Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-10, 01:12   #41
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Gjorde både teori (flaks!) og oppkjøring på første forsøk. Hadde 7 kjøretimer.
En av de få gangene jeg har gjort noe fortere enn mange tror jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 01:24   #42
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Jeg klarte både teori og oppkjøring på første forsøk.

Hadde to feil på oppkjøringen, men de var ikke så store.
Jeg visste om feilene også da han spurte hvordan jeg syns det gikk, vet ikke om det teller.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 01:27   #43
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Jeg tok lappen for 20 år siden....
Da bodde jeg på Haugerud og gikk på vidregående i Ski.
Hadde derfor kjøreskole der og måtte møte opp kl 7 om morran i Ski.

En smule trøtt ja og hadde kjøretime på vei til Biltilsynet i Drrøbak.
Kjørerlæreren kommenterte at jeg var veldig ukonsentrert, men hvem er ikke det når de må opp før pippen.

Først var det terori som jeg klarte (hadde hatt litt problemer med den biten gitt, for lese var tydligvis oppskrytt)
Etterpå var det oppkjøring.
Ikke var jeg kjent i Drøbak og gjorde noen merkelige valg.
Eller valgene var riktig de om de hadde vært basert på at jeg viste hvor jeg skulle kjøre, men det gjorde jeg da ikke.
Hadde fått beskjed om følge skiltene til Vestby eller noe, og det var greit i første rundkjøring, men i neste stod bare veinr.......

Men jeg bestod på første forsøk, værre var det med TS-pakke makkeren min.
Han strøk på teorien og fikk derfor ikke kjørt opp heller.

Dette var forøvrig den 3 mai, dagen før den ofisielle starten på russetiden.
Jeg manglet 11 dager på å være 19 år.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 01:31   #44
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Oppkjøringen klarte jeg på første forsøk, men teorien strøk jeg på 3 ganger.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 01:36   #45
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Klarte både teori og oppkjøring på første forsøk, men jeg hadde nokså mange kjøretimer og måtte overtales til å melde meg til oppkjøring.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 01:39   #46
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Klarte både teori og oppkjøring på første forsøk. Det var i 2002, jeg var 18 år.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 01:58   #47
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Ja, jeg besto på første forsøk, og det var faktisk ikke så vanskelig.
Om det går bra å ha øvelseskjøring så går det mest sannsynslig veldig bra med oppkjøringen også.
Bare ta det helt med ro når du kjører så du har litt tid å tenke når du skal manøvrere på noen måte.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 02:14   #48
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Jepp. Da jeg var 18, for maaaange år siden!
Lykke til, det går bra!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 02:22   #49
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Besto både teori og oppkjøring på første forsøk, ja. 21 år siden snart.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 02:30   #50
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Jepp, men hadde gleden av å kjøre opp på bøgda. Etter å ha øvelseskjørt med min far i Oslo sentrum en lørdag formiddag var ikke det ene krysset så himla komplisert.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 02:39   #51
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Jeg kjørte opp midt på vinteren. Først en kuldeperiode, for så regn, og så et skikkelig snøvær/sludd. Skal vel vanskelig gjøres å ha jævligere oppkjøringsforhold.

Jeg fikk et par små slenger som jeg rettet veldig fint opp (jeg var egentlig stolt over opprettingene...). Men sensor mente såklart at jeg aldri skulle ha hatt de slengene utgangspunktet, selv om vi snakket ca. 0 grader og snø på isholke. I tillegg var det en nedbremsing han mente jeg burde ha startet tidligere i tilfelle bilen bak hadde dårligere dekk enn meg.

Så det ble stryk.. men neste forsøk var ok føre og alt gikk meget greit.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 09:15   #52
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Ja, på 18 årsdagen min. Tenk så fæl 18årsdag dersom jeg hadde strøket.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 09:20   #53
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Jepp, kjørte opp i fjor, og da var jeg 30. Hadde både vikepliktfeil og plasseringsfeil, så var sikker på at jeg hadde strøket, men det hadde jeg ikke. Et tips fra meg, når de spør hvordan du syns det gikk, hvis det var noe du gjorde feil, si det! Si du syns det gikk bra, men.. også sier du det som gikk galt. Funka for meg hvertfall.

Også kjørte jeg opp klokka 8, så jeg slapp Oslo - for mye trafikk. Det hjalp nok

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 09:41   #54
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Ja, men jeg slet litt med teoriprøvene.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 11:09   #55
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Ja det gjorde jeg.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 11:14   #56
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjørte du opp på første forsøk?

Både teori og oppkjøring på første forsøk. Var 18. Det er 5år siden og ikke noen bot eller kresj på de årene.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 11:23   #57
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Ja jeg bestod på første forsøk. Det er 17 år siden.

Jeg var veldig heldig med oppkjøringstimen. Jeg kjørte 1.5 km inn til sentrum, måtte parkere bilen og på tur ut av byen ble vi stående i bilkø så lenge at vi ikke rakk noe mer. Glimrende for min del.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 11:44   #58
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Jeg stod på oppkjøringen ja. Men det var ikke så imponerende, jeg gikk på kjøreskole i Oslo og dro til bygda for å kjøre opp.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 12:14   #59
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Nei, jeg kjørte for fort. Klarte det på 2., siden har jeg kjørt pent.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 12:36   #60
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjørte du opp på første forsøk?

Ja, jeg klarte både teoriprøven og oppkjøringen på første forsøk. Men jeg var rimelig vettskremt og sikker på at det var "umulig". Jeg kjenner flere som har strøket første gang på oppkjøringen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no