Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Styggeste biler - topp 3

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-11, 16:53   #81
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Jeg har en skikkelig schtøgg Corolla-sent-på-nittitallet med fiskeøyne, og jeg er litt ekstraglad i den fordi den er stygg. Den fortjener på en måte litt ekstra kjærlighet, slik stygge barn gjerne gjør.

Dessuten er den veldig lett å finne igjen på parkeringsplasser.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 22:36   #82
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Kom til å tenke på denne tråden i dag da jeg så denne "lekkersaken" utenfor butikken:


Tenke seg til, bil med vannblemmer på panseret, den var virkelig, virkelig schtøgg!

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 22:42   #83
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Av biler det faktisk selges noe av for tiden, må Juke være den klart styggeste ja. Tipper det ikke skal bli så enkelt å bli kvitt disse etter hvert....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 22:43   #84
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Jeg har bare ventet på dette. Juke'n er ikke stygg, elsker min brune.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 22:45   #85
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Av biler det faktisk selges noe av for tiden, må Juke være den klart styggeste ja. Tipper det ikke skal bli så enkelt å bli kvitt disse etter hvert....

Man kvitter seg jo ikke med en juke.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 22:47   #86
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Av biler det faktisk selges noe av for tiden, må Juke være den klart styggeste ja. Tipper det ikke skal bli så enkelt å bli kvitt disse etter hvert....

Nissan har glemt en bokstav i navnet på denne bilen. Det må jo ha vært Pjuke de mente...

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 23:02   #87
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Nissan har glemt en bokstav i navnet på denne bilen. Det må jo ha vært Pjuke de mente...



Dette er den styggeste jeg ser.



Chrysler PT Cruiser. *grøss* Går en nede ved bhg til ungene som jeg stort sett ser hver dag.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 23:05   #88
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

PT Cruiser synes jeg var litt kul når den kom. Dette er vel snakk om en bil som kom for vel 15 år siden. Mye rart som kom på midten av 90-tallet som nødvendigvis ikke ser så bra ut i dag....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 23:10   #89
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Nja, tror denne hadde stått ganske fint til jakken min. Finnes verre biler.


Sist redigert av Dronningen : 06-12-12 kl 14:44.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 23:26   #90
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

(P)Juke! Jeg får behov for å le og grine samtidig. Gud bedre den er så bæd. Nissan har begått en alvorlig designkriminalitet og driver visuell forurensing med den bilen der.
Nesten så Multiplan blir fin til sammenligning. Men bare nesten.

Jeg har også ledd mye av denne:

Honda Element. Ser ut som noe Playmo har produsert.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 23:31   #91
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

(P)Juke! Jeg får behov for å le og grine samtidig. Gud bedre den er så bæd. Nissan har begått en alvorlig designkriminalitet og driver visuell forurensing med den bilen der.
Nesten så Multiplan blir fin til sammenligning. Men bare nesten.

Jeg har også ledd mye av denne:

Honda Element. Ser ut som noe Playmo har produsert.

Den så unektelig litt plæstikk fæntæstikk ut ja.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 23:36   #92
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Jeg syns Juke er styggpen.

Denne derimot er litt spesiell syns jeg - jeg så en lyseblå en her om dagen, den så litt ut som et romskip.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (113,2 KB, 32 visninger)
Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 07:02   #93
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.329
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Denne tror jeg havner i stygg-klassen:



Og så synes jeg alle Hummere er utrolig stygge biler!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 07:40   #94
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Siste der er jo ikke akkurat en Hummer i vanlig forstand....

Hummer er jo i utgangpsunktet "purpose buildt". At de ikke er pene er en del av greia, men det var liksom ikke meningen at de skulle være det. Men i utgangspunktet var de ganske tøffe - men nå er de bare harry...

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 07:54   #95
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.329
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Siste der er jo ikke akkurat en Hummer i vanlig forstand....

Mulig det, men jeg kjenner likevel lusa på gangen som i at alle Hummere jeg har sett til nå er stygge og ligner på hverandre.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 07:55   #96
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

"Normal" Hummer synes ikke jeg er stygg, men store biler som ser ut som om de kun er bygget for å imponere, de er stygge.
Denne Lincoln f.eks.

  Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 11:04   #97
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Intet slår "bilen" gutta i Top Gear bygde;



MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 11:18   #98
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.

Intet slår "bilen" gutta i Top Gear bygde;



Fikk de den eu-godkjent da?

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 13:20   #99
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.671
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Opprinnelig lagt inn av emin, her.



Dette er den styggeste jeg ser.



Chrysler PT Cruiser. *grøss* Går en nede ved bhg til ungene som jeg stort sett ser hver dag.

Se! - Traktor sa lillebror første gang han så en. Jeg synes forøvrig de er litt kule.
Den playmobilen var magisk stygg! - multipla er fortsatt den styggeste.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:03   #100
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3



"Liiite #$&%#'s pinlig å posere foran denne bilen!"

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no