Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-20, 13:22   #421
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2020

Vi pleier vanligvis å ha noen besteforeldre på besøk, så dette blir første jula det bare blir oss. Det tror jeg imidlertid går helt greit. Vi har lite familie generelt og har aldri hatt noen store juleselskaper å arrangere eller gå til, ikke pleier vi å dra i kirka, og ikke har vi noen faste nyttårsaftentradisjoner. Det blir lite som er annerledes enn vanlig for vår del.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 13:55   #422
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Dere som starter veldig tidlig med gaver: Hvor mye er det snakk om (i mengde)? Spør ikke av kritikk, men for å kalibrere meg selv. Får nemlig stadig spørsmål om jeg har begynt på julegaver. Jeg har ikke engang vurdert det, og jeg vet heller ikke hva jeg skal gi. Men det dreier seg ikke om mange personer: Mannen, de to tenåringene mine som ønsker seg ingenting, to nieser samt foreldrene og svigerforeldrene mine, som kun ønsker seg vin. Det er det, og det føles liksom ikke som det haster.

35 gaver er det snakk om her.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 14:03   #423
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg begynner tidlig på julegavene for å spre dem over flere lønninger. Rent pragmatisk, altså. Jeg har kuttet ned på antall og er nå på 18 gaver.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 14:12   #424
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg begynner tidlig på julegavene for å spre dem over flere lønninger. Rent pragmatisk, altså. Jeg har kuttet ned på antall og er nå på 18 gaver.

Men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe såpass tidlig. Ingen vil si hva de ønsker seg, og jeg finner ingen inspirasjon.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 14:31   #425
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe såpass tidlig. Ingen vil si hva de ønsker seg, og jeg finner ingen inspirasjon.

Er du meg? Jeg syns julegaver er stress og styr hvert år. Der finnes ikke koselig å gå rundt for å finne noe som passer perfekt til en mottaker. Jeg mangler nok fantasi. Misunner dere som er ferdig før desember starter, og kan nyte adventstiden. (Jeg jobber med å bli mindre julegrinchen..., ser jeg har et stykke å gå)

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 14:38   #426
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe såpass tidlig. Ingen vil si hva de ønsker seg, og jeg finner ingen inspirasjon.

Jeg her ikke det i desember heller, det stresser meg bare mer.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 14:38   #427
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg her ikke det i desember heller, det stresser meg bare mer.

Hehe, det er sant. Men da svarer iallfall folk NOE på maset om hva de ønsker seg. Vel. Ikke alle.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 14:41   #428
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Er du meg? Jeg syns julegaver er stress og styr hvert år. Der finnes ikke koselig å gå rundt for å finne noe som passer perfekt til en mottaker. Jeg mangler nok fantasi. Misunner dere som er ferdig før desember starter, og kan nyte adventstiden. (Jeg jobber med å bli mindre julegrinchen..., ser jeg har et stykke å gå)

Må innrømme at det er mannen som kjøper inn gaver her i huset. Men vi blir først enige om hva. Han takler handling bedre enn meg.

Jeg er ikke Grinchen, men jeg liker ikke å handle. Jeg liker julemusikk og lys. Masse lys. Og gode lukter. Littegranne kaker. Ikke mye. Julefilmer og andre kjekke ting på tv. Gaver er gøy, det, så lenge jeg slipper å kjøpe dem.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 15:12   #429
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

I min familie skriver de av oss som har ønsker ønskeliste som vi deler med hverandre i oktober-november en gang. Veldig greit å kunne gi noe man vet er ønsket.
Jeg har 9 voksne og 7 barn å gi gave til. Men noen av de voksne er par og får fellesgaver, og bortsett fra søsteren min får de ikke dyre ting, og ofte noe hjemmelaget.

Jeg foretrekker å begynne tidlig, gjerne i oktober for å få spredd det litt utover, og slippe stresshandling i desember. Men i år har ikke økonomien tillatt det.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 16:12   #430
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

I år har vi kuttet noe i julegavelisten, men fortsatt så gjenstår det ca 20 personer. Jeg har faktisk bare to gaver igjen å kjøpe. Har veldig masse annet på programmet denne høsten, så det var så deilig å få krysset det av lista. Helt uaktuelt å gå rundt i butikker i desember, spesielt i år. Da vil jeg bake og kose meg med andre ting.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 17:03   #431
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Hadde jeg bare visst hva jeg skulle kjøpe, så hadde jeg muligens gjort det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 17:08   #432
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2020

Har vel 12 å kjøpe til og er i gang. Det verste er å finne på noe synes jeg. I år blir det stort sett kun netthandel.

Vi blir hjemme i julen og feirer nok med min mor og hennes mann. Da er vi fem. Vi omgåes dem nå også. Bonusmor håper vi kan dra til Bergen, som vanlig.

Vi går normalt i kirken på julaften, men det tenker jeg utgår i år.

Nyttår er vi normalt 16 stk, men regner ikke med det går. Vi får se hva vi gjør.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 17:08   #433
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hadde jeg bare visst hva jeg skulle kjøpe, så hadde jeg muligens gjort det.

Like håpløst hvert år!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 17:50   #434
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2020

I dag fikk jeg julestemning. 23 julegaver skal kjøpes inn, og jeg skal handle de første i dag. Kommer til å handle nesten bare på nett. Jeg spør stort sett alle hva de ønsker seg til jul, og til dem jeg ikke har spurt eller som ikke vet hva de skal svare, kjøper jeg noe som jeg tror de vil like. Synes det er ganske lett, men tar det ikke så veldig tungt om det ikke er helt perfekt heller. Det er koselig å gi bort gaver, men jeg synes ikke det er så alvorlig.
Akkurat i år synes jeg det er ekstra hyggelig med gaver, jeg kjenner på at jeg er så glad i dem jeg har rundt meg og vil gjerne vise det og gi dem noe fint.
Og så liker jeg, egentlig, å pakke inn pent. Det er et rent egoprosjekt som gir meg masse glede, og så er det bare en bonus hvis mottaker setter pris på det også. Så jeg begynner knallsterkt, pakker inn de første pakkene veldig veldig pent, pynter med pent papir og vakre bånd, kanskje en liten grankvist eller et pepperkakehjerte, såååå fornøyd med meg selv og resultatet. Og slapper av. Fordi jeg fortjener det og jeg har jo god tid... Så når jula virkelig nærmer seg må jeg panikkhandle de siste gavene og gir beng i innpakkingen og er bare lykkelig over at jeg rakk det.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 18:12   #435
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Vi gir ønskelister til hver familie og det funker fint. En litt usagt regel er at det må kjøpes noe fra ønskelisten. Det pleier å gå veldig fint. Lange lister og mye å velge fra.
Vi har pleid å ta etpar lange kvelder og en søndag til julegavehandling. Vi begge er med og shopper.

I år er planen at vi blir 14. Det er uansett her hos oss. Men usikker på hva vi gjør i år.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 21:07   #436
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg får også masse glede av å pakke inn gavene. Jeg nikoser meg og synes det er skikkelig vemodig når aller siste julegave er pakket inn og jeg vet det er et helt år til neste gang.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 21:56   #437
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg skal kjøpe gaver til 10-12 personer, helt overkommelig. Det jeg tenker mest på nå, selv om jeg prøver å la være, er selve julefeiringen. Vi feirer alltid på gården hos mamma og pappa. Og i år skulle vi være alle samlet, 11 stykker. Men jeg er usikker på hvordan det blir i år...

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 22:50   #438
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg strikker noen julegaver nå. Skulle ønske alle gavene var strikkegaver.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 23:58   #439
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Eldste og jeg har begynt å se alle de dårlige julefilmene på tv og Netflix, filmene med samme mal,og nesten samme innhold bare i litt forskjellig settings. Vi ler og ler. De ordentlig julefilmene venter vi med til desember.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 00:47   #440
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Eldste og jeg har begynt å se alle de dårlige julefilmene på tv og Netflix, filmene med samme mal,og nesten samme innhold bare i litt forskjellig settings. Vi ler og ler. De ordentlig julefilmene venter vi med til desember.

Ikke på netflix, men jeg så på en julefilm for et par dager siden der de kjøpte et juletre som var for høyt. Så mannen i huset lette frem saga og sagde vekk en meter av toppen av treet. Og så puttet de det lille juletreet ute i hagen og beholdt det uten topp i stua. Og kona var så imponert over at mannen var handy og så nevnte de det aldri igjen. Akkurat som om det er den normale måten å gjøre det på.

Og så syns jeg alltid det er så morsomt med de julefilmene som helt klart er filmet på varme lokasjoner med juksesnø. Der de går rundt i tynne jakker og setter seg ned på benker for å snakke mens det er snø ute. Og at de alltid må gjøre alle de stereotypiske juletingene, selv ting som er mest for barn selv om det er kun er et voksent par. Som spontane snøballkriger, putte popcorn på tråd og bake pepperkaker. Og så klart gå på skøyter og kun drikke kakao.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no