Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-08, 21:06   #101
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Dere ligger noen måneder foran oss. Vi har to sandfargede stoffsofaer, bare fire år gamle, som ikke ser ut. Så vi har også tenkt til å skaffe oss skinnsofaer i løpet av høsten, men jeg er så usikker på fargen ...

Vel, du får ta deg en tur på besøk om et par måneder, så får du sett hvordan hvit fungerer i praksis.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 22-08-08, 21:32   #102
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jeg har forelsket meg i Ondo-serien fra The Mooon, og skal begynne å samle. Startet med denne skålen:


Badet fikk denne:


Og denne:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 27-08-08, 20:13   #103
Stavangerjentå
Undrende
 
Stavangerjentå sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 95
Stavangerjentå er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Det kan hende jeg har vist disse bildene før, men jeg venter, venter og venter på at varene vi har bestillt skal komme. Vi gjorde en storbestilling for å få møblert deler av huset vårt med nye ting som passer til husets stil og farger:

Et slikt bord i valnøtt:

(Fant ikke bilde av det i valnøtt som jeg fikk til å lenke her, men dersom man søker på http://www.fritzhansen.com/content/us/products/images og skriver inn a222 walnut, så dukker det korrekte bordet opp). Vi har ikke alu-ringen rundt bordet vårt.

Bordet skal stå mellom to slike som vi også har kjøpe krakkene til:



Stoler og krakker skal være i dette stoffet



Og så skal vi ha en tv-benk samt en 5 meter lang Montanareol i fargen "white" (ikke avbildet modell)



Vi skal ha noen helt streite firkanter til å ha bøker i, og noen med skapdører foran til å ha rot i (duker, glass osv) og så noen skuffer som ungene kan ha litt ting i.

Så venter jeg på seks kjøkkenstoler. De nye "7" stolene fra Fritz Hansen skal ha forsterket lakk, så jeg håper de holder en stund. Jeg trodde jeg skulle få bestillt møblene litt tidligere så jeg pælmet ut så mange stoler da vi flyttet inn i nytt hus, at jeg har måttet gå på IKEA og kjøpe inn noen ekstrastoler nå slik at vi har sitteplass dersom vi er mer enn åtte til bords.

Her er stolene vi venter på:


Jeg liker Ellipsebordet som er avbildet også, men føler det blir "too much" med det også.

Nytt salongbord (men uten skuffen som er avbildet):


Vi har ventet på å flytte inn i nytt hus de to siste årene og endleig er vi på plass og kan kjøpe oss nye møbler.

Stavangerjentå er ikke aktiv  
Gammel 27-08-08, 20:24   #104
Stavangerjentå
Undrende
 
Stavangerjentå sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 95
Stavangerjentå er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

PÅ badet har jeg kjøpt inn ting i rosa/ornasjeaktig farge.

Denne håndsåpen fra Molton Brown:



Og to av disse Kivi lysestakene:

Stavangerjentå er ikke aktiv  
Gammel 27-08-08, 21:15   #105
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jeg handler til litt oppgradering av kjøkkenet for tiden, så nå får vi spisebord som det er plass til alle oss fem uten å krangle om plassen.

Dette bordet i 175x75 cm med slike stoler til.


Så skal vi ha denne kombinasjonen av fliser over benken: En smal lys nederst mot mørk benkplate, en brun smal flis og en bred lys flis øverst. De lyse flisene er i samme farge i virkeligheten da. Som den som er nederst.




Sist redigert av Elisabet : 27-08-08 kl 21:35.
Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 27-08-08, 21:36   #106
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Stavangerjentå: flotte ting. Ser vi har ganske lik smak, jeg har samme stoler og Montanahyller.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 27-08-08, 21:50   #107
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

*drømmer seg vekk i tråden*

__________________
TheVoice er ikke aktiv  
Gammel 27-08-08, 23:58   #108
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Dere får det fint, Stavangerjentå!

Elisabet, de stolene har vi i hvitt, og de er kjempegode å sitte i. Vi har et litt mørkt spisebord i gyllenbrun eikefinér, og det er fint med litt kontrast, akkurat som med deres løsning. Nydelige fliser!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 01-09-08, 00:19   #109
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 651
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Da har jeg bestilt meg ny gulvlampe.

Ango i sort, fra Herstal:

P.K. er ikke aktiv  
Gammel 01-09-08, 08:31   #110
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

*abbonere*

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 01-09-08, 08:34   #111
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jeg er i gang med å overtale mannen til å pusse opp kjøkkenet. Vi skal sannsynligvis selge huset iløpet av 2-3 år, så det blir enkle løsningen uten for dyre varianter. Likevel sanker jeg litt inspirasjon, altså. -dessuten er jeg ikke fremmed for å sprite opp resten av huset litt også. Når man har pusset opp et helt hus i nesten fem år, så er det vanskelig å komme ut av interiør-shoppe-tankegangen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 01-09-08, 14:09   #112
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Den var lekker, P.K.!

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv  
Gammel 03-09-08, 21:48   #113
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Skal kjøpe 12 sånne dessertskåler i morgen. På tilbud hos Kitchn.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 04-09-08, 09:19   #114
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jeg hr også 12 sånne! de er geniale! bruker dem til dessert, tacos og smågodt

__________________
TheVoice er ikke aktiv  
Gammel 04-09-08, 09:33   #115
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jeg har kjøpt nytt kjøkkenbord (bare bord, ikke stolene).



Gaia er ikke aktiv  
Gammel 04-09-08, 09:54   #116
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Skal kjøpe 12 sånne dessertskåler i morgen. På tilbud hos Kitchn.

Hva koster de nå?

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 04-09-08, 09:55   #117
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg har kjøpt nytt kjøkkenbord (bare bord, ikke stolene).



Hvor? Er ute etter hvitt kjøkkenbord som kan gjøres stort.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 04-09-08, 10:03   #118
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Hvor? Er ute etter hvitt kjøkkenbord som kan gjøres stort.

Bildet er fra www.bohus.no.

Libra er aktiv nå  
Gammel 04-09-08, 10:06   #119
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jeg har kjøpt 4 slike til spisebordet på kjøkkenet.

Bordet er et gammel furubord som vi holder på å male. Beina på bordet skal være grå og bordflata en matt nedtonet sortfarge.

Libra er aktiv nå  
Gammel 04-09-08, 11:46   #120
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Hva koster de nå?

169,- for 4 stk, mot 209,- til vanlig.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no