Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Har DU solgt (eller selger du) Tupperware?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Har du solgt eller selger du Tupperware?
Ja 19 12,84%
Nei 128 86,49%
Nei, men vurderer det 1 0,68%
Deltakere: 148. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-07, 12:55   #41
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har DU solgt (eller selger du) Tupperware?

Opprinnelig lagt inn av Karina, her.

Jepp, en bitteliten stund Var mest for å få kjøpt det jeg selv skulle ha til redusert pris

Me too

Ca.12 år siden og jeg var i barselpermisjon med storebror

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 12:56   #42
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har DU solgt (eller selger du) Tupperware?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Nei, men jeg har klart å kjøpe et Tupperwareprodukt uten å være på home party.

Jeg har handlet Tupperware-produkter flere ganger uten å ha vært på party en eneste gang, jeg. Det var ikke spesielt vanskelig en gang. (Jeg kunne ellers ikke tenkt meg å selge selv, hverken nå eller da jeg var yngre. Ville vært en veldig dårlig selger, og er ikke glad i salgspartykonseptet.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 18:14   #43
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har DU solgt (eller selger du) Tupperware?

Nei, jeg kan ikke fordra homeparties, ikke å bli invitert heller :hater å si nei:. Men jeg synes absolutt at de har gode produkter. Noen veldig rare også, men alt er liksom litt lurt.

De solgte forresten TW på en stand på et senter jeg slang innom en gang, og da kjøpte jeg mye mer enn på noe party ever.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 18:54   #44
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har DU solgt (eller selger du) Tupperware?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Nei, men fy søren så mye jeg har kjøpt opp gjennom årene.

Du er ikke alene..................

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 18:56   #45
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har DU solgt (eller selger du) Tupperware?

Å ja da - forsøkte meg en kort periode men med full jobb, hus og to barn som ble det ikke akkurat sånn dreisen på det...

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 18:57   #46
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har DU solgt (eller selger du) Tupperware?

Nei. Det er nok ikke noe for meg. Jeg har vært på ett party (og invitert til flere), og følte meg presset til å kjøpe litt. Kaffe og kaker inn = penger ut. Produktene er det ikke noe galt med, men de er latterlig dyre.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:06   #47
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har DU solgt (eller selger du) Tupperware?

Nei, men jeg har handlet en del. Mesteparten er ofte i bruk, men noe ligger bare i skapet. Det jeg bruker er jeg veldig fornøyd med. Da matboksen, som forøvrig hadde vært brukt daglig i 5 år, svikta i fortøyningen fikk jeg ny - det syns jeg er bra med Tupperware.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 23:39   #48
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har DU solgt (eller selger du) Tupperware?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

De solgte forresten TW på en stand på et senter jeg slang innom en gang, og da kjøpte jeg mye mer enn på noe party ever.

Jeg kjøpte også en boks på en stand en gang, og fikk med meg en katalog og telefonnummeret til den ene damen som solgte. Et par ganger senere ringte jeg til henne når det var noe jeg ville kjøpe, og hun kom og leverte tingene på døren til meg. Veldig praktisk og ikke noe kjøpepress (og kanskje helt mot "instruksen" hennes, hva vet jeg ...).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 00:46   #49
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har DU solgt (eller selger du) Tupperware?

Verken solgt eller kjøpt.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 11:04   #50
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Har DU solgt (eller selger du) Tupperware?

Jeg ble visst TW-konsulent i går.

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 15:19   #51
nam
Ser flere sider enn..
 
nam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 688
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Sv: Har DU solgt (eller selger du) Tupperware?

Finnes det på noe nettbutikk?
Har prøvd å lett opp på internett, for den grønnsaksskrelleren skulle jeg gjerne hatt. (Fikk en i gave for flere år siden, som forsvant)

Den grønnsaksskrelleren var genial. Så tror de sikkert har endel bra.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 15:52   #52
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har DU solgt (eller selger du) Tupperware?

Nri, aldri. Men jeg har vært på noen party opp gjennom årene.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 16:37   #53
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Har DU solgt (eller selger du) Tupperware?

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Finnes det på noe nettbutikk?
Har prøvd å lett opp på internett, for den grønnsaksskrelleren skulle jeg gjerne hatt. (Fikk en i gave for flere år siden, som forsvant)

Den grønnsaksskrelleren var genial. Så tror de sikkert har endel bra.

Det går ikke ann å bestille varer på nett, nei. Men det er nok ikke vanskelig å få tak i noen som selger i nærheten av deg.

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 16:41   #54
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Har DU solgt (eller selger du) Tupperware?

Niks, ikke kommer jeg til å bli det heller.
Men har en venninne som driver, så jeg har skapene full ,masse som bare tar plass og aldri er i bruk,så er det noen ting som er flittig i bruk.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 16:48   #55
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Har DU solgt (eller selger du) Tupperware?

Opprinnelig lagt inn av lille my, her.

Niks, ikke kommer jeg til å bli det heller.
Men har en venninne som driver, så jeg har skapene full ,masse som bare tar plass og aldri er i bruk,så er det noen ting som er flittig i bruk.

Gi det videre, da.

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 21:02   #56
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har DU solgt (eller selger du) Tupperware?

Noen som selger tupperware her inne som kan selge meg en bokseåpner?? Brukte den hos en venninde og den var helt genial,man kan ikke kutte seg på boksen etter den er åpnet og du kan bruke lokket på boksen igjen!!

Jeg må ha en slik en!!

  Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 21:03   #57
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Har DU solgt (eller selger du) Tupperware?

Den er helt genial. Jeg kan godt undersøke om jeg får sendt deg en.

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 21:13   #58
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har DU solgt (eller selger du) Tupperware?

Opprinnelig lagt inn av Sulphur, her.

Den er helt genial. Jeg kan godt undersøke om jeg får sendt deg en.

Det hadde vært helt supert!!!

  Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 12:38   #59
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har DU solgt (eller selger du) Tupperware?

Opprinnelig lagt inn av lille my, her.

Niks, ikke kommer jeg til å bli det heller.
Men har en venninne som driver, så jeg har skapene full ,masse som bare tar plass og aldri er i bruk,så er det noen ting som er flittig i bruk.

Selg det på qxl. Det gjorde jeg med massevis etter at jeg sluttet som forhandler, og jeg ble kvitt alt.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 23:46   #60
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Har DU solgt (eller selger du) Tupperware?

JA da det har jeg gjort, og jeg har et kjempelager jeg må kvitte meg med, ble nemlig brå stopp! Har nå flyttet alt fra loftet ned i kjellerstuen, og ja det er mer enn nok.

Må så sett å tatt bilder og solgt unna + invitere alle jeg kjenner på skikkelig kjellerstueopphørssalg

Hvis noen trenger noe, send meg en PM for jeg har det sikkert
(boksåpner har jeg Tutta, så det kan du kommen innomå hente, har sendt deg PM )

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no