er farget mørkt?

Jeg har farget håret (..vært hårmodell...) og er misfornøyd. Det skulle se naturlig ut (mitt eneste kriterie), men det ser ikke naturlig ut. Det er bare ikke noe særlig fint og det er veldig "hardt" til meg, og jeg savner mitt naturlige hår allerede et døgn etter...

Er det noen her som har forsøkt å bleke hår som er farget mørkt? Jeg har egentlig brunt hår, nå er det veldig mørkt, nesten svart.. og jeg ønsker noe ala dette. Tenker gå til frisør evt. Skal betale også.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 17:24   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bleke hår som er farget mørkt?

Jeg stripet helt nyfarget hår som hadde blitt for mørkt i fargingen, og det gikk helt fint. Jeg gjorde det hos samme frisør som hadde hatt i fargen, så jeg følte meg trygg på at det skulle bli bra. Har ikke hatt noen ettervirkninger av det. Med stripene så fikk jeg tilbake min gamle farge, bare uten etterveksten. Det var foliestriper og tok en evighet å legge (satt tre timer i frisørstolen).

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 18:35   #3
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bleke hår som er farget mørkt?

Jeg pleier stripe i samme prosess som når jeg farger håret. Noen ganger har det blitt "malt" på striper der hvor det er naturlig at håret blir litt lysere, andre ganger har jeg tatt foliestriper eller striper med spatel. Tror det ser ganske naturlig ut.
Jentungen skulle fikse balayage selv ved hjelp av ei venninne i går. Ikke fullt så vellykka

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-17, 13:46   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bleke hår som er farget mørkt?

Ok, godt å høre at det er håp!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-17, 17:26   #5
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.002
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bleke hår som er farget mørkt?

Nettopp gjort det. Ble fint.

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-06-17, 18:09   #6
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bleke hår som er farget mørkt?

Går fint ja. Det du viser bilde av der er mest sannsynlig balayage. Sånn hvis det var en slik look du ønsket.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-17, 18:14   #7
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bleke hår som er farget mørkt?

Jeg har gjort det hjemme, og det gikk helt fint.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-17, 23:47   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bleke hår som er farget mørkt?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Går fint ja. Det du viser bilde av der er mest sannsynlig balayage. Sånn hvis det var en slik look du ønsket.

Jepp, det var det jeg Googlet da jeg fant bildet.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-17, 13:10   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bleke hår som er farget mørkt?

Ok, leser på nett nå at fargen antagelig er borte i løpet av 6-8 uker. Og at den blekner ganske fort før det og, antagelig. Så da bare smører jeg meg med litt tålmodighet, tror jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no