Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Perverse damer i overgangsalderen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-12, 11:22   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.328
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perverse damer i overgangsalderen

Jah, Teofelia!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 11:24   #22
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Perverse damer i overgangsalderen

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Poenget hennes var vel helst at det er like ekkelt når voksne damer "sikler" på unggutter som når voksne menn "sikler" på ungjenter, ikke at det er sært at man finner mennesker på annen alder enn seg selv tiltrekkende. (I would know. )

Ja det er jeg enig i, men jeg hang meg nok dessverre opp i hennes definisjon av 'gamle damer i overgangsalderen', som tydelig innbefatter unge meg.

I tillegg så er hun jo 16 år, veldig naiv i sitt verdensbilde. Når du fortsatt er i den alderen der 'alt er ekkelt og flaut', så blir jo uttalelsene deretter.

Men greit, voksne damer og menn bør vurdere hva de publiserer. Ikke bare om slike ting, men sånn jevnt over være litt kritiske.


Og etter å ha googlet nå burde jeg jo ikke skrevet på FB i juli en gang, at jeg var skuffet da ikke Christiano Ronaldo tok av seg skjorta etter en VM-kamp.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 11:39   #23
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perverse damer i overgangsalderen

Gode poeng, så får man heller se bort i fra at man som sekstenåring selvsagt synes at alle over tretti er ca Metusalem.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 12:02   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.328
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perverse damer i overgangsalderen

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Gode poeng, så får man heller se bort i fra at man som sekstenåring selvsagt synes at alle over tretti er ca Metusalem.

Jeg mener å huske at jeg hadde mest sansen for de over 30. Også da jeg var 16.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 12:07   #25
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perverse damer i overgangsalderen

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg mener å huske at jeg hadde mest sansen for de over 30. Også da jeg var 16.

Hehe, mens jeg aldri noensinne har vært sammen med noen så gamle som min mann (37) og det utsagnet har vært gyldig i 8 år.

Men dønn seriøst: Jeg jobbet i serveringsbransjen i mange år og mine mannlige servitør- og bartenderkolleger ble utsatt for minst like mye, og tidvis mer, seksuell trakassering enn oss jentene. Det er blitt ganske stor aksept for at det å klype jenter i rompa ikke er ok, men for godt voksne damer er det å klå en ung mann på pungen visstnok bare sexy-cougar-oppførsel.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 12:09   #26
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.328
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perverse damer i overgangsalderen

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Hehe, mens jeg aldri noensinne har vært sammen med noen så gamle som min mann (37) og det utsagnet har vært gyldig i 8 år.

Men dønn seriøst: Jeg jobbet i serveringsbransjen i mange år og mine mannlige servitør- og bartenderkolleger ble utsatt for minst like mye, og tidvis mer, seksuell trakassering enn oss jentene. Det er blitt ganske stor aksept for at det å klype jenter i rompa ikke er ok, men for godt voksne damer er det å klå en ung mann på pungen visstnok bare sexy-cougar-oppførsel.

Jepps. Jeg har ikke rent få unge, veltrente og sjarmerende menn som jobber for meg, og det er liksom ikke måte på hva tilfeldige publikummere eller litt perifere jobbkontakter kan finne på å si til og om de.

Og nei, de synes ikke det er kult.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no