Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-10, 00:07   #241
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Sitat:

Neste episode i M2.

Næh. M3 mente jeg seff.

Man må mate konspiratorteoretikerne litt for å være grei.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 00:09   #242
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.100
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Lever Michael Jackson enda, eller flyttet han bare over til en annen planet? :håper:

Jepp. Sammen med Elvis.

007 er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 00:13   #243
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jepp. Sammen med Elvis.

Jeg kan se det for meg. Hvordan de flirer og gjør narr av vår beloved Grand Prix. (ECR? ERC? ECC? aC!?!!) Som om de klarte å produsere noe bedre lizzom.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 00:15   #244
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.100
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Tror du de også gjør narr av fele-Alexander? Sånn som de derre slemmingene om torsdagkveldene på TV 2?

007 er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 00:19   #245
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Tror du de også gjør narr av fele-Alexander? Sånn som de derre slemmingene om torsdagkveldene på TV 2?

Har noen gjort det? :skingrestemme: De kommer antageligvis fra antiGP-ligaen. Litt som den sorte FP-panteren. Den kan være over alt, men du ser den ikke.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 01:10   #246
Hjertebarn
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 18
Hjertebarn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av MADCOW, her.

Jeg har lest om dette i Dagbladet... Årsaken til at barnet døde var Rikshospitalet, men et sykehus i Boston reddet barnet hans, RH gjorde det de kunne for å stoppe utenlandsbehandlingen slik jeg har forstått det.


du må ikke tro alt som står i aisa og facebook om saken

Hjertebarn er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 01:25   #247
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av MRB, her.

Vi forstår det kan bli en stor skandale, men regner med det norske folk heller vil ønske å få høre sannheten.
Ser det er en diskusjon om legene skal få straff eller ikke. Jeg så NRK-nyheter på lørdag der en dansk lege har gjort mange tabber, i Norge, Sverige og Danmark. Hun får likevel jobbe, hun har sikkert reddet en del mennesker. Legene er mennesker de også.

Man kan vel ikke akkurat sammenligne dette med en Facebook side hvor de skriver at navngitte leger dreper norske hjertebarn for at de ikke skal havne i en statestikk over hjertebarn som dør.
De skriver jo omtrent at de velger å ta livet av barna framfor å sende de til Boston.

Gjør en lege en feil med viten og vilje så blir de straffet.
Å si at en lege med viten og vilje dreper barn burde føre til straff til den som kommer med påstanden.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 05:48   #248
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.489
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

På mange måter skjønner jeg at vanlige folk som er sterkt følelsesmessig engasjert (spesielt foreldre) lager seg konspirasjonsteorier. Det er frustrerende å snakke med spesialister når de mener stikk motsatt av hverandre. (Jeg har gått til en masse spesialister selv). Jeg har også en jobb med et veldig sterkt fagmiljø, og jeg har inntrykk av at ledelsen river seg i håret innimellom fordi forskjellige folk anbefaler forskjellige ting. Mye av dette kommer ikke an på det tekniske perspektivet, men også på personlighetsforskjeller: Tenker man kort- eller langsiktig? Hva ønsker man å oppnå? Ofte kan man ha to mål som utelukker hverandre. Og også det som er allmennt menneskelig. Den egoistiske biten, Hva er det som får meg til å fremstå som en helt? Hvilken løsning passer meg best? De fleste har dette perspektivet også, men det er uhyre sjeldent at det er det dominerende motivet. For folk som ikke kan gjøre faktasjekker så forekommer ofte slik fagkrangler seg som det rene galematias (OK, jeg innrømmer det: Ofte fortoner det seg slik for oss som er innvolvert også ...)

Et par gode skjekker på om noe er en konspirasjonsteori eller ikke er: Hvor mange er med for å skape plottet? Er det mer en fem personer som må samarbeide over tid for få dette til å skje? En konspirasjonsteori. Hvis det ikke eksisterer et veldig sterkt personlig engasjement? En konspirasjonsteori. Et menneske som har levd et liv i undertrykkelse og seg flere av sine nære bli drept, kan godt bli en terrorist. At helsedirektøren i Norge skulle drepe barn for å spare penger er ikke like trolig. Penger er generelt sett en dårlig motivator.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 12:50   #249
wolfmother
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Norway
Innlegg: 10
wolfmother er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Jeg forstår ikke hvorfor det så mange som er så engasjerte og prater så stort som om de vet alt. Man kan lure på om det er verdig å bruke så mye tid på dette i det her forumet. Når jeg ser diskusjoner der anonyme personer sitter dag og natt for å skrive så mange innlegg, bare for å kaste ut mange forskjellige tanker. Jeg mener tiden er kommet for å bringe temaet inn i en stor diskusjon på TV. Hvorfor kan vi ikke ha denne debatten på TV2? Hvor man kan diskutere om konspirasjonsteorien, om legene bør straffes eller ikke. Snakker foreldrene sant eller ikke? Er det noen av dere som kan stå frem foran kamera?

wolfmother er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 12:54   #250
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Det er ingen på FP som hindrer deg i å flytte debatten over til TV2, i hvert fall. Holmgang!

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 12:55   #251
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Det er ingen på FP som hindrer deg i å flytte debatten over til TV2, i hvert fall. Holmgang!

Stiller du som FPs representant?

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 12:56   #252
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Stiller du som FPs representant?

Jeg tror vi trygt kan overlate det til mange av de nyregistrerte som har vært aktive i denne tråden. Programmet blir potensielt morsommere da.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 13:05   #253
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg kan se det for meg. Hvordan de flirer og gjør narr av vår beloved Grand Prix. (ECR? ERC? ECC? aC!?!!) Som om de klarte å produsere noe bedre lizzom.


ESC. :allvitende:

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 13:30   #254
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.249
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Hvorfor har ingen fortalt meg at det holder å underbygge ekstreme påstander med at "jeg så det på TV!"? Det kunne spart meg atskillig kildegraving, også hadde jeg vunnet alle diskusjoner foffbang! Hmfp. Jeg må ringe mamma og dra frem den influensavaksinesaken.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 14:03   #255
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)



Dette ble jo virkelig tråden sin det her. Fine tråden.

 
Gammel 26-05-10, 15:41   #256
MRB
Nybegynner
 
MRB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 24
MRB kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Stiller du som FPs representant?

Hvorfor kan vi ikke sende verdensmesteren SSE til en slik debatt? Jeg vet det finnes to forskjellige typer personer. Den ene typen vet selv at de ikke har noen kunnskaper, den andre har ikke nok IQ til å forstå at de er uvitende

MRB er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 15:48   #257
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Jøssenavn.



MRB - du vil ikke møte SSE i en debatt nei?

 
Gammel 26-05-10, 15:52   #258
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av MRB, her.

Jeg vet det finnes to forskjellige typer personer. Den ene typen vet selv at de ikke har noen kunnskaper, den andre har ikke nok IQ til å forstå at de er uvitende

Dette fortjener egentlig en poll.

Sitat:

Hvilken type person er du?
1. Jeg vet at jeg ikke har noen kunnskaper.
2. Jeg forstår ikke at jeg er uvitende.

Finnes det ikke flere typer personer altså? Er vi alle kunnskapsløse?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 15:53   #259
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Jeg vet ingenting. :avslører:

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 15:54   #260
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Embs - vi må ha med
3. Jeg stoler på at Skilpadda vet
4. WWED
5. Jeg foretrekker å ikke lure på så mye rart

 
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no