Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Bountykuler (Det søte liv)

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-10, 12:41   #1
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Bountykuler (Det søte liv)

Håhå, dette er skikkelige godsaker. Enkle å lage, supert å ha med deg barna til å trille kulene. Får ikke kopiert fra Det søte liv, men ligger under "konfekt" eller søk på Bountykuler.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 12:42   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bountykuler (Det søte liv)

http://detsoteliv.no/searchresults_o...pe.php?id=2020

Jeg elsker dem, har laget dem to år på rad og har lyst i år også. Nydelige!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 12:44   #3
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bountykuler (Det søte liv)

Hvordan klarte du det?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 13:06   #4
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bountykuler (Det søte liv)

De er veldig gode, ja.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 17:39   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bountykuler (Det søte liv)

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hvordan klarte du det?

Jeg åpnet oppskriftssiden i ny fane. (altså denne oppskriften).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 17:51   #6
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bountykuler (Det søte liv)

De er knallgode. Jeg lagde dem i fjor og skal lage dem igjen i år.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 22:21   #7
Ullsokk
Aktiv
 
Ullsokk sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Innlegg: 260
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Sv: Bountykuler (Det søte liv)

De er supergode. Men får dere fyllet til å bli helt hvitt? Det gjør ikke jeg nemlig. De smaker godt likevel, men ser på bildet at de er helt hvite inni.

__________________
2005 - 2008
Ullsokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 22:24   #8
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bountykuler (Det søte liv)

Å de så jo helt fantastiske ut!!

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 22:32   #9
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bountykuler (Det søte liv)

Jeg og vesla laget disse i dag, og de er like gode som de ser ut til! De smakte akkurat som Bounty!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 22:33   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bountykuler (Det søte liv)

Opprinnelig lagt inn av Ullsokk, her.

De er supergode. Men får dere fyllet til å bli helt hvitt? Det gjør ikke jeg nemlig. De smaker godt likevel, men ser på bildet at de er helt hvite inni.

Mine blir litt gul-ish.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 22:36   #11
Ullsokk
Aktiv
 
Ullsokk sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Innlegg: 260
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Sv: Bountykuler (Det søte liv)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Mine blir litt gul-ish.

Jeg har ett annet bilde på min oppskrift. Ser på bildet i linken at de også er litt gul-ishe. Da har jeg kanskje ikke gjort noe feil da.

__________________
2005 - 2008
Ullsokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 23:05   #12
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bountykuler (Det søte liv)

Du godeste. De er jo faktisk enda bedre enn bounty!

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 23:21   #13
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bountykuler (Det søte liv)

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Du godeste. De er jo faktisk enda bedre enn bounty!

Åh! Jeg må prøve disse, tror jeg!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 23:29   #14
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bountykuler (Det søte liv)

Disse skal jeg også prøve. Ellers er det vel på tide å legge seg når man leser oppskriften og undrer veldig på hva en metabolle er...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 23:47   #15
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Bountykuler (Det søte liv)

Jeg elsker Bounty, så denne oppskriften må nok prøves.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 00:39   #16
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Bountykuler (Det søte liv)

Lagde disse i dag - stor suksess!

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 08:00   #17
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bountykuler (Det søte liv)

Opprinnelig lagt inn av Ullsokk, her.

De er supergode. Men får dere fyllet til å bli helt hvitt? Det gjør ikke jeg nemlig. De smaker godt likevel, men ser på bildet at de er helt hvite inni.

Jeg laget disse i går (lettpåvirkelig, nei det har jeg ikke sett.... ) og stusset veldig på hvor gul massen var. Og det var jo ikke fordi jeg kokte for hardt heller, den var gul fra begynnelsen. Hadde ikke kremfløte plutselig, noen hadde visst brukt opp den uten å skrive på handlelista, men det gikk fint med matfløte også.
Men poenget- jeg syns massen ble hvitere når kulene var ferdige.
Og farlig gode. En dæsj rom i massen ble heller ikke feil, i tilfelle noen lurte.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 11:38   #18
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bountykuler (Det søte liv)

De er nydelige, men jeg skulle gjerne hatt massen seigere, noen tips?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 13:52   #19
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bountykuler (Det søte liv)

Eg eeelskar bounty, og aller helst den mørke (den finst jo i to variantar?) Må prøvast!

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 16:24   #20
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bountykuler (Det søte liv)

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

De er nydelige, men jeg skulle gjerne hatt massen seigere, noen tips?

Tja, mer sirup enn melis? Det kan jo sette preg på smaken kanskje, men jeg slumset litt i går og brukte nok mer sirup enn oppskriften sa, og jeg syns de ble veldig fine og seige. Men jeg har jo ikke gjort det før da, så jeg aner ikke hvordan de ville ha vært. Og så knadde jeg massen godt før jeg begynte å forme kuler, da ble den også seigere egentlig.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no