Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bilmerke kjører dere i?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-06, 21:46   #61
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bilmerke kjører dere i?

Jeg kjører ikke bil.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 21:49   #62
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bilmerke kjører dere i?

Saab 9,3 turbo - fra 2001 - morsom bil å kjøre

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:03   #63
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken bilmerke kjører dere i?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.



Vi også hadde dette, men den ble byttet i "familietraktor" etter at storesøster ble født. Ikke så greitt med barnevogn bak der nei... dvs plass var det jo, men da kunne man jo ikke kjøre toppløs og da var jo litt av poenget borte.

Trøsten min når puddingen nå ser ut til å gå mot slutten av vognkarrieren sin er at da blir det 9-3 cab igjen!

Hadde plass til buggissen samt Felix i forsetet med utkoblet airbag.Men når jeg skulle bytte til neste str bilstol fant jeg ut at at det var på tide å bytte bil...... Kjøpte Focusen for at jeg skulle bruke den når Felix var med,men den og jeg har aldri blitt venner så da røk caben i en ny saab til meg.........

Så trist at puddingen begynner å bli lei vognen da skjønner jeg du må få deg en 9-3 cab i erstatning

  Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:37   #64
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Sv: Hvilken bilmerke kjører dere i?

Vi kjøpte oss en ny Toyota Avensis stasjonsvogn i påsken. Dessverre så har ikke jeg lappen.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:57   #65
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Hvilken bilmerke kjører dere i?

Har en Opel Zafira - 7 seter. Elsker den egentlig veldig, men det er dæsken så mye som ryker på den

Men vi hadde ikke hatt bil om ikke gubben var avhengig av det, jeg er en kollektivfan og vi bor tross alt i Oslo.

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 00:54   #66
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Sv: Hvilken bilmerke kjører dere i?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Vi har en splitter ny Mazda 5 som vi fikk rett etter påske og er veldig fornøyd. Det lukter fremdeles ny bil i den. Det er en 7 seter, og den har gps og ryggekamera.

Vi kjører gammel bil. Har lyst på ny og sikrere.

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 08:20   #67
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken bilmerke kjører dere i?

Mannen kjører endelig en Toyota Carina stasjonsvogn igjen

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 11:26   #68
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken bilmerke kjører dere i?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Men det er sjelden jeg får lov av samboeren å låne den. Så nå går jeg og titter på scootere.

Her må mann sykkle å jobb for bilen er min

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 11:49   #69
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Hvilken bilmerke kjører dere i?

Glemte å nevne at vi også har en -72 modell BMW 2000 Touring. Den brukes kun i nærområdet på sommerstid, og er ikke noen familiebil.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:30   #70
Mr-JG
Juhuu...
 
Mr-JG sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sogndal
Innlegg: 38
Mr-JG har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken bilmerke kjører dere i?

Vi har en svart Mazda 6. Kjøpte ny i sommer.

__________________
JG
Mr-JG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:51   #71
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bilmerke kjører dere i?

Vi kjører en Renault Laguna stasjonsvogn. Jeg er tro mot arbeidsgiveren siden jeg jobber for Renault.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:01   #72
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Hvilken bilmerke kjører dere i?

Jeg kjører en Skoda Felicia stasjonsvogn 98 modell.
Veldig fornøyd. Den bruker veldig lite drivstoff.

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:35   #73
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bilmerke kjører dere i?

Opprinnelig lagt inn av Daisy boo, her.

Kjører i en Nissan X-trail.

Vi også og er superfornøyd. Bilen er sort.

Nå slipper jeg å ødelegge bunnpanna gang på¨gang når jeg kjører over diverse plutselige fartsdumper og store isvuller siden bilen er såpass høyt over bakken.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:46   #74
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bilmerke kjører dere i?

JA nå må vi ut på kjøpefronten og tror det ganske sikkert blir en Merchedes Vito samboer kjøper seg etter kræsjingen til Ine på lørdag.
Den er stor og sikker , og den vi har kikket på har vinduer hele veien rundt.
Så veldig fin ut

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:50   #75
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bilmerke kjører dere i?

Vi har en Citroën Xsara stasjonsvogn som jeg og ungene humper rundt i -
bulkete og fæl, men den går da...

Gubben kjører rundt i en 96-modell Opel Corsa City - "Lille My" som den så fint kalles.
(Det var min bil, og vi klarte oss med den helt til Vegard ble født.)

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:23   #76
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bilmerke kjører dere i?

Vi har en gammel Mercedes som stort sett bare går og går og går.

Men akkurat nå er den på verksted, så da får vi se hva som skjer videre.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:41   #77
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bilmerke kjører dere i?

Vi har en WV Sharan og en Passat.

Sharanen er min og jeg er kjempefornøyd! Ingen sportsbil akkurat, men veldig praktisk, stor plass og man har god oversikt fordi man sitter så høyt. Har ryggesensor (blitt avhengig, tror jeg :uff: ) og GPS (avhengig til tider )

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:47   #78
Ferskna
Fullverdig medlem
 
Ferskna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på landet, nær byen..
Innlegg: 46
Ferskna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken bilmerke kjører dere i?

Suzuki Swift 90-modell..
Det er bilen jeg fikk da jeg fikk lappen for snart 4 år siden..

__________________
"Jeg har da aldri sagt at du blir noe lykkeligere av å gjøre husarbeid,
men det blir ihvertfall rent.." - Mamma
Ferskna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:50   #79
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bilmerke kjører dere i?

Vi har en Renault Laguna stasjonsvogn, 98-modell.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:54   #80
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bilmerke kjører dere i?

Jeg kjører en 2006 mod. Volvo V50

Sambo har en 2006 BMW 320, men den er på vei til å bli byttet inn i en mindre sporstbil.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no