Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor billig kan jeg få en bil?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-15, 13:27   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.373
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Bør de kunne vise til full servicehistorikk? Noen deler som er mer utsatt enn andre som bør være sjekket?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 13:29   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Jeg tenker at den ganske nylig bør har blitt EU-godkjent også, tenker jeg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 13:32   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.373
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Men det går jo etter bilnummeret, gjør det ikke? Når den skal EU-godkjennes?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 13:45   #24
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Hvis dere skal ha en bil som varer i noen år så ville jeg ha beveget meg over 50K.

Hva med denne? http://www.finn.no/finn/car/used/obj...ckthrough=true

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 14:19   #25
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Jeg kjøpte meg ny bil nylig. Kriteriene var at den skulle være relativt ny, den skulle ikke ha gått langt og den skulle ha ganske godt med plass uten å bli for diger. Jeg endte med en Subaru Trezia. Er superfornøyd med den. Den er i praksis identisk med Toyota verso-S.

Ligger litt over i pris, men da har du bilen lenge. Det er også et års nybilgaranti på denne under her.

http://www.finn.no/finn/car/used/obj...ckthrough=true


Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 14:34   #26
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Jeg har nettopp solgt en 15 år gammel Yaris for 33 000, den hadde gått 124 000 km. Den er nylig eugodkjent og vi har skiftet en haug deler på den, selv. Den har ikke vært til service de siste 6 årene mens jeg har hatt den. Jeg fikk solgt den til prisantydning på en uke! En helt strålende bil som vil vare lenge i nytt eie.

Jeg ville altså sett etter merke med godt rykte, som f,eks Toyota, lav km stand, ca 130 000 km, nylig eugodkjent. Noter at dette er min tankegang, men den er ikke kvalitetssikret på noen måte hehe. Automatgir hadde jeg kanskje styrt unna? På en så gammel bil? Ryker den ikke?

Hva med en Toyota Yaris Verso?
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...ckthrough=true

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 14:35   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.373
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Hvorfor skulle automatgir ryke? Vår bil er fra 1991 og det har aldri vært problemer med automatgiret.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 14:41   #28
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Jeg er bare skeptisk for svigerfar måtte bytte sin på sin 5 år gamle bil! N=1

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 14:42   #29
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Jeg har akkurat betalt 70.000 for en Toyota IQ, 2009-modell, gått 40.000.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 14:44   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.373
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jeg er bare skeptisk for svigerfar måtte bytte sin på sin 5 år gamle bil! N=1

Det er samme referansegrunnlag jeg har, bare med motsatt referanse.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 14:57   #31
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Du har sikkert erfart dette allerede, men med en gammel bil så må du spare til buffer for reparasjonskostnader, for det blir fort store utgifter om gangen. Vi solgte den gamle Toyoataen vår da det ble nødvendig med store reparasjoner på bremsesystemet. Helt normal slitasje for en ti år gammel bil, altså. Ca. 35 000, tror jeg det skulle koste. Da tror jeg det er lettere å spare til 5500 for bilkollektiv i sommerferien.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 15:00   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.373
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Ja, vi vil jo ikke kjøpe en like gammel bil igjen, da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 15:12   #33
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Bør de kunne vise til full servicehistorikk? Noen deler som er mer utsatt enn andre som bør være sjekket?

Ja, jeg ville ha sjekket servicehistorikk. Men man vet jo ikke om de faktisk har gjort de reparasjonene de anbefaler på service... Da vi fikk vår tilbake etter service før vi solgte den, så fikk vi beskjed om dette med bremsene og et estimat på pris. Jeg kunne jo glatt latt som om jeg ikke visste det da jeg solgte den, men jeg priset den lavt, la ut en veldig, veldig ærlig annonse og fikk den solgt på 1-2-3. Men altså, du vet ikke om det er masse ting som burde vært gjort på bilen, som du ikke har fått beskjed om.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men det går jo etter bilnummeret, gjør det ikke? Når den skal EU-godkjennes?

Det er vel etter alder? Etter 4 år, og så relativt hyppig etter det. Da skal de jo ha måttet ta det mest kritiske før de godkjenner den.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 15:13   #34
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, vi vil jo ikke kjøpe en like gammel bil igjen, da.

Nei, men vår var tross alt bare 10 år gammel. Jeg tror ikke det er utenkelig at det raser inn uventede utgifter på noen 10 000-lapper da.

Den solgte jeg for ca. 60 000, tror jeg. Uten å ha reparert bremsene.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 15:20   #35
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Min gamle bil og den som ikke er fullt så gammel må eugodkjennes annethvert år.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 17:10   #36
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Her er en side som kan hjelpe deg når du skal finne ut hva du bør sjekke og ikke sjekke når du skal kjøpe bruktbil:
https://www.gjensidige.no/privat/brabruktbil#/

Og jada, det går helt fint an å få billige biler, men jo billigere de er jo eldre er de som oftest, og eldre biler drar på seg større reparasjonsutgifter enn nyere biler gjør (men har til gjengjeld mye lavere kapitalkostnad).

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 17:15   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Kaptitalkostnadene gjør jo at det skal mye reparasjonsutgifter til før ny bil lønner seg over gammel. Det kjipe er usikkerhetsmomentet, at man ikke vet om det blir mye eller lite man må ut med. Men om man sparer et beløp hver måned for å dekke det, så slipper man jo akkurat den "ÆÆ, jeg må ut med 40 000 jeg var helt uforberedt på!!!"-følelsen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 17:16   #38
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men det går jo etter bilnummeret, gjør det ikke? Når den skal EU-godkjennes?

Jo, men selger vil sikkert bruke "nylig EU-godkjent" som salgsargument om bilen selges billig. Om typ registerreim snart må byttes koster det iallefall 10000. Støtdempere koster og en del. Om eu-kontroll skal være om kun få mnd, så kan det jo fort løpe på utgifter. (Det er jo et system om dette med EU-kontroller)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 17:28   #39
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Sånn som dette, f.eks: http://www.finn.no/finn/car/used/obj...ckthrough=true

Er det et godt kjøp? Bortsett fra at den ikke har automatgir, seff.

Kan være en billig bil om man er i stand til å gjøre mye selv. Kan være svindyr om man må få den på verksted hver gang det blir feil. Dette er ikke akkurat biler som er kjent for å være billig å vedlikeholde....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 18:02   #40
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jeg har nettopp solgt en 15 år gammel Yaris for 33 000, den hadde gått 124 000 km. Den er nylig eugodkjent og vi har skiftet en haug deler på den, selv. Den har ikke vært til service de siste 6 årene mens jeg har hatt den. Jeg fikk solgt den til prisantydning på en uke! En helt strålende bil som vil vare lenge i nytt eie.

Jeg ville altså sett etter merke med godt rykte, som f,eks Toyota, lav km stand, ca 130 000 km, nylig eugodkjent. Noter at dette er min tankegang, men den er ikke kvalitetssikret på noen måte hehe. Automatgir hadde jeg kanskje styrt unna? På en så gammel bil? Ryker den ikke?

Hva med en Toyota Yaris Verso?
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...ckthrough=true

Ikke service på 6 år? Men olje skiftet regner jeg med, eller?

For en eldre bil trenger nødvendigvis ikke servicehistorikk være så sentralt, men dokumentasjon for evt. skifte av registerreim og når det har vært utført oljeskift ville jeg ha sett på som meget sentralt uansett. En bil som hadde gått såpass mange år uten oljeskift hadde jeg i hvert fall styrt veldig unna....

For biler med automatgir kan også servicedokumentasjon være viktig, også fordi det her kan være noe vedlikehold for automatgirkassa - bl.a. olje.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no