Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-08, 21:37   #61
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg har kjøpt Tupperware i dag.

Løkkutter


Salatslynge


De to øverste oppbevaringsboksene for grønnsaker

Det har jeg også. Denne:
Quick chef

 
Gammel 18-07-08, 21:52   #62
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

De var fine!

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Åh de var fine!!

Takktakk! Vi håper de vil gjøre seg med vårt planlagte nye spisebord:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 18-07-08, 22:22   #63
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Det kommer til å bli griselekkert kokosbolle

 
Gammel 19-07-08, 21:16   #64
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Vi har samme farge på vår som står på hovedbadet, og såpedispenseren. Vuderte å kjøpe dobørsten også, men Jålebukken nekter å betale så mye for en dobørste

Til gjestebadet har jeg nå kjøpt denne.

Jeg har også lyst på såpedispenseren nå. Det passer seg ikke med Lano-pumpen når man ha så fin søppelbøtte på gulvet. Er såpedispenseren bra (lett å bruke og lett å gjøre ren og å fylle på)?

Ja, jeg synes også det er litt i overkant å betale over 1000,- for en dobørste. Kan få MANGE IKEA-dobørster for den prisen.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 19-07-08, 21:55   #65
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Er såpedispenseren bra (lett å bruke og lett å gjøre ren og å fylle på)?

Ja, ja og ja.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 20-07-08, 04:23   #66
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jenna, søsteren min har såpedispenseren, og jeg liker den ikke så godt. Den er veldig fin, men hullet der såpen kommer ut er for lite, og den ble treg å trykke ned etter kort tid. Også samler det seg lett såperester langs åpningen.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 20-07-08, 11:28   #67
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

*abonnerer*

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv  
Gammel 20-07-08, 12:20   #68
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.





mosatikk og benkeplate til mitt nye kjøkken.

Hvor fant du den flotte mosaikken? Jeg vil ha noe som likner, over min kjøkkenbenk.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv  
Gammel 20-07-08, 15:16   #69
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Siste innkjøp på interiørfronten var en stygg spottlampe fra ikea som skal henge i spisestua til jeg får flyttet takpunktet og fått hjem igjen lampe som skal henge der. Den er nemlig på utlån. Den nye lampa er stygg, men billig og hvit, så den er ganske usynlig mot taket.

Siste kule interiøranskaffelse er en av Ole Martin Skaugs stygge englehunder. Den henger nå og dingler i åpningen mellom stua og spisestua.


__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv  
Gammel 20-07-08, 18:35   #70
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

I love finn.no!!

Har hentet dette bordet.




Og denne fantastiske Shabby-stolen Fikk stolen med 2 forskjellige trekk til en god pris!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 20-07-08, 18:56   #71
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.


Siste kule interiøranskaffelse er en av Ole Martin Skaugs stygge englehunder. Den henger nå og dingler i åpningen mellom stua og spisestua.

Har lager så flotte ting. Jeg er en stor fan av hans "piggete hund"-figurer.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 20-07-08, 19:49   #72
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Har lager så flotte ting. Jeg er en stor fan av hans "piggete hund"-figurer.

Jeg er svoren Ole Martin Skaug-fan. Det begynte med en av fiskene for mange år siden, og nå er samlingen utvidet med en fastlenket bulldog, en engel som demonstrerer for legalisering av englestøv og den dinglende englehunden. Har faktisk en stående avtale om å komme ut på verkstedet hans for å ta en titt, men det har ikke blitt noe av det ennå.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv  
Gammel 20-07-08, 19:55   #73
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

I love finn.no!!

Har hentet dette bordet.




Og denne fantastiske Shabby-stolen Fikk stolen med 2 forskjellige trekk til en god pris!

Den var fin... skulle gjerne hatt en sånn.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 20-07-08, 20:21   #74
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

For en lekker stol, Kokosbolle!!

Arran: Den englehunden må være noe av det tøffeste jeg har sett på lenge. Er de veldig dyre?

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv  
Gammel 20-07-08, 20:25   #75
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Arran: Den englehunden må være noe av det tøffeste jeg har sett på lenge. Er de veldig dyre?

Tror prisen opprinnelig var 1500 eller 1800. Jeg fant den imidlertid på bakrommet på et galleri jeg besøkte og fikk den for 1200 pga brukne ben (som de skulle lime for meg). Da jeg oppdaget at de hadde limt den ene foten bak-fram, fikk jeg den til slutt for 1000. Et par brukne bein og litt feilmontering kler egentlig figuren, så jeg syntes det var en bra deal.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv  
Gammel 20-07-08, 20:42   #76
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Hvor fant du den flotte mosaikken? Jeg vil ha noe som likner, over min kjøkkenbenk.

På Norfloor.
Her er en link til oversikt over mosaikk i samme merket:
http://www.nemotile.com/products.php?tn=113

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv  
Gammel 20-07-08, 20:49   #77
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Den var fin... skulle gjerne hatt en sånn.

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

For en lekker stol, Kokosbolle!!

Ja, den er helt herlig, også så digg å sitte i!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 20-07-08, 21:06   #78
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Disse bollene er jeg nå den lykkelige eier av.

Fra Nigella Lawson:


__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 21-07-08, 15:54   #79
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Kanskje ikke interiør, men det skal nå stå i stua. Bestilt i dag:

Elektrisk piano, Korg SP250

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 21-07-08, 20:41   #80
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Et elektrisk piano er jeg også på utkikk etter. Hvor finner jeg det, og hva ligger de på i pris?

Bærekraftig er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no