Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Pancakes - amerikanske frokostpannekaker

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-08, 14:09   #41
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pancakes - amerikanske frokostpannekaker

Og jeg lagde de til frokost på onsdag. Da hadde 2 åringen bursdag, og mumset fornøyd på disse herlige pannekakene, som ble servert med nyrørt blåbær og lønnesirup. Sambo mente dette var farlige greier som vi straks burde innføre restriksjonstiltak på.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 09:16   #42
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pancakes - amerikanske frokostpannekaker

Disse ble servert til frokost i dag. Ungene var overbegeistret (og det var igrunnen mammaen også )

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 09:25   #43
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pancakes - amerikanske frokostpannekaker

Denne må jeg bare ta vare på sånn at jeg finner den igjen.

  Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 09:59   #44
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pancakes - amerikanske frokostpannekaker

Jeg sier det igjen. Jeg våkner og får vanvittig lyst på amerikanske pannekaker, går inn her og finner en utrolig lettlaget oppskrift. Jeg leste bare de 4-5 første innleggene. Ellers hadde nok jeg også puttet salt i. Men de ble gode uansett.

Vel, knerten vil IKKE ha, men han har jo heller aldri spist en karbohydrat frivillig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 10:46   #45
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pancakes - amerikanske frokostpannekaker

Hmmm.. høres ut som lunsj-mat i dag. Poden våknet opp og ville ha pannekaker til frokost, men det avviste jeg blankt. Det var før jeg gikk inn hit.

Hvor mye er litt salt?

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 10:54   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pancakes - amerikanske frokostpannekaker

Jeg bare drysser litt salt i, kanskje en knivsodd.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 13:10   #47
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pancakes - amerikanske frokostpannekaker

De ble borte i løpet av ti minutter i morges.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 16:03   #48
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pancakes - amerikanske frokostpannekaker

Snuppa (ved lunsjtid i dag): Kan ikke vi lage sånne pannekaker til lunsj også? Det gikk jo så fort før frokosten i dag. Jeg kan hjelpe deg jeg, mamma.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 18:55   #49
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pancakes - amerikanske frokostpannekaker

To pannekaker forsvangt fort ned på en Pode her i gården også (og noen på hu mor ). Ser for meg at det hadde vært godt med blåbær i, men det er kanskje for sent å få plukket det nå...

Må prøves med litt grovere mel også tror jeg.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 19:11   #50
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pancakes - amerikanske frokostpannekaker

De duger fint som kveldsmat også!

(Men det er veldig lett å røre for mye - og de er virkelig best når de ikke er seige)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 13:46   #51
wollafruen
Fullverdig medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Romerike
Innlegg: 99
wollafruen er litt kul
Standard

Sv: Pancakes - amerikanske frokostpannekaker

*mmm* Skal prøves!

wollafruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 20:48   #52
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pancakes - amerikanske frokostpannekaker

kanskje frokost i morra, minstemann er så enormt småspist for tiden så må finne noe han vil spise , sjekke om jeg har alti skapet jeg nå.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 20:51   #53
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pancakes - amerikanske frokostpannekaker

mangla visst bakepulver jeg, ellers hadde jeg alt ja ja, tirsdagsfrokost da

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 14:30   #54
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pancakes - amerikanske frokostpannekaker

Disse var innmari gode! Jeg lagde disse i helgen, stor suksess.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 14:46   #55
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pancakes - amerikanske frokostpannekaker

Tror jammen jeg skal høre med størsten om vi skal lage disse i selskapet hans.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 15:43   #56
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pancakes - amerikanske frokostpannekaker

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Tror jammen jeg skal høre med størsten om vi skal lage disse i selskapet hans.

Hvis du skal lage dem i et barneselskap, lag noen med nonstop eller m&ms i røra, så får du DET fargespettet i pannekakene. Kjempekult!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 21:39   #57
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pancakes - amerikanske frokostpannekaker

Disse ble utrolig gode, og kommer nok til å bli en fast slager her i huset. Takk for oppskriften!

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 23:10   #58
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pancakes - Amerikanske frokostpannekaker

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

De ble veldig poppis her i huset også. Jeg spiste dem med tykke baconskiver i går. Herregud noe så godt!

Stekte du baconet før eller etter pannekakene? Hvordan holder du det varmt? Synes bacon må steke lenge for å bli sprøtt. Og så spruter det noe
så inni helvete... (Tenk å få baconsprut i øyet! :angst: )

Men det så godt ut. Veldig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 23:24   #59
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pancakes - Amerikanske frokostpannekaker

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Stekte du baconet før eller etter pannekakene? Hvordan holder du det varmt? Synes bacon må steke lenge for å bli sprøtt. Og så spruter det noe
så inni helvete... (Tenk å få baconsprut i øyet! :angst: )

Men det så godt ut. Veldig.

Stek baconet i stekeovnen, så slipper du alt sølet

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 23:26   #60
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pancakes - amerikanske frokostpannekaker

Jepp, jeg steker nesten alltid baconet i stekeovnen, genialt. Gjorde det i dag da jeg skulle lage mine gode oste- og baconhvitløksbrød, fikk plass til en hel pakke bacon på et stekebrett, praktisk. Og man slipper å stå der og passe på i stekeosen, det lager liksom seg selv, trenger ikke å snu det heller, man slipper søl og greier.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no