Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Glitterchick gets her license

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-09, 21:33   #81
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Men NÅ skal jeg slutte å kuppe tråden til Glitter med min Asjams dumheter.

Man lærer av andre sine dumheter også.

Jeg hadde aldri sittet bak rattet på en bil da jeg begynte med kjøretimer i en alder av 26 år. Herre min hatt så nervøs jeg var, og jeg syntes godt det funket veldig bra å bare kjøre på veier hvor fartsgrensa var 30.

Kjørelæreren min syntes det var herlig å ha en så voksen elev, fordi jeg var så mye mer moden enn ungstutene på 18. Tror kanskje han følte seg litt tryggere?

Jeg rygger som en mann, som min far så fint sa. Han har æren for det, for rett etter at jeg fikk lappen og bil, skulle jeg parkere på en heller trang plass. Jeg rygget inn, og for å være sikker på å ikke bulke bilen til høyre, la jeg meg godt til venstre. Eneste problemet med det var at til venstre sto det et fordømt furutre, som fant ut at det var en god ide å hoppe ut og bulke siden på min bil. Møkkatre!

Etter det fant altså far ut at det var på tide mor Inagh lærte å rygge. Han tok meg med på ei diger industritomt i Drammen, som faktisk blir brukt mye til øvelseskjøring. Der satte han opp et par store, tomme kartonger, og så brukte vi en hel solblank søndag på å lære meg å rygge og lukeparkere. Kjekt!

Lykke til, Glitter.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 21:55   #82
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Men NÅ skal jeg slutte å kuppe tråden til Glitter med min Asjams dumheter.

Neinei! Jeg kommer garantert til å gjøre min andel dumheter i denne prosessen, så jeg hører (og forhåpentligvis lærer av) gjerne om Asjam.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 23:36   #83
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Ups. Venninnen min trenger visst hjelp. Men jeg vil si til hennes forsvar at hun 1 - hadde en kilometer på lite trafikkert vei til barnehagen,

"Det er jo så kort tur" er litt sånn "famous last words"...

Sitat:

Venninnen min fikk ungen trygt i barnehagen, fikk bilen hjem for egen maskin, og lærte av erfaringen.

Hun fikk den i barnehagen, men ikke nødvendigvis trygt..

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 09:39   #84
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

"Det er jo så kort tur" er litt sånn "famous last words"...

Hun fikk den i barnehagen, men ikke nødvendigvis trygt..

Jada jada, det var helt idiotisk, og det kommer ikke til å skje igjen. Fikk du inntrykk av at det var sannsynlig at det kom til å skje igjen utifra det jeg skrev over her? Jeg er egentlig veldig opptatt av bilsikring og av å kjøre forsvarlig, så jeg er helt enig med deg. Jeg gjorde en brøler den dagen.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:43   #85
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Da var det trafikale grunnkurset over, komplett med førstehjelpskurs og simulert ulykke i garasje. Nå venter jeg bare på kjøretillatelsen, så begynner jeg å øvelseskjøre!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:45   #86
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Så flink du er! Lykke til med øvelseskjøring. Har du noen du kan kjøre mye med?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:55   #87
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Så flink du er! Lykke til med øvelseskjøring. Har du noen du kan kjøre mye med?

Takk!

Jeg kan kjøre med sambo, problemet er bare at vi ikke kan øvelseskjøre i egen bil. Så det blir nok mange turer til mine foreldre og svigers, slik at vi har barnevakt samtidig med at vi kan låne bil. Så får jeg bare prøve å overtale alle venninnene mine til å kjøre med meg også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 22:04   #88
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Takk!

Jeg kan kjøre med sambo, problemet er bare at vi ikke kan øvelseskjøre i egen bil. Så det blir nok mange turer til mine foreldre og svigers, slik at vi har barnevakt samtidig med at vi kan låne bil. Så får jeg bare prøve å overtale alle venninnene mine til å kjøre med meg også.

Det er sikkert greit å ha flere å strenger å spille på, ja. Det er jo ellers en ypperlig anledning til å treffe venninner oftere
Jeg tenker også på dette ift. meg selv, siden det ville blitt masete å skulle ha barnevakt hver gang jeg skal øvelseskjøre.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 07:11   #89
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Så bra Glitter! Nå er du virkelig i gang!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 07:39   #90
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

så spennende Glitter!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 07:51   #91
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Milepæl 1 er unnagjort

Det blir spennende med øvelseskjøring

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 07:54   #92
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Så gøy! Jeg tok lappen som 29-åring, strøyk på to oppkjøringer og klarte meg på den tredje. Det eneste tipset jeg har er å kjøre,kjøre,kjøre! Teorien er ikke noe problem.
Lykke til!

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 10:16   #93
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Kjøretilatelsen er i boks og godt plassert i lommeboka, og første kjøretime er den 20. Før det må jeg prøve å lure inn et par kjøretimer med sambo, i lånt bil siden vår ikke har gir og brekk. Når tror dere jeg kan forvente å ha lappen? Hvor lang tid tar det egentlig?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 10:22   #94
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Så kult at du skal ta lappen, Glitter! Hvis du øvekjører mye på fritiden så kan du sikkert greie å være sjåfør innen sommeren er over. Jeg brukte ca. 3-4 mnd i sin tid, men da hadde jeg øvekjørt i et par år med pappa og med kjæresten min.

Forresten, det er sikkert veldig annerledes med kjøreopplæring nå og da jeg tok lappen, så det kan hende jeg er helt på jordet ang. tidsperspektivet. :innså plutselig at det er 14 år siden:

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 10:25   #95
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Jeg håper jeg greier det fort, men jeg innser at det kan ta litt tid siden vi er avhengig av å låne bil for å øvelseskjøre på fritiden, og fritid ikke akkurat er et velkjent begrep. Vi må jo ha barnevakt også. Jeg vet det er lvo å øvelseskjøre med passasjerer, men det er det ikke snakk om at jeg gjør.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 10:26   #96
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Jeg begynte å kjøre på høsten og fikk lappen til sommeren. Jeg brukte lengre tid enn nødvendig. Du vet hvor mange ganger jeg prøvde ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 10:29   #97
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Du kan ikke alliere deg med en annen sjåfør enn mannen din da? Kjæresten til søsteren min hjelper en kompis med å ta lappen nå, de har kjørt i timesvis. Han betaler selvsagt for bensinen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 10:30   #98
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Du kan ikke alliere deg med en annen sjåfør enn mannen din da? Kjæresten til søsteren min hjelper en kompis med å ta lappen nå, de har kjørt i timesvis. Han betaler selvsagt for bensinen.

Jo, jeg må nesten det. Jeg skal låne mannen til venninnen min litt, også har sjefen min sagt at jeg kan kjøre med henne. Så jeg må bare være flink til å ta dem på ordet og følge det opp.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 10:41   #99
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Så spennende :-)

Jeg tror det er en klar fordel å øvelseskjøre med flere forskjellige biler, for en bil er ikke en bil. De er nesten små personligheter alle sammen og responderer forskjellig på lik behandling.

Gled deg til glattkjøringstime!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 10:45   #100
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Jeg kan godt være i heiagjengen din altså. Lykke til!

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
førerkort, lappen


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no