Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Biltema er lagd for menn

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-13, 17:48   #61
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for men

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Så man skal aldri kunne si at et visst handlingsmønster er typisk mannfolk eller kvinnfolk? Det blir for teit.

"Skal man aldri kunne si at et visst handlingsmønster er rasenbetinget?"

Nei, oppførsel er ikke rase- eller kjønnsbetinget. Det er kultur- og miljøbetinget. Det kan selvsagt føre til at kvinner og menn som har blitt oppdratt likt reagerer likt. Men ikke fordi de er kvinner og menn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 17:49   #62
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for men

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

"Skal man aldri kunne si at et visst handlingsmønster er rasenbetinget?"

Nei, oppførsel er ikke rase- eller kjønnsbetinget. Det er kultur- og miljøbetinget. Det kan selvsagt føre til at kvinner og menn som har blitt oppdratt likt reagerer likt. Men ikke fordi de er kvinner og menn.

Jeg er ikke enig. Oppførsel er til en viss grad kjønnsbetinget. Å sammenligne det med rase er ikke riktig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 17:53   #63
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Så man skal aldri kunne si at et visst handlingsmønster er typisk mannfolk eller kvinnfolk? Det blir for teit.

Det synes ikke jeg. Hvorfor er det viktig?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 17:55   #64
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for men

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg er ikke enig. Oppførsel er til en viss grad kjønnsbetinget. Å sammenligne det med rase er ikke riktig.

Oki. Forskning på bordet, takk.



__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 18:28   #65
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Den største kjerringen på arbeidsplassen min har utovertiss.

Jeg vil mye heller kjøpe 100 spiker enn 2, for jeg gidder fanken ikke å dra på butikken hver gang jeg trenger en.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 20:51   #66
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Det finnes definitiv "kjerringer" blant begge kjønn.

Jeg har gått fra å jobbe på veldig kvinnedominerte arbeidsplass - til nå å jobbe på veldig mannsdominert. Forskning pågår.

Det lille jeg har sett av forskjell, som jeg har bitt meg merke i, er måten de kan diskutere - ganske så heftig - på møter, og så er det over når møtet er over. Og jeg har nok en del motsatte erfaringer på de møtene jeg har vært med på med nesten bare kvinner. Der dras det med lenger. Mer personlig. Mer surmuling.

Men. Det kan så klart være kultur. Og ikke kjønn.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 21:04   #67
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Det finnes definitiv "kjerringer" blant begge kjønn.

Jeg har gått fra å jobbe på veldig kvinnedominerte arbeidsplass - til nå å jobbe på veldig mannsdominert. Forskning pågår.

Det lille jeg har sett av forskjell, som jeg har bitt meg merke i, er måten de kan diskutere - ganske så heftig - på møter, og så er det over når møtet er over. Og jeg har nok en del motsatte erfaringer på de møtene jeg har vært med på med nesten bare kvinner. Der dras det med lenger. Mer personlig. Mer surmuling.

Men. Det kan så klart være kultur. Og ikke kjønn.

Det siste der er min erfaring også. Jeg er mer typen som diskuterer og er ferdig med det, men husker godt den gangen jeg ble kalt inn til styreren i barnehagen som lurte på om jeg hadde blitt sur på personalmøtet dagen før. Vi hadde jo diskutert ganske heftig, også var det sånn at når møtet var ferdig så måtte jeg stikke i full fart for å rekke bussen. Hun hadde trodd at jeg hadde blitt sur fordi jeg hadde fått en del motbør. Mens jeg sto der som et spørsmålstegn og skjønte ikke først hva hun snakket om, sur var jeg jo alldeles ikke, jeg var jo ferdig med saken.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 21:14   #68
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Den største kjerringen på arbeidsplassen min har utovertiss.

Jeg vil mye heller kjøpe 100 spiker enn 2, for jeg gidder fanken ikke å dra på butikken hver gang jeg trenger en.

Og jeg, villoggal som jeg er, har gått på Biltema og kjøpt pakker med assorterte spikre og skruer helt uten å skulle bruke dem til noe. Bare fordi det kan hende at jeg kommer til å trenge dem en dag. Ikke visste jeg at tissen min peker feil vei for å skulle hamstre skruer. Jeg skal huske det til neste gang.


__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 21:40   #69
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Biltema er lagd for men

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Oki. Forskning på bordet, takk.



Jeg har i alle fall lest forskning som har dokumentert at arbeidsmiljøet blir best dersom det er en noenlunde jevn blanding av kjønn på en arbeidsplass, i stede for at det ene kjønnet er veldig overrepresentert. Nå finner jeg selvfølgelig ikke artikkelen igjen...

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 21:52   #70
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Jeg hamstrer bits. PH2 og PZ2 blir liksom alltid borte. På Biltema selger de dette i store kvanta også. 50 i pakken! Da har jeg for resten av liiiivet (hvis ikke jeg roter boksen bort da).

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 21:56   #71
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Vi kvinner liker generalisering.

Det gjør vi ikke!!!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 22:05   #72
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Jeg fikk nylig et verktøysett av mannen min. I rosa etui, og ditto rosafarget håndtak på verktøyet. Jeg sliter ennå med et kaos av følelser for presangen.

Biltema er forresten gøy. Mye gøyere enn Clas Ohlson.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 22:07   #73
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Etter å ha lest denne tråden innser jeg at kvinner mangler humor.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 22:09   #74
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Ah, screw you...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 22:11   #75
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ah, screw you...






Du traff virkelig spikeren på hodet. *host, kremt*

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 22:20   #76
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Nå har jeg lest HI fem ganger, og jeg kan slå fast at limpistolentusiaster er ikke i stand til å finne humoren i det. Vi er rett og slett bitre og humørløse.

Vi synes Missa og Katta er morsomme da. Og vi ler godt av Are Kalvø.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 22:25   #77
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Menn er generelt mindre dramatiske.

Åh. Jeg gjorde det igjen!!!

Pft!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

_Ingen_ synes det er noe rart at en same eller en homofil eller noen andre som er utsatt for fordommer blir sint over å møte dem. Hvorfor kvinner skal sitte og nikke og le, og ikke få være rettmessig irritert, det vet ikke jeg.

For det er nemlig slik at Skikkelige Piker ikke er sinte.

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Etter å ha lest denne tråden innser jeg at kvinner mangler humor.

Etter å ha vært medlem av menneskeheten i noe som nærmer seg 36 år innser jeg at slike uttalelser er teite. Snu nå på dette; sett inn neger/jøde/sigøyner istedetfor kvinne i enhver av uttalelsene og det er helt utenkelig å ikke reagere, mens kvinner skal bli tråkket på for å unngå å bli kalt humørløse? Ja vel. Jeg er ei sur megge, men ikke faen om du får fortelle meg noe om hvem jeg er og hva jeg kan basert på kjønnet mitt.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 22:28   #78
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Jeg digger både Biltema og Claes Ohlsson.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 22:30   #79
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Uff, jeg innser at jeg visst er både humorløs og akterutseilt. Finnes det kurs?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 22:45   #80
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Jeg synes innlegget var et humoristisk hjertesukk. Må man ta alt så himla alvorlig?

Jeg opplever sel at det er forskjeller mellom gutter og jenter. Jeg er som oftest mer hjemme blant gutta enn damene på jobben. Jeg vet ikke om det skyldes dem eller meg. Antakelig meg. Jeg synes at menn (de jeg kjenner) er enklere å ha med å gjøre enn kvinner som kan ha en tendens til å føle og overanalysere.

Dette gjelder selvsagt ikke alle, og jeg har ikke sett noen forskning, dette er utelukkende min personlig opplevde oppfatning.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no