Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Fårikål med mel?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-07, 19:44   #41
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fårikål med mel?

Det er i det hele tatt alltids litt ekstra provoserende når det er svigermor som ikke hører etter, men som kjører på med egne tradisjoner som virker helt meningsløse på den inngifte

Var det bare usaklig?

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 19:45   #42
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fårikål med mel?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Ikke alle som har interessen eller orken, eller i det hele tatt bryr seg. Mange aner ikke hva maten de selv putter i seg består av en gang, og det viktigste med den er at det er noe de har lyst på og at det smaker godt (who cares om det er skoleboller og cola halve dagen, og loff med syltetøy og nugattti etterpå, og så kaffimat det er jo spiselig, og ergo mat). Jeg forventer ikke at disse menneskene er i stand til å ta poenget, eller skal gidde å sitte seg inn i det.

Men jeg forventer at det blir akseptert at vi lager vår egen mat da, eller at de tar i mot tips på hva de kan lage.

Selv om man ikke vet hva ketolyse-kur eller atkins er for noe så betyr ikke det at man gir blaffen i hva man spiser. Jeg er veldig nøye på hva både jeg og ungene putter i munnen, men jeg trenger ikke ha peiling på dietter av den grunn. Føler ikke at det er nødvendig så lenge vi er sunn og slank.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 19:46   #43
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fårikål med mel?

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Nei, ikke fra hvitt mel, men det er masse vitaminer, mineraler og fiber i grovt mel og havregryn som absolutt er sunt. Må du holde deg unna karbohydrater for alltid eller varer dietten en viss tid?

Dette er en KUR, og jeg skal innføre karbohydrater etterhvert.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes ikke man kan forvente at alle man er på besøk hos forstår poenget nei, men jeg synes fint man kan forvente at den NÆRMESTE familien, etter gjentatte forklaringer i detalj, skal forstå poenget.

Nettopp.


Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er mye som er sunt, men kan lever ikke mindre sunt om man unngår feks. havre og grovt mel og heller spiser mer grønnsaker. Vi er jo egentlig heller ikke "designet" for å spise korn. Dessuten er det masser av vitaminer og mineraler i både kjøtt, fisk, egg, nøtter og melkeprodukter. Man skal ikke ligge så lavt på karbene for alltid (selv om noen velger å gjøre det, og det er det faktisk mange som har nytte av også) men man øker ikke så voldsomt heller. Noen tåler karbohydrater mindre enn andre. Selv føler jeg meg mest vel når jeg har et inntak på ca. 50-60 gram (maks) netto karber daglig.

Håper det er greit at jeg også svarer, selv om det var myntet på Safran.

Veldig greit! Du er jo guruen min. Du og DM.

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Nei, sier ikke at man lever mindre sunt, men man kan heller ikke påstå at alt mel/karbohydrater er usunt. Trener dere i tillegg? For er det ikke veldig viktig med karbohydrater hvis man trener mye?

Jeg trener ikke høyintensitet, det har jeg ikke energi til uten karbohydrater. Når man går på ketogen diett er det nettopp karbohydratene som er ødeleggende.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 19:48   #44
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fårikål med mel?

Det er ikke bare for å bli slank at man velger lavkarbo. Enkelte tåler karbohydrater dårlig, i form av slapphet, verking i ledd, hodepine, oppblåsthet osv osv.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 19:48   #45
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fårikål med mel?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Det er i det hele tatt alltids litt ekstra provoserende når det er svigermor som ikke hører etter, men som kjører på med egne tradisjoner som virker helt meningsløse på den inngifte

Var det bare usaklig?

Slett ikke usaklig, nei. Dette er liksom ikke det eneste denne damen har gjort som er litt på jordet.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 19:51   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fårikål med mel?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Det er ikke bare for å bli slank at man velger lavkarbo. Enkelte tåler karbohydrater dårlig, i form av slapphet, verking i ledd, hodepine, oppblåsthet osv osv.

Nemlig. Dessuten er det mange som rett og slett tenker på helsen når de spiser slik, og mener det er det mest naturlige for kroppen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 19:51   #47
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fårikål med mel?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Det er ikke bare for å bli slank at man velger lavkarbo. Enkelte tåler karbohydrater dårlig, i form av slapphet, verking i ledd, hodepine, oppblåsthet osv osv.

Godt poeng. Jeg vet jo faktisk ikke årsaken til at jeg har leddproblemer og slikt, med denne dietten finner jeg kanskje ut av flere ting. Kall det et eksperiment.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 19:54   #48
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fårikål med mel?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Godt poeng. Jeg vet jo faktisk ikke årsaken til at jeg har leddproblemer og slikt, med denne dietten finner jeg kanskje ut av flere ting. Kall det et eksperiment.

Fortsatt lykke til! En hyttenabo av oss ble adskillig bedre av sine muskel/leddplager da hun gikk over til lavkarbo og særlig fritt for hvetemel. Hun har droppet alt av posevarer og blandingsprodukter.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 19:57   #49
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fårikål med mel?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Fortsatt lykke til! En hyttenabo av oss ble adskillig bedre av sine muskel/leddplager da hun gikk over til lavkarbo og særlig fritt for hvetemel. Hun har droppet alt av posevarer og blandingsprodukter.

Takk! Jeg har faktisk ikke hatt betennelser eller smerter i leddene i disse syv ukene. Jeg fortsetter en god stund til, så finner jeg kanskje ut om det er tilfeldigheter.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 20:00   #50
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fårikål med mel?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Det er ikke bare for å bli slank at man velger lavkarbo. Enkelte tåler karbohydrater dårlig, i form av slapphet, verking i ledd, hodepine, oppblåsthet osv osv.

Det er jo flott, hvis folk blir kvitt plager av å redusere mel-forbruket. Jeg har ikke slike plager så har aldri tenkt over det, men kjempebra at det hjelper de som sliter med hodepine osv.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 20:02   #51
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fårikål med mel?

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Det er jo flott, hvis folk blir kvitt plager av å redusere mel-forbruket. Jeg har ikke slike plager så har aldri tenkt over det, men kjempebra at det hjelper de som sliter med hodepine osv.

Ikke sant? Blant tingene som ikke hjelper er himling og kommentarer om fanatisme og "alt med måte".

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 20:02   #52
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fårikål med mel?

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Selv om man ikke vet hva ketolyse-kur eller atkins er for noe så betyr ikke det at man gir blaffen i hva man spiser. Jeg er veldig nøye på hva både jeg og ungene putter i munnen, men jeg trenger ikke ha peiling på dietter av den grunn. Føler ikke at det er nødvendig så lenge vi er sunn og slank.

Det var ikke det jeg sa heller.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 20:03   #53
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fårikål med mel?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Takk! Jeg har faktisk ikke hatt betennelser eller smerter i leddene i disse syv ukene. Jeg fortsetter en god stund til, så finner jeg kanskje ut om det er tilfeldigheter.

Da ville jeg rett og slett sagt det til min svigermor hvis jeg var deg, at du kan ikke spise noe hvetemel/karbohydrater fordi det skaper betennelse i kroppen din. Hvis hun ikke skjønner meldingen da, så virker det som hun gjør det bare for å provosere.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 20:07   #54
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fårikål med mel?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ikke sant? Blant tingene som ikke hjelper er himling og kommentarer om fanatisme og "alt med måte".

Nei,men ikke så lett å skjønne heller hvorfor du hoppet sånn i taket over et par spiseskjeer hvetemel i fårikålen når du bare skrev at du var på diett.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 20:19   #55
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fårikål med mel?

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Da ville jeg rett og slett sagt det til min svigermor hvis jeg var deg, at du kan ikke spise noe hvetemel/karbohydrater fordi det skaper betennelse i kroppen din. Hvis hun ikke skjønner meldingen da, så virker det som hun gjør det bare for å provosere.

Ja, jeg får vel male det for henne. Jeg har ikke gitt noen grunn til at jeg ikke spiser det, annet enn at jeg må "finne ut av ting" og hvordan det påvirker kroppen min. Jeg snakker av ulike årsaker ikke om slanking til den familien der.

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Nei,men ikke så lett å skjønne heller hvorfor du hoppet sånn i taket over et par spiseskjeer hvetemel i fårikålen når du bare skrev at du var på diett.

Bare skrev at jeg var på diett? Jeg skrev "karbefri diett". Er det ikke barnelærdom at hvetemel inneholder karbohydrater? Og iallefall når jeg skriver at jeg ikke skal ha mel?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 20:31   #56
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fårikål med mel?

Vi strør litt mel mellom lagene på fårikalen. Du får rett og slett fortelle henne alt du ikke kan spise - det nytter ikke å bare si karbohydrater for folk som ikke er inne på det.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 20:32   #57
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fårikål med mel?

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Vi strør litt mel mellom lagene på fårikalen. Du får rett og slett fortelle henne alt du ikke kan spise - det nytter ikke å bare si karbohydrater for folk som ikke er inne på det.

Jeg har fortalt henne det i klartekst. Hun er bare i overkant treig.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 20:34   #58
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fårikål med mel?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg har fortalt henne det i klartekst. Hun er bare i overkant treig.

Høres litt ut som min svigermor

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 20:34   #59
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fårikål med mel?

Hehe, vet jo godt hva karbohydrater er, men trodde folk gikk på dietter for å slanke seg, og derfor jeg syntes det hørtes litt fanatisk ut å være redd for pittelitt hvetemel i fårikålen. But I see now

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 20:36   #60
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fårikål med mel?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Er det ikke barnelærdom at hvetemel inneholder karbohydrater?

Nei, det er det ikke. Husk at dette med lavkarbo er noe relativt nytt. For tjue år siden var vel karber eller ikke karber noe de færreste visste noe om. Dessuten var det uinteressant. Den gangen var det jo opplest og vedtatt at man skulle telle kalorier og holde seg unna fett.

Man kan ikke bebreide andre for ikke å følge like mye med på kostholdsfronten som en selv. Men selvsagt, sier man rett ut at "JEG KAN IKKE SPISE MEL, IKKE ENGANG I SMÅ MENGDER", så bør jo dette respekteres. Men å himle med øynene over at noen ikke "skjønner det der med karbohydrater", synes jeg virker veldig nedlatende.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no