Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor billig kan jeg få en bil?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-15, 13:51   #61
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Takk, da skal jeg ha det i bakhodet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-15, 16:33   #62
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Sikkert fine de, Lavender, men nå skrev jeg ganske tydelig at den ikke skulle koste over 100.000.

Beklager, jeg leste 97' for den første, men ser det er km og ikke kroner. Det var et utvalg jeg hadde lagret til meg selv. Jeg mener de er et gode kjøp for rett under 100', men da med flere km eller eldre bil. Og jeg er sikker på at det er rom for pruting.

Du ønsker heller ikke å bytte dieselpartikkelfilter, 20 til 30 tusen kroners kostnad normalt ved 150 000 km, men kan komme tidligere.

Med lavt forbruk i km vil vi gå for bensin.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-15, 17:05   #63
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Takk! Veldig mange gode tips.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-15, 17:11   #64
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Jeg lurer på om det kan være bryet verd å lære seg å gire igjen, altså (du er flink og smart, jeg vet at du kan klare det! ). Automatkassen er i seg selv en stor usikkerhetsfaktor på en gammel bil, som jeg ville eliminert om mulig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-15, 17:31   #65
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.530
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Mannen min mener det er verdt litt ekstra å ha automatgir når man kjører mest i Oslo.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-15, 17:38   #66
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Hvorfor skal en automatisk girkasse være et større usikkerhetsmoment enn en girkasse? Er ikke det bare en europeisk myte, fordi vi ikke er så vant til automat? Da syns jeg det er et bedre argument at utvalget biler blir større.

Selvfølgelig hadde jeg lært meg å gire igjen i løpet av et par kjøreturer, men jeg ser ikke vitsen. I Oslo er det helt bortkastet med gir (hvertfall for oss som ikke bor i Holmenkollen), og det er det i grunn på de motorveiene jeg kjører også.

Men takk for heiarop og at du har trua!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-15, 18:23   #67
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Automat er ikke hva det var, de er raske og bruker knapt mer drivstoff. Men igjen er serviceheftet viktig, for det skal skiftes olje etter hver 60' km. Koster ca 3000,-. Slipper å bytte clutch, det er dyrt.

Men jeg skjønner ikke at du foretrekker lukeparkering med automat på holka, men det er kanskje ikke mange dagene i året. Lukeparkering på holke og bratte bakker uten å kunne låse gir. . Vi hadde Peugeot med tre låsbare gir og snøfunksjon, det hjalp.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-15, 18:38   #68
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Jeg overlater lukeparkering på holke og over brøytekanter til mannen. Jeg har ikke hatt lappen i veldig mange år mens han har hatt lappen mer enn halve livet. Så han er rett og slett en mye bedre sjåfør enn meg. Jeg burde sikkert øvd, men jeg kjenner at akkurat den evnen greier jeg meg uten.

Å parkere i bratte bakker, bakkestart i det hele tatt, er jo mye lettere med automat.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-15, 11:00   #69
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Ok, N=1 igjen, men en gammel Touran hadde jeg ligget langt unna. Har en selv fra 2004. Hadde ikke mannen min vært mekkedyktig hadde vi gått kraftig i minus på den. Er det ikke det ene så er det det andre. Nå spruter den ikke ut spylervæske. I forrige uke virket ikke lufteapparatet.

Spurte mannen min om dette med olje i går og han hadde skiftet olje på bilen min. Men gjort det selv, og han mente at biler i 50 000 kroners klassen har sjelden fulgt service når de er så gamle.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-15, 11:17   #70
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Vi har en ny Toyota, og automatgir (for første gang). Jeg ser ikke for meg at jeg skal ha bil med manuell girkasse igjen, for jeg elsker den automatgiren. Den er helt sømløs. Nydelig. Bor på toppen av et fjell. Fem kilometer bakke opp når jeg skal hjem hver dag. Ingen problemer på vinteren. Null komma niks. Automatgir er ikke hva det en gang var, så de som bygger sine automatgirerfaringer fra eldre biler vet ikke hva de snakker om tror jeg.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-15, 11:37   #71
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Jeg hadde nok valgt en gammel Toyota med manuell giring om jeg ville ha en billigst mulig bil som kunne vare en god stund. Vi har en corolla fra '98 som bare går og går uten at man trenger å tenke på stort mer enn å fylle bensin når tanken er tom.

Synd det ikke var i fjor du skulle ha bil da vi byttet inn vår gamle Volvo V70 og den tror jeg hadde endel mil igjen i seg. Med automat og veldig god kjørekomfort, men veldig lav pris pga. alder og kilometerstand.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-15, 12:14   #72
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Trenger man manuelt gir for å kjøre i Holmenkollen? Jeg har ikke hatt bil uten automat på 10 år. Går så fint så, bare setter den i sport, så henger den på giret så fint som noen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-15, 13:55   #73
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Jeg trenger ikke manuell for noe som helst.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-15, 17:33   #74
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Vi har en ny Toyota, og automatgir (for første gang). Jeg ser ikke for meg at jeg skal ha bil med manuell girkasse igjen, for jeg elsker den automatgiren. Den er helt sømløs. Nydelig. Bor på toppen av et fjell. Fem kilometer bakke opp når jeg skal hjem hver dag. Ingen problemer på vinteren. Null komma niks. Automatgir er ikke hva det en gang var, så de som bygger sine automatgirerfaringer fra eldre biler vet ikke hva de snakker om tror jeg.

Men nå er det jo en eldre bil som skal kjøpes her, da.

(Ellers så ønsker* jeg meg også automatgir, selv om jeg i grunnen liker å gire på landeveiskjøring, det gir en fin feel med bilen, syns jeg. Men i bykjøring, som jeg driver mest med, så er det litt plundrete).

*Ønsker og ønsker. Vi valgte det bort da vi kjøpte bil sist, litt tilfeldig, for vi en deal på en bil som nå engang hadde en (veldig bra) utstyrspakke og ikke automat, litt fordi mannen IKKE vil ha automatgir (han kjører lite i byen).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-15, 17:48   #75
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Men så har vi altså en enda eldre bil med et fullstendig uproblematisk automatgir.

Jeg har fremdeles ikke fått noen gode begrunnelser for hvorfor automatgir er større risiko enn manuell? (og kanskje spesielt ikke i mitt tilfelle, som hadde tendenser til å kjøre på kløtsjen i nedoverbakker. )

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-15, 18:30   #76
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men så har vi altså en enda eldre bil med et fullstendig uproblematisk automatgir.

Jeg har fremdeles ikke fått noen gode begrunnelser for hvorfor automatgir er større risiko enn manuell? (og kanskje spesielt ikke i mitt tilfelle, som hadde tendenser til å kjøre på kløtsjen i nedoverbakker. )

Risiko ved brukt automat er manglende service og oljebytte for hver 60 000 kjørte km. Når service er fulgt skal automatgiret holde like lenge som bilen. Det er flere typer automat, ulike teknologier, noen er simple og andre gode.

Vi har likt automat bilene våre godt. Men jeg følte at hjertet var litt utenfor kroppen på vei fra Sundvolden til Kleivstua på null føre, automatgir og nesten to tonn bil. Det samme fra Lillehammer sentrum opp til SAS hotellet på null føre. Godt mulig det hadde vært ille med gir også, men jeg tror clutch gir flere muligheter hvis en har kjørt seg fast.

__________________
06 & 08 .

Sist redigert av Lavender : 27-03-15 kl 18:35.
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-15, 19:20   #77
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Jeg er veldig, veldig god til å clutche, og kommer meg ofte opp av glatte bakker og ut av kniper der andre sitter fast, selv med firhjulstrekk.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-15, 10:40   #78
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Haha, jeg fikk nettopp spørsmål om jeg kunne kjøre girbilen til noen jeg kjenner hjem i kveld. Jeg måtte tenke nøye gjennom hvordan jeg i det hele tatt skulle gjøre det. Høvdingen mener det burde gå fint og st jeg sikkert husker hvordan når jeg sitter i bilen. Me, not so sure.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-15, 11:13   #79
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.846
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Slapp av, det er som å sykle. To kvelinger av motor i de første kryssene så er du i gang.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-15, 14:19   #80
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Vel, jeg fikk leiebil på hotellet og startet med en uheldig bakkestart, etter det var jeg skjerpet. Og jeg glemmer clutch ved nedbremsing, da går det hardt utover mammas gamle Toyota.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no