Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Karpe diem i Spektrum

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-17, 00:13   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Karpe diem i Spektrum

Gleder meg sykt til helgens Karpe konsert. Venninne er blitt syk, så jeg har endt opp med Junior som følge. Vet noen om noen skal varme opp?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-17, 00:28   #2
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karpe diem i Spektrum

Gled deg, jeg så dem her på Andenes i palmehelga, var veldig bra.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-17, 00:29   #3
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Karpe diem i Spektrum

Ja, jeg så de på Sentrum scene i fjor og Spektrum for tre år siden også. Synes de er så flinke live.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-17, 00:31   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karpe diem i Spektrum

Alt ligger til rette for at dette blir legendarisk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-17, 01:47   #5
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Karpe diem i Spektrum

Her skal Junior og faren på konsert. Jeg er rimelig misunnelig.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-17, 08:53   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karpe diem i Spektrum

Familien på 4 skal på fredag, og jeg kjenner at jeg gleder meg langt ned i tærne.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-17, 00:47   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karpe diem i Spektrum

Hva syntes dere da, folkens?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-17, 01:25   #8
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karpe diem i Spektrum

Rapporten fra mine utsendte i går var at det var ellevilt, galehus osv. Enormt bra stemning og veldig morsomt med det som skjedde i grisebingen. Den som har kunnskap om produksjon sier at den var avansert og påkostet, men at det dessverre var tidvis dårlig lyd.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-17, 09:48   #9
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Karpe diem i Spektrum

Jeg syns det var helt supert! Morsomt show og veldig god stemning! Ungene likte det også, selv om minsten slumret gjennom de siste sangene, sånn er det når han sniker seg opp kl seks om morgenen for å se på TV.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-17, 11:11   #10
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Karpe diem i Spektrum

Topp stemning, bra show og det skal noe til forbi ha allsang omtrent gjennom hele konserten. Var der torsdag.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-17, 11:13   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karpe diem i Spektrum

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Rapporten fra mine utsendte i går var at det var ellevilt, galehus osv. Enormt bra stemning og veldig morsomt med det som skjedde i grisebingen. Den som har kunnskap om produksjon sier at den var avansert og påkostet, men at det dessverre var tidvis dårlig lyd.

De var der torsdag?

Synes egentlig lyden lugga litt i går og, forsåvidt, men jeg sto dårlig til ifht PA.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-17, 11:36   #12
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karpe diem i Spektrum

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

De var der torsdag?

Synes egentlig lyden lugga litt i går og, forsåvidt, men jeg sto dårlig til ifht PA.

De var fredag.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-17, 11:50   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karpe diem i Spektrum

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

De var fredag.

Ah, okei. Da var det et eller annet hyss hver dag, da.

Ellers er det jo en helt vill produksjon. Helt vill. Bassenget var lissom bare siste cherry on the top.

(Og så synes jeg det er godt å se superstjerner som de nå vel må kunne kalles, uten at de er blaserte i det hele tatt på scenen. Det var bare hjerte og glede, ass. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-17, 12:18   #14
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Karpe diem i Spektrum

Jeg likte det kjempegodt. Feel good. Veldig underholdende. Men det synes jeg forrige spektrumkonsert var også. Også likte jeg purk som gikk rundt. Junior blir i dårlig humør av sanger med stygge ord, og der har jo karpe et bredt utvalg, uavhengig kontekst, kan man si... Men han syntes også det var gøy.

Håper de gir ut den arabiske sangen, den var nydelig. Også liker jeg så godt at de småprater og virker så himla glade.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-17, 13:06   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karpe diem i Spektrum

Knerten var på "ordentlig" konsert for første gang, og jeg frykter at vi nå har ødelagt ham fullstendig. For han tror at dette er slik det alltid er på konsert.

Vi syntes det var et helt fantastisk show. Jeg blir litt satt ut av at snuppa kan alt av tekster fra det nyeste "albumet", og jeg må innrømme at jeg hadde ønsket at de spilte litt mer av de "gamle" låtene som jeg kunne. (Jeg er ikke helt der at jeg visste hvem Karpe Diem var den gang de skrev Carpe med C.) Men alt i alt et forrykende show med to artister som virkelig er glad i publikummet sitt.

Jeg synes dog de var enda mer sjarmerende forrige gang de var i Spektrum. Da var det så fryktelig glade og stolte over å ha fylt salen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no