Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-07, 15:11   #281
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av syllan, her.

Har vert å kjøpt 1ste skoledagsklær til Hannah

denne "mini a ture" genseren




denne "mini a ture" buksa




åsså en stripete "mini a ture" cardigan i 100% merinoull som var drit fet
finner ikke bilde av den på nett så jeg skal få tatt et selv

nice!!


Kjempe tøffe klær

Mini A Ture har veldig mye fint,ja.

nikki er ikke aktiv  
Gammel 12-08-07, 18:00   #282
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Mini A Ture har veldig mye fint,ja.

Sikkert mye fint, men så dyrt at det ikke er aktuelt på en flekk .

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 12-08-07, 18:25   #283
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

e-bay tror jeg ...

De er størrelse 7. Vet ikke hva det tilsvarer i europeiske str. Jeg bruker til vanlig 38-39. Fikk skoene på meg, og de var store nok i lengden, men de var så utrolig smale og trange over tærne. Så de som skal passe dem må ha smale og nette føtter.

Har ei svigerinne med veldig små føtter. Vil at hun skal prøve dem først, siden de er typisk hennes stil. Om hun ikke passer dem, legger jeg dem kanskje ut for salg her.

Det er str 38.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 13-08-07, 10:12   #284
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har funnet ut at jeg er ...

De flotte skoa min mann kjøpte til meg ... ja de som var litt for små ... ja de passet likevel, når jeg slakket på remmen bak.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 13-08-07, 10:25   #285
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Definitivt blond, nabojenta - men med fine sko i det minste Bra de passet da!

(str 7 er forøvrig 37)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 13-08-07, 19:15   #286
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har akkurat kjøpt denne fra LaRedoute:



__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 13-08-07, 19:24   #287
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Hjelpe meg...

Eg har knapt nok kjøpt kle til meg sjølv dei siste fire åra. Det er heilt sant altså. Vi har ikkje hatt økonomi til det (levd på mi inntekt). Eg har arva litt av venner og av mor mi (juhu liksom...).

På lørdag derimot.. brende eg av 1000 kroner til meg sjøl!! Av alle ting på Lindex, men det var heilt sånne basisplagg og eg er superfornøgd. Alt eg har i skapet er utvaska, uformelig og VELDIG nuppete. Eg har sydd ødelagde sømmar etter beste evne

Denne tråden må eg lese grundig. For å oppdatere meg rett og slett. Eg var ganske flink til kles-shopping den gong vi hadde pengar, men eg har rusta forferdelig. Ein orkar ikkje gå i butikkar når ein ikkje har penger, og dermed blir ein heilt inkompetent på kva som er fint. Eg er heilt lost i klesbutikkar!!

Så altså.. dette er ein super tråd for meg

Syrin er ikke aktiv  
Gammel 13-08-07, 20:09   #288
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.092
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Hjelpe meg...

Eg har knapt nok kjøpt kle til meg sjølv dei siste fire åra. Det er heilt sant altså. Vi har ikkje hatt økonomi til det (levd på mi inntekt). Eg har arva litt av venner og av mor mi (juhu liksom...).

På lørdag derimot.. brende eg av 1000 kroner til meg sjøl!! Av alle ting på Lindex, men det var heilt sånne basisplagg og eg er superfornøgd. Alt eg har i skapet er utvaska, uformelig og VELDIG nuppete. Eg har sydd ødelagde sømmar etter beste evne

Denne tråden må eg lese grundig. For å oppdatere meg rett og slett. Eg var ganske flink til kles-shopping den gong vi hadde pengar, men eg har rusta forferdelig. Ein orkar ikkje gå i butikkar når ein ikkje har penger, og dermed blir ein heilt inkompetent på kva som er fint. Eg er heilt lost i klesbutikkar!!

Så altså.. dette er ein super tråd for meg

Så herlig at du fikk kjøpt deg noen velfortjente plagg . Skal du begynne å handle mer fremover nå da?

Nooria er aktiv nå  
Gammel 13-08-07, 20:19   #289
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Var på Ikea i dag, og er 1 epledeler og 1 bilderamme rikere.
Ikke akkurat storfangst.

Ellers har jeg kjøpt 3 potteplanter denne uka.

Nelly Nickers er ikke aktiv  
Gammel 13-08-07, 20:39   #290
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Har begynt på julegaver, dette til min niese på 2år.


Chablis er ikke aktiv  
Gammel 13-08-07, 22:01   #291
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har hatt med storebror på *førskolenbegynnerigjen* shopping. Herregud så glad jeg er for at det er over for denne gangen.

Men fangsten ble fin den. To par skatesko. (hvorfor..HVORFOR!!!??), en vans olabukse, en hettejakke som jeg ikke husker merket på, men som vistnok er "in", caps og div. skolesaker så klart. Jakker fant vi ikke, da han plutselig fikk ett akutt anfall av klesbevisthet. Nå skal han plutselig ha rød kort skinnjakke med svarte striper. Jøss. Fantes ikke i Drammen ihvertfall.

Vi gikk ut for å spise etterpå, og i ett anfall av godhet ble jeg med han på kino. Fantastic four. . Men vi hadde det sjeldent hyggelig. For han SNAKKET!

Kula er ikke aktiv  
Gammel 14-08-07, 01:14   #292
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Sikkert mye fint, men så dyrt at det ikke er aktuelt på en flekk .

off ja skal være enig i at det er dyrt.. men jeg har heldigvis ei jente til som er et år yngre som kan arve klærene å sånn får jeg det til å høres fornuftig ut i mitt hode..

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Kjempe tøffe klær

Mini A Ture har veldig mye fint,ja.

takk ja di har sååå mye fint.. blir helt satt ut..

syllan er ikke aktiv  
Gammel 15-08-07, 16:48   #293
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Kjøpt meg støvletter!

Har jo gavekort på over 3000 på Mia`s, og har bestemt meg for å kjøpe noe "skikkelig" for de.

Disse kostet 1800 kr Så jeg har da litt igjen enda!




Kjøpte også et par bukser til Hannah på Lindex. 25% .

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 15-08-07, 19:26   #294
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har kapitulert, og innser at østlandet ikke er hva det var. Så jeg har gått til innkjøp av gummistøvler fra Ilse Jacobsen i dag. Jeg ville egentlig ha Hunter, men de hadde ikke svart i min størrelse. De grønne ble for militære for meg. Ilse Jacobsen sine er fine de da, så jeg er fornøyd.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 15-08-07, 19:40   #295
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg har kapitulert, og innser at østlandet ikke er hva det var. Så jeg har gått til innkjøp av gummistøvler fra Ilse Jacobsen i dag. Jeg ville egentlig ha Hunter, men de hadde ikke svart i min størrelse. De grønne ble for militære for meg. Ilse Jacobsen sine er fine de da, så jeg er fornøyd.

De var veldig fine Monsoon
Oliver har fått lyseblå Hunter gummistøvler til høstsesongen og jeg ønsker meg sort eHunter jeg også

De har forresten er veldig godt utvalg av Hunter tilstore og små hos Hassan og Den dama på Frogner

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 15-08-07, 19:53   #296
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Guniss: jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Stjørdal KAN sko! De var fiiiine!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 15-08-07, 20:15   #297
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har kjøpt Levisbukse til guttungen, ebay 120 kr inkl porto (helt ny med lapper). Det kaller jeg et godt kjøp!

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv  
Gammel 15-08-07, 20:16   #298
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Bildet ble veldig lite, men den er veldig fin, fikk den i posten i dag

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv  
Gammel 15-08-07, 20:20   #299
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har innsett i dag, at jeg må kjøpe meg støvler snart.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 15-08-07, 21:34   #300
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg har innsett i dag, at jeg må kjøpe meg støvler snart.

Me too.

Avatar er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no