Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anbefal et produkt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-23, 17:35   #541
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Nå har jeg prøvd, og det funket fjell! Den infiserte krukka, som jeg har holdt på med i et par-tre måneder med all verdens gode og dårlige råd, uten hell, er nå fullstendig glutenfri.

Kjekt om den fjerner gluten også. Kan en ha det i brødbaksten?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-23, 17:49   #542
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Hermygg full av gluten?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-23, 17:53   #543
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt


Plantasjen her i byen har selvsagt ikke nematoder, men det har hjulpet med klisterfellene.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-23, 07:00   #544
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Kan ikke garantere for glutenfri, men FLUEFRI ble den!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-23, 16:44   #545
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Ekspanderende hageslange er genialt mår man ikke har kran på utsiden av huset, og må dra slangen gjennom hele huset. Og så er den lett å oppbevare siden den er myk og fleksibel.

https://www.biltema.no/fritid/hage/v...nde-2000050203

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-23, 17:44   #546
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg kan anbefale flerkornchips og kikertchips fra Rema. Gode, og posene er bare på 75 gram så man forspiser seg ikke.

https://www.rema.no/nyheter/nyheten-...r-best-i-test/

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-23, 21:14   #547
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Pinsa fra Rema 1000. Nydelig ferdig pizzabunn.

Sitat:

Pinsa
Fra Italia har vi hentet en deilig ferdigstekt pizzabunn, eller Pinsa som den heter i Roma. Pinsa er en sprø og deilig ferdigstekt pizzabunn som kan legges rett på grillen! Server den som et spennende tilbehør til tapasbordet, eller topp den med det du ønsker som en pizza – buon apetito!

Tips til tilberedning
Smaker nydelig som den er: Legg den på grillen et par minutter på hver side og pensle over litt god olivenolje. Server ved siden av tapas og/eller grillmat.
Man kan også toppe den som en pizza med det du vil ha på. Stek på grillen under lokk. Eller bare i ovnen en dag det regner.
Tips: Legg den grillen et par minutter på den siden du skal legge på toppingen på først, da blir den enda bedre.
Fyll på med ost og det du vil ha på, legg den tilbake på grillen og fortsett til den er ferdig.
Pass på at den ikke svir seg i bunnen!

https://www.rema.no/laermer/arets-gr...hos-rema-1000/

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-23, 13:51   #548
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

https://www.sheex.com/collections/be...41460481392778

Disse laknene. Jeg har hatt noen av dem i 12 år, de vaskes MYE, men beholder kvaliteten (selv om de eldste er merkbart slitt). Jeg er varm om natten, og om sommeren sover jeg kun med det på. Om vinteren med en tynn, tynn dyne over.

Men mirakelet er effekten de har hatt på sambo. Han er en nattsvetter uten like, type alt var klissvått om morgenen, enten det var dyne eller laken han hadde på seg. Etter at jeg overtalte han til å sove med dette har han ikke svettet en eneste natt.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-23, 17:33   #549
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Salmer kan være et produkt ja?

Ingrid Brækken Melve fikk Saabye-stipend i dag. Hun er teolog, forfatter, prest og salmedikter.

Sies at hun skriver moderne salmer.

Jeg er ikke spesielt religiøs av meg, men likte salmene hennes. Noen kan sees på fb-profilen hennes.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-23, 17:17   #550
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Interessert i å fikse ting og ikke bare kaste og kjøpe nytt? https://laglappen.no Har masse smarte greier. Jeg har brukt «fikse hull i hælkappa-lapper» og «hull i dunjakke-lapper» mange ganger, og bestiller meg nye hælkappelapper i dag. Betaler med Vipps og har produktene i postkassa på et par dager b

__________________
2006 - 2012 - 2012

Sist redigert av Palmen : 24-08-23 kl 17:50.
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-23, 22:58   #551
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Interessert i å fikse ting og ikke bare kaste og kjøpe nytt? https://laglappen.no Har masse smarte greier. Jeg har brukt «fikse hull i hælkappa-lapper» og «hull i dunjakke-lapper» mange ganger, og bestiller meg nye hælkappelapper i dag. Betaler med Vipps og har produktene i postkassa på et par dager b


De burde kanskje satse på et lukrativt samarbeid med Hoka

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo

Sist redigert av IzziCreo : 25-08-23 kl 00:34. Årsak: Et ord hadde falt ut
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-23, 23:37   #552
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Ikke akkurat et produkt, men en forhandler. LG elektro. De selger masse enkeltdeler til blant annet kjøkkenapparat av ulike merker. Vi har stavmikser fra Braun (multiquick) med diverse tilbehør, blant annet en "foodprocessor-boks" med hakkekniver, rivjern m.m. Lokket til denne (det som driver knivene rundt) gikk i stykker, så foodprocessorfunksjonen kunne ikke brukes lenger. Jeg trodde jeg mått kjøpe helt nytt sett, med stavmikser og alt det andre, evt en annen foodprocessor, men så fant jeg denne nettsiden hvor jeg kunne kjøpe bare et nytt lokk, og da slapp jeg å kaste hele boksen med kniver, rivjern og det hele, og kjøpe alt nytt. Nå har jeg fått det, og det fungerer utmerket! Ser de har utstyr og deler fra masse andre merker også.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-23, 23:42   #553
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

De burde kanskje satse på et lukrativt med Hoka

Rett etter at jeg postet så reparerte jeg min datters Hokas, og hun mente de ble MYE bedre og nå tåler et par måneder til. Så ja, good thinking

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 10:41   #554
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Interessert i å fikse ting og ikke bare kaste og kjøpe nytt? https://laglappen.no Har masse smarte greier. Jeg har brukt «fikse hull i hælkappa-lapper» og «hull i dunjakke-lapper» mange ganger, og bestiller meg nye hælkappelapper i dag. Betaler med Vipps og har produktene i postkassa på et par dager b

Takk for tips! Lapper og hælkapper er bestilt.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-23, 22:51   #555
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Nok en leverandøranbefaling: fotbutikken.no

Fastlegen ba meg fikse innleggssåler til en av de små, og mente at en standard fotbuesåle vil gjøre susen (plattfot). Medicus Plesner som lå i Oslo før ser ut til å være nedlagt, men jeg fant denne nettbutikken som har helt fantastisk og kunnskapsrik kundeservice! Løp og kjøp, alle som trenger råd eller produkter for vonde eller vanskelige føtter. Har også kjøpt støtdempende såler til den eldste fotballspilleren der.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-23, 10:41   #556
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Denne rensen fra Cerave hjelper mot acne. Jeg bruker den både i ansiktet og på ryggen, og ser forskjell.

https://www.cerave.no/vare-produkter...ntrol-cleanser

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-23, 20:42   #557
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg har vært frustrert over tid fordi håret mitt (fint, nordisk hår) ble så fort tørt i endene og frizzy, uansett hva jeg gjorde. I sommer fant jeg en som kaller seg the blow-out professor på youtube, med en anbefalt rutine og produkter for å få sunt hår. Jeg synes virkelig at det fungerer!! Jeg bruker shampo og balsam som ikke er på lista hans, men bruker den leave-in balsamsprayen som han anbefaler, olaplex-oljen og redken fønegeleen. Har også kjøpt et sånt skaut som jeg sover med. Superfornøyd!
https://youtu.be/LXRSmLWeIeg?si=lTl4w5W7-9j4PlAo

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-23, 20:01   #558
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.237
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg tester ut alkoholfri livsstil, og prøver mange nye drikkevarer.

Alkoholfritt øl kjøpt på Vinmonopolet - Brooklyn Special Effects kunne overbevist meg om at dette var en litt mild IPA.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-23, 21:23   #559
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Denne har kurert en tommelnegl som delte seg. Anbefalt av fotterapeut da jeg klaget over skjøre negler.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-23, 22:27   #560
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Perfekt cider til forrett med f.eks. spekeskinke osv

https://www.vinmonopolet.no/Land/Nor...der/p/14175601

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no